I juz po bolu … ehh slaba jestem :-))

Dzis bylam z Wiktorynka na szczepieniu. Bidulka jak zwykle byla grzeczniutka i ciekawa wszystkiego i wszystkich, spokojnie znosila wszystkie badania i wygniatania :-))) az do momentu….jak jej wbito igielke…Ehh zaczela tak strasznie plakac jakby chciala powiedziec: “mamo nie pozwol im…boli”. Pierwsza szczepionke znioslysmy dzielnie (mi serducho pekalo)… Mala ledwo co sie uspokoila zaladowali jej druga w nozke… Ehh to juz ona wyla a na twarzyce miala wypisane :”mamo dlaczego pozwalasz mnie tak kluc”… a ja mialam lzy w oczach…i juz mialo byc po wszystkim gdy…padla decyzja: SZCZEPIONKA NA POSOCZNICE. Wiem jakie to wazne wiec zacisnelam zeby, dalam druga nozke malej i poszedl strzal…Wtedy ryczalysmy juz obie. Dobrze wiem ze to dla jej dobra i ZDROWIA ale nie umialam powstrzymac lez, myslalam ze bede silniejsza. Potem nosilam mala i trzymalam 3 waciki, szybko w wozek i do domu – cyc i dopiero spokoj, potem mala zasnela, nie ma temp. narazie ale jest niespokojna i jeszcze wystraszona….Dobrze ze zastrzyki robila znajoma (mama chlopaka siostry), jest pielegniarka… tyle wiem ze naprawde sie starala :-)) To na tyle z moich przezyc… Jestem jednak szczesliwa ze juz mam za soba ta szczepionke na posocznice…. Nastepna proba 14 pazdziernika. Poza tym mala zdrowiutka i wazy cale 4050 :-)) i jest oczywiscie moim najdrozszym skarbem… Hihi jakbym mogla sama bym wystawila tylek na zastrzyki by ja oszczedzic :-)) T4eraz jak ja bidulke przewilajam to zaczela plakac…(bidna myslala ze znow bedzie bolec)… Ale jutro juz zapomni ;-)))))

Sylwia + Wiktorynka (20 lipca)

15 odpowiedzi na pytanie: I juz po bolu … ehh slaba jestem :-))

dorota27 Dodane ponad rok temu,

Re: I juz po bolu… ehh slaba jestem :-))

ja kupuje krem znieczulajacy..zawsze to corcia chociaz uklucia nie czuje.. A wstrzykniecie juz nie jest takie bolesne… A jesli nawet..to bolu mamy o 50 %…
pozd

dorota i claudia / ur. 29 maja 2003/

angel22 Dodane ponad rok temu,

Re: I juz po bolu… ehh slaba jestem :-))

Hihi wlasnie Ci odpisalam na temat cellulitu :-)))

Sylwia + Wiktorynka

alexis1972 Dodane ponad rok temu,

Re: I juz po bolu… ehh slaba jestem :-))

Płaciłaś coś za te szczepienie czy są one z kasy refundowane? Ja idę na szczepienie w poniedziałek i też będziemy chyba płakały razem z Oleńką. Ciekawe jaki to krem znieczulający jak się nazywa? Pozdrawiam.

Jollaa i Oleńka 06.07.2003

alexis1972 Dodane ponad rok temu,

Do Doroty 27

Jak się nazywa ten krem znieczulający? Nas też czeka szczepienie w poniedziałek więc jestem ciekawa i czy ciś pomaga tzn mniej boli? Pozdrawiam.

Jollaa i Oleńka 06.07.2003

jane Dodane ponad rok temu,

Re: I juz po bolu… ehh slaba jestem :-))

nie przejmuj się, następne przejdzie gładziutko. U nas taki ryk był przy pierwszym. Przed drugim nastawiłam się na najgorsze i byłam bardzo zaskoczona, kiedy to moje dziecko kwęknęło ze dwa razy i to było wszystko!

Beata z Małgosią (ur. 4 maja 2003)

ala25 Dodane ponad rok temu,

Re: I juz po bolu… ehh slaba jestem :-))

Ja zdecydowałam, ze kupimy szczepionke wszystko w jednym!!!!!!


Ala i Filipek
ur.29.07.2003

angel22 Dodane ponad rok temu,

Re: I juz po bolu… ehh slaba jestem :-))

szczepienie na tezec, krztusiec i zoltaczke sie nie placi. Natomiast ja sama chcialam ja dodatkowo zaszczepic na posocznice (dodatkowa szczepionka) i zakupilam w aptece za 48 zl (i to sie szczepi 3 razy – nastepne za 6 tyg potem nie wiem)….A dlaczego tak pozno? Powinno sie w 6 tyg pierwszy raz zaszczepic? A co do kremu znieczulajacego to ja nic nie mialam i mam nadzieje ze nastepny raz bedzie lepiej a Ty pedz na to szczepienie….

