idę do domku

mąż już czeka na dole, wychodzę i jedziemy robić atmosferkę na wieczorne przytulanko:))))
życzę wam miłego wieczoru
pozdr.
Aśka
– a co! chciałam jeszce na chwilkę tu zajrzeć :)))

15 odpowiedzi na pytanie: idę do domku

agahh Dodane ponad rok temu,

Re: idę do domku

Tylko sie nie zatrzyj;)ups…..:)

[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: idę do domku

milego wieczornego przytulanka:))) ja co prawda sie przytulac nie moge jeszcze do 18go, ale za to maz robi pyszne kluseczki z niebieskim serem plesniowym i cukinia, wiec tez bedzie przyjemnie. pa!!!

Sylvie

joannag Dodane ponad rok temu,

Re: idę do domku

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
postaram się!!! i myślę, że mi się chlop nie zapali……..:))))

joannag Dodane ponad rok temu,

Re: idę do domku

dawaj przepis!!!! lubię taki serek… mniam

Dodane ponad rok temu,

Re: idę do domku

to jest tak: (autorski mojego meza). najpierw podsmazasz 1 drobno posiekana cebule, jak sie zarumieni to dodajesz make, potem smietane i mleko (uwazaj, zeby nie bylo grudek). teraz masz sos beszamelowy. dodajesz do niego 2 kawalki (150g) niebieskiego sera plesniowego (najlepiej gorgonzoli) i czekasz, mieszajac, az sie ladnie rozpusci. na drugiej patelni dusisz drobno