HELP..19 miesiac..i dalej cyc..

witam..dawno mnie tu nie bylo.. Ale nic ciekawego..to o czym pisac.??.

.jedynie to…ze claudia… Nic nie chce jesc!!!!..oprocz cyca…
jest wyjatkowo drobna…lekarz…po prostu kaze mi juz ja odstawic…. Ale jak to zrobic???
pomozcie..plizz..moze macie jakies sprawdzone sposoby…

i jeszce jeden problem..jak nauczyc ja spac w lozeczku??
pozd

claudia.. 16 miechow;)))

8 odpowiedzi na pytanie: HELP..19 miesiac..i dalej cyc..

  1. Re: HELP..19 miesiac..i dalej cyc..

    Mój synek wogóle nic nie chciał jeść, ja znalazłam sposób taki ale nie wiem czy jest on do końca dobry- wiem że jest skuteczny- odkryłam że lubi oglądać reklamy wszelkiego rodzaju- więc gdy chcę go nakarmić sadzam go przed telewizorem i włączam reklamy, mam nawet kilka nagranych na video(na wypadek gdyby nic nie leciało w tv), a jeżeli chodzi o zasypianie w łóżeczku- pewnego razu mąż po prostu z nerwów położył małego do łóżeczka i zostawił samego w pokoju, troche było krzyku ale póżniej zasną, potem do łóżeczka dawałam mu butlę z mlekiem i odchodziłam, po paru dniach przyzwyczaił sie do takiego rytuału i sam zasypiał. Ostatnio oglądałam program, leci zawsze w sobotę ok 9.00 rano na 2-jce, o zaklinaczce dzieci, podaje ona wiele sposobów na trudności związane z przyzwyczajeniami malutkich dzieci, polecam z tego programu dużo się dowiedziałam. Ostatnio był motyw zasypiania w łóżeczku. Kazała rodzicom położyć dziecko do łóżeczka i czekać jeżeli dziecko zaczynało już mocno płakać kazała je przytulić przez pare sekund- nie wolno było dziecka kołysać ani nic mówić a następnie położyć z powrotem- 1-szy raz takie usypianie trwało 2 godziny, a maluch zasną ze zmęczenia, ale następnym razem było lepiej i dziecko w końcu przyzwyczaiło się, że ma zasypić samo w łóżeczku.

    • Re: HELP..19 miesiac..i dalej cyc..

      Dałam sobie spokój z łozeczkiem. Lektura watku z 3 – latkow, ktory kiedys zalozylam, potwierdzila mi, ze czesc dzieci w tym wieku przechodzi na lozka swoje.
      Ja kupuje duzy materacyk i oddaje lozeczko siostrze. Mati w lozeczku sie po prostu nie miesci, nie ma tej swobody, wybudzal sie… nie bede przeciez walczyc do 3 latek o spanie w lozeczku…

      • Re: HELP..19 miesiac..i dalej cyc..

        Co to znaczy “drobna”? Ala niedawno przekroczyła 10 kg – długo była na 3 centylu. Nikt nie proponował nam nawet odstawiania.

        • Re: HELP..19 miesiac..i dalej cyc..

          Ja tez karmiłam do 19m, w koncu nie wytrzymałam. Próbowałam różnych sposobów, smarowałam musztardą, chrzanem.. Nic to nie dało.
          Tu na forum dziewczyna opisywała jak potraktowała cycka piołunem…spróbowałam podziałało- kupiłam w aptece piołun i parzyłam na par, smarowałam piersi parę razy dziennie…smak jest okropny, gorzki. Weronika po paru dnich już tylko przytulała się do cycusia, a po miesiącu zapomniała o nim. Dodam że Weronika jest niejadkiem, troszkę lepiej zaczęła jeść ale i tak jest chudzinką (2 latka- 10.700 waga).
          Spróbuj tego sposobu, podobno to najstarszy sposób na odstawienie od cyca.
          Powodzenia.

          ewka i Weronika 06.10.02

          • Re: HELP..19 miesiac..i dalej cyc..

            Natalka tez dalej cycuje 😉 na szczescie coraz mniej i zjada duzo innych rzeczy [ale nie tknie mleka modyf, soków ani owoców..] brodawki smaruję cytryną [jak na razie pomoga w ostatecznosci sprobuję piołunu..] i mam nadzieje ze do 18 roku zycia zapomni o cycu ;-)) a w łożeczku nie spi juz kilka miesiecy – tylko na swoim duzym, niskim narozniku, od kiedy przeniosłam ją do “dorosłego” łozka zdecydowanie lepiej spi nawet baaardzo rzadko budzi sie na cyca
            pozdrawiam i powodzenia! 😉

            Ola z Natalią- 2.06.2003

            • Re: HELP..19 miesiac..i dalej cyc..

              widze ze czeka mnie ciezka praca.. Ale chyba sprobujemy,,
              dzieki

              claudia.. 16 miechow;)))

              • Re: HELP..19 miesiac..i dalej cyc..

                no moja jeszce nie przekroczyla..10
                drobna..czyli jest najnizej w siatce.. A moze juz nawet wyskoczyla..
                tzn..jest zdrowa.. Ale lekaz twierdzi ze nie ma sensu dalej karmic,, zwlaszca ze ona nic nie chce jesc innego.. A mleko z piersi jest juz malowartosciowe dla dziecka powyzej roku..wiec byc moze stad ta jej..drobnosc..bo robakow nie ma/na szczescie/
                🙂

                claudia.. 16 miechow;)))

                • Re: HELP..19 miesiac..i dalej cyc..

                  A powiem Ci, że może jej się poprawić. Ja, w prawdzie, ciągle karmię piersią, ale wprowadziłam teraz też mleko modyfikowane – gotujęna nim kaszę manną. Robię tak od 2 miesięcy i widzę sporą poprawę.

                  Znasz odpowiedź na pytanie: HELP..19 miesiac..i dalej cyc..

                  Dodaj komentarz

                  Mozarella w ciąży

                  Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                  Czytaj dalej →

                  Ile kosztuje żłobek?

                  Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                  Czytaj dalej →

                  Dziewczyny po cc – dreny

                  Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                  Czytaj dalej →

                  Meskie imie miedzynarodowe.

                  Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                  Czytaj dalej →

                  Wielotorbielowatość nerek

                  W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                  Czytaj dalej →

                  Ruchome kolano

                  Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                  Czytaj dalej →
                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                  Logo
                  Enable registration in settings - general