I znów problemy :-(

Witam serdecznie !!!

Musiałam wejść na forum i posmucic troszkę bo musze wylać gdzies smutek a wiem ze najlepiej tu sie wylewa smutki i radości. Byłam wczoraj u lekarza i jak juz wcześniej na forum pisałam miałam problemy z moczem tzn bakterie nie umiałam ich wypędzić i teraz jak poszłam z wynikami okazało się ze wszystko doszło do normy z czego bardzo się ucieszyłam, lekarz mnie zbadał i usłyszałam wiadomość że dzidziuś jest bardzo wparty w dół ( czyli pcha się na świat ) i opadł mi brzuszek ale to przecież za wcześniej ( 27 t.c.) i dostałm leki na podtrzymanie i leżenie w domu bardzo się smucę i boje się o moje maleństwio.
Mam pytanie czy któraś z was brała na podtrzymanie lek o nazwie FENOTEROL i jak się po nim czułyśćie czy wam pomógł???
Pozdrawiam

Nati i małe Didi 🙂

7 odpowiedzi na pytanie: I znów problemy :-(

  1. Re: I znów problemy 🙁

    Właśnie łyknęłam kolejną połówkę tabletki Fenoterol. Ja po nich czuję się całkiem dobrze, chociaż na początku robiło mi się niedobrze – ale przeszło. Mi tabletki pomagają. Miałam dość szybko skurcze i teraz łykam 4*dziennie po pół tabletki, no i oczywiście leżę w domku, nie dzwigam itd.
    Bardzo dużo dziewczyn jest na Fenoterolu. Zobaczysz wszsystko będzie dobrze, łykaj lekarstwa, nie przemęczaj się, wyleguj i nie denerwuj!!!
    pozdrawiam i ściskam

    ania i kubuś (wg OM 22.02.2004)

    • Re: I znów problemy 🙁

      ja od ponad tygodnia też jadę na fenoterolu i isoptinie. Po dwóch dniach miałam wrażenie, że serce bardzo szybko mi bije – bo to jest częsty objaw po fenoterolu – ale nie wiem czy to efekt leku czy mojej podświadomości. Teraz jest już ok.

      Donia i Kubuś (11.03.2004)

      • Re: I znów problemy 🙁

        Z tego co wiem to ten lek na forum bralo ogrom dziewczyn 🙂
        Nie przejmuj sie wszystko bedzie ok ! Mnie rowniez przepowiadano szybko rozwiazanie (przed terminem) a przelazilam bite 40 tygodni 🙂
        Jagoda od poczatku lezala nisko (bardzo nisko) az pod koniec mama nie mogla dac kroka hihihi powaznie toczylam sie i meczylam przeokropnie.
        Pozdrawiam !

        Mama i Jagoda 01-08-03

        • Re: I znów problemy 🙁

          pomogl pomogl!!! skurcze ustaly, bralam go od 34-37 tyg. (ale mialam tez zalozony krazek)
          na poczatku czulam sie zle ale po paru dniach przyzwyczailam sie i bylo o.k

          • Re: I znów problemy 🙁

            Czesc!
            Ja tez biore od 27tyg. Teraz jestem w 30.Leze caly czas a tak bym chciala chociaz moc umyc naczynia 😉
            No i jeszcze omija mnie przyjemnosc robienia zakupow dla dzidziusia.Za to mam komputer przy lozku. Wierze ze wszystko bedzie dobrze po prostu trzeba sie przyzwyczaic do nowej sytuacji. Jakbys chciala pogadac to pisz na gg 1749184.
            Pozdrawiam
            magduska i marcowa ksiezniczka

            • Re: I znów problemy 🙁

              bierz fenoterol, sluchaj lekarza i duuuuzo wypoczywaj. To pomaga. Moja Jasiek pchal sie na swiat od 26 tygodnia i…. urodzil sie w 40 tygodniu, zaraz po zakonczeniu fenoterolu 🙂

              • Re: I znów problemy 🙁

                Ja brałam fenoterol od 30tc i też lekarz kazal mi leżeć, bo głowka już byla bardzo nisko w kanale rodnym, więc rodzina mnie ostatecznie “przykula” do łózka, gdy lekarz postawil stanowcze ultimatum: leżenie w domu albo szpital. poleżałam tak do końca roku, teraz już chodzę, odstawiłam przedwczoraj fenoterol i czekam… Jest już 39 tydzień. Nie marw się więc, bo wszystko będzie dobrze i opiekuj się swoim Brzusiem. Powodzenia!

                Ania z Miłoszkiem (12.04.2001) i Dzidzią (~21.01.2004)

                Znasz odpowiedź na pytanie: I znów problemy :-(

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general