Sylwia + Wiktorynka

alexis1972 Dodane ponad rok temu,

Re: I juz po bolu… ehh slaba jestem :-))

Jja też kupuję dodakową szczepionkę za 60 zł ale to w przychodni mają i kazała mi lekarka przyjśc jak mała będzie miała 2 miesiące. Gdybym się nie zdecydwała na tą dodatkową szczepionkę to miałam iść na szczepienie jak dziecko ma 6 tyg. Pielęgniarka powiedziała że dziecko będzie kłute w rączke i w dwie nóżki. Już się boję. Ciekawe czy można kupić szczepionkę Np trzy w jednym chyba nie bo może by lekarka zaproponowała że jest coś takiego.

Jollaa i Oleńka 06.07.2003

rita25 Dodane ponad rok temu,

Krem znieczulający

Krem znieczulajacy,to masć Emla, która u nas jest bez recepty,ale wiem, ze w niektórych aptekach jest na receptę. Tubka kosztuje 16 zł i starcza na 2 ukłucia. Smaruje się tą maścia miejse, w które dziciątko dostanie zastrzyk, na godzinę przed.
Ja mam nadzieję, że za tydzień tez zaszczepię mojego Soniaczka. Na razie walczymy z przedłuzającą się żółtaczką.
rita25 i Sonia 03.07.03

ala25 Dodane ponad rok temu,

Re: I juz po bolu… ehh slaba jestem :-))

Mozna!!!!!!!!!!Szczepionka nazywa sie Infanrix-ipv-hib i jest przeciwko:błonnicy, tężcowi, krztuscowi, polio oraz hib i jest o wiele bezpiecznniejsza niz szczepionki starszego typu. Nam lekarka sama zaproponowała.Kosztuje ok. 130 -160 zł.


Ala i Filipek
ur.29.07.2003

ewa250 Dodane ponad rok temu,

Re: I juz po bolu… ehh slaba jestem :-))

wczoraj przezylam to samo…….., a Jasiu wazy juz 5790!!

Ewa juz z Jasiem (09.07.2003)

Dodane ponad rok temu,

Re: I juz po bolu… ehh slaba jestem :-))

Wiem co to posocznica!!!
Wolałabym żeby moje dziecko płakało 2 dni po takim zastrzyku niż przeszło to co przeszło w związku z tą chorobą…
Wierz mi – lepiej słyszeć czasami płacz dziecka niż go nie słyszeć…
Pzdr Cię Moja Droga i Slićzną Wiki

Bruni i Filipek

dorota27 Dodane ponad rok temu,

Re: Krem znieczulający

my stosujemy ela-max plus..tez bez recepty…chyba wpolsce dostepna.. Albo pod inna nazwa..mozna w aptece zapytac..
wystarczy nawet pol godzin przed szczepieniem.. Ale nie wiecej niz dwie..
uklucia absolutnie dzidzia nie czuje..tylko wstrzykniecie.. Ale to juz nie to..dziecko tylko jeknie…
bez tego to bym chyba nie dala rady//zwlaszcza ze 4 zastrzyki na raz..
pozd

dorota i claudia / ur. 29 maja 2003/

angel22 Dodane ponad rok temu,

Re: I juz po bolu… ehh slaba jestem :-))

Ja tez wiem i wiem wlasnie dzieki TOBIE. Wiem ze to glupio zabrzmialo ale sledzilam Twoja i synka historie od samego poczatku jeszcze jak bylam w ciazy i wylam jak bobr jak czytalam co sie dzieje :-(( Wtedy postanowilam ze jak najszybciej ja zaszczepie i tak sie tez stalo…. Poniekad…DZIEKUJE bo inaczej nie wiem czy bym sie dowiedziala tyle o tej paskudzie !! I masz racje….lepiej by dziecko nawet plakalo przez tydz niz zachorowalo na cokolwiek…. Chodzilo mi poprostu o to ze serduszko mi troche pekalo ale wiedzialam ze to dla jej dobra :-))

Sylwia + Wiktorynka

ave Dodane ponad rok temu,

Re: I juz po bolu… ehh slaba jestem :-))

moja mała tez miała ta szczepionke i nawet po niej nie marudziła, tylko na drugi dzień duzo spała

ave + Nikola! – ur. 02.07.2003 !!!

Znasz odpowiedź na pytanie: I juz po bolu … ehh slaba jestem :-))

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
Przychodzi Wiedxma do lekarza... i ma watpliwości
Kochane kobietki! Z powodu nieregularnych cykli miesiączkowych i pozytywnego wyniku tesstu ciązowego poszłam do gina. A konkretnie do pani gin. Pani gin przerwała mi w połowie opis moich dolegliwości i
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
czy mozna na cellulit krem z kofeina jesli karmie
piersia??? bo zdaje sie inaczej nie pozbede sie tego paskudztwa z brzucha..waga stai mi praktycznie w miejscu... do dwoch mies.. ale boje sie troche czy ta kofeina nie przedostanie sie do
Czytaj dalej