Historie przedszkolne

Mimo, ze nadal malutko, Zuzka zaczyna opowiadac nam o tym co sie dzieje w przedszkolu:
ja: – Zuza jak bylo w przedszkolu?
Zuza: – FAJNIE!
ja: – a z kim najbardziej lubisz sie bawic?
Zuza (japa zaczyna sie jej smiac) : – z Franiem! Tylko, ze (chwila zastanowienia) – on mnie tak sciska…
ja (zdzwiona): – jak cie sciska?
Zuza (podbiega i uwiesza mi sie na szyji i sciska z calej sily): O TAAKKKKKK!!!!
ja (zmartwiona i zatroskana) – ojej, to pewnie dlatego, ze sie bardzo lubicie??(w myslach juz planuje jak zamorduje Frania jak go spotkam) Czy on cos wtedy mowi?
Zuza (filuternie, z zawstydzeniem) – tak, mowi: Moja Zuzia, moja…
sie wruszylam 🙂

sytuacja druga- wracamy do domu, Zuza zaczyna opowiadac:
– a dzis mnie sebastian uderzyl!
ja: – jak to Cie uderzyl?!
Z: – no tak, jak wychodzilismy na dwor to mnie popchnal i upadlam!
ja: – hmmmmm upadlas… i co bylo dalej?
zuza: – i podbiegl do niego norbert (brat blizniak sebastiana) i powiedzial (tu Zuza zaczyna udawac rasowego lumpa i cedzi przez zeby) – EJJJ, TYYY, NIE ROB TAK MOJEJ ZUZI!!
ja (z ulga) – o, to norbert ladnie Cie obronil… chyba lubisz tego norberta, co?
zuza: – eeeee, wole sebastiana
Znaczy sie, ze jak prawdziwa kobieta – lubi brutali
i ma z czego wybierac, bo ma w grupie aktualnie 2 kolezanki i 12 kolegow huehue.

31 odpowiedzi na pytanie: Historie przedszkolne

  1. Re: Historie przedszkolne

    he he he dobre 🙂

    to ja też napisze, choć juz pisałam to,ale co tam 😉

    My: Basiu, jak sie nazywa Twoja najlepsza koleżanka z przedszkola?
    Bacha: Maltynka

    My: A jaka ona jest?
    B: żółta

    [ tu przerwa na powstrzymanie ataku smiechu….]

    My: a jakie ma włosy?
    B: ogromne

    🙂
    Sprawdziłam-żadnej Chinki z mega afro w grupie nie ma

    • Re: Historie przedszkolne

      widzisz, a jakaz bylaby szansa na obcowanie z inna kultura… jaka lekacja tolerancji…
      w sumie szkoda 🙂

      • Re: Historie przedszkolne

        to teraz ja

        – masz w grupie jakąś koleżankę?
        – tak, glubą.’
        – a jak ona ma na imię?
        – gluba.
        – ale to nie jest imię… nie wolno tak mówić.
        – ale ona ma na imię gluba mamo. Ja lubię glube.

        Zadnych grubych dziewczynek w grupie nie zauważyłam, skąd to się wzięło w jego głowie?

        Majka i Smyk 08.10.2003

        • Re: Historie przedszkolne

          sie normalnie usmialam z tego brutala 😉
          :DD

          Aga,

          • Re: Historie przedszkolne

            rany..kiedy moja zacznie TAK opowiadac ;-))

            😀

            Aga,

            • Re: Historie przedszkolne

              spadłam z krzesła i oplułam monitor 🙂

              Izka i Zuzia 4 latka

              • Re: Historie przedszkolne

                oj ta Barbara nasza 🙂

                Izka i Zuzia 4 latka

                • Re: Historie przedszkolne

                  ja lubię glube

                  hahahaha

                  Izka i Zuzia 4 latka

                  • Re: Historie przedszkolne

                    rany, super opowiada!!!!!!!!!

