Gwarancja na sprzęt agd.

Padła mi zmywarka, użytkowałam ją pół roku zgodnie z zaleceniami producenta.
W piątek okazało się, że nie pobiera wody:mad:
Sprzęt kupowałam w sklepie internetowym, mam kartę gwarancyjną, ale niestety nie podbitą. Czy w związku z tym mogę reklamować sprzęt?
Jeśli tak, to może to być sklep stacjonarny?

3 odpowiedzi na pytanie: Gwarancja na sprzęt agd.

  1. Zamieszczone przez venuss
    Padła mi zmywarka, użytkowałam ją pół roku zgodnie z zaleceniami producenta.
    W piątek okazało się, że nie pobiera wody:mad:
    Sprzęt kupowałam w sklepie internetowym, mam kartę gwarancyjną, ale niestety nie podbitą. Czy w związku z tym mogę reklamować sprzęt?
    Jeśli tak, to może to być sklep stacjonarny?

    Dzisiaj padła mi lodówka.
    Znalazłam tylko dowód zakupu. Wg serwisu paragon jest ważny dwa lata i reklamację serwis przyjął. Przyjadą dopiero w środę to zobaczymy.
    Też kupowałam w sklepie internetowym, reklamujesz u producenta.

    • myślę, że nie trzeba mieć podbitej gwarancji, dowód zakupu jest twoją podstawą do reklamacji.

      Pozdrówki 🙂

      • Zgłaszasz przez infolinię producenta, będą pytali o nr seryjny sprzętu więc spisz z tabliczki znamionowej. Większość serwisów wymaga karty gwarancyjnej, ale sklep przez cały okres gwarancji spokojnie na podstawie dowodu zakupu podbije kartę gwarancyjną.

        Jak przyjedzie fachowiec to może chcieć dowodu zakupu, zrób ksero, oryginału nie oddawaj.

        Znasz odpowiedź na pytanie: Gwarancja na sprzęt agd.

        Dodaj komentarz

        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
        Logo