HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O matko co się dzieje?
Biorę luteinę drugi cykl, od 16 do 25 dc.
A dziś rano szok. Dostałam miesiączkę w 24 dc. Nie wiem co się dzieje i dlaczego tak się stało?
Dziś i jeszcze jutro powinnam wziąć po dwie tabletki………
I co ja mam zrobić? Czy poprostu nie brać już tabletek a dzisiejszy dzień to pierwszy dzień nowego cyklu?? Już zgłupiałam, zawsze okres miałam co 31 dni. A teraz???
Po pierwszym wybranym cyklu luteiny okres nawet jednego dnia się nie przyspieszył a teraz jest szybciej aż o 7dni!!!
Czy to normalne ???? ????? ????? !!!!!!!!!!! !!!!!!
Dziewuszki dajcie znać szybciutko jak tylko możecie , ja normalnie szału dostaję. Proszę dajcie znać

1 odpowiedzi na pytanie: HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

moniunia Dodane ponad rok temu,

Re: HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

U mnie było podobnie, z tym, że ja biorę Duphaston, w którymś cyklu @ przyszła 7 dni wcześniej, a w następnym 7 dni poźniej. Jeżeli krwawienie jest obfite to możesz to traktować jako pierwszy dzień cyklu (wg mojej gin.) i ja przerwałam branie tabletek.

Znasz odpowiedź na pytanie: HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodaj komentarz

Leczenie niepłodności
to chyba koniec :(
chyba zawieszę starania, chodzi o moje małżeństwo już nie potrafię udawać, że wszystko jest ok, nie potrafię już żyć z tym człowiekiem, jest mi coraz bardziej obcy, nie rozmawiamy
Czytaj dalej
Dla starających się
to już chyba koniec:(
pisałam już na niepłodności piszę i tutaj, żebyście wiedziały, że trzymam za wszystkie staraczki kciuki. chyba zawieszę starania, chodzi o moje małżeństwo już nie potrafię udawać, że wszystko jest ok, nie
Czytaj dalej