                    Kaśka z Natusią (4,5 roku 🙂

                    • Re: Historie przedszkolne

                      Łeeee noooo, ale fajnie…. Tylu facetów w grupie, ekstra! I jakie fantastyczne wspomnienia będą

                      Pozdrawiam,

                      lunea i Weronika (24.09.03)

                      • Re: Historie przedszkolne

                        haha

                        Izka i Zuzia 4 latka

                        • Re: Historie przedszkolne

                          fajnie:) no i pierwsza milosc hihihi:)

                          zazdroszcze bo moj dziec milczy jak glaz…. Na wszelkie pytania dotyczace przedszkola, pan, dzieci, jedzenia, rytmiki – jednym slowem wszystkiego co zwiazane jest z przedszkolem odpowiada od 3 tygodni : ” nie mam sily, nie mam oczoty, mama cicho”….jak ponawiam pytania to zaczyna ryczec albo wrzeszczec…

                          Ala i Gosia (16.12.2003)

                          • Re: Historie przedszkolne

                            Przyszłam po Asie za wczesnie i widze że na rytmice tańczy z kolegą:
                            – widziałam Asiu że tańczyłas z kolegą
                            – to nie był kolega
                            – a kto
                            – chłopak
                            He he. A do tego kłamała że mniejszy o głowę, a był o głowe wiekszy.

                            Spotykam kucharke (z dziećmi są 2 panie + kucharka do pomocy) i mówi że Asia nie chciała iść na rytmike bo uparła się że pójdzie z kucharka zmywac garnki
                            (w domu zmywara więc dla Asi to zabawa). Więc nie poszła i zostaje z kucharka w sali, stanęła ręce w bok i mówi do kucharki “no…i co teraz” a mądra kucharka mówi “a teraz to Cie sama zaprowadze na rytmike” i poszła 🙂
                            Musiałam tłumaczyć że kucharka tam pracuje a nie zabawia dziewczynki myciem garnków.

                            Ola, Asia (prawie 4 lata) + Filip (18.10.2006)

                            • Re: Historie przedszkolne

                              hihihi, sie usmialam 😀 BOMBA!

                              MeSiA & InUsIa

                              • Re: Historie przedszkolne

                                Ostatnio przy kolacji
                                Ola: Mamusiu ja chyba nie będę jeśc….
                                Ja:Dlaczego?
                                O: Bo wiesz, u psedskolu jest taka Kasia….i ta Kasia ma takie glube usta i tymi ustami taj je i jeee i jeeeeeee i zawse nam wsystkie kanapki zjada….. Nie chce jeść bo tez mi takie glube usta urosną……
                                J: yyyyyyyyyyyyyyy……………

                                Ania i Oleńka ( 26.04.2003 )

                                • Re: Historie przedszkolne

                                  Dobre , ale się uśmiałam

                                  Anastazja 3,8 l. i Michał 4 m.

                                  • Re: Historie przedszkolne

                                    Fajny wątek
                                    Moje dziecię mało donosi ale coś tam dorzucę:
                                    Kasiu jak było w przedszkolu – Fajnie
                                    A co robiłaś – Bawiłam się
                                    A z kim – z Ciocią Mają i Ciocią Justynką
                                    A lubisz je – Nie, nie lubię
                                    Kasiu a Antoś (mały rozbójnik w grupie 3 latków) dziś był grzeczny? – Nie znów siedział w kąciku rozmyślań
                                    A co jadłaś na obiad – Żołtą zupę (rosół)

                                    Pozdrawiam

                                    Agnieszka z córeczką Kasią ur. 13/07/2003

                                    • Re: Historie przedszkolne

                                      U nas się też zaczyna.
                                      Kiedyś dziecie nad ranem przez sen majaczy: NIkt nie mówi kulwa mać, nikt nie mówi kulwa mać…..
                                      Pytam więc rano, o co chodziło?
                                      Mówi, że dzieci tak w oprzedszkolu mówiły.
                                      Pytam: A może ty? cyz na pewno inne dzieci?
                                      F: Wszyscy!
                                      JA: A co na to pani Monika???????
                                      F: Śmiała się

                                      Ala i Filipek
                                      (29.07.2003)

                                      • Re: Historie przedszkolne

                                        hihih kacik rozmyslan, ladnie sie nazywa 🙂

                                        • Re: Historie przedszkolne

                                          BOOOSKIE 🙂
                                          widocznie Angelina Jolie tez duzo jadla w przedszkolu…. kanapeczek..

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Historie przedszkolne

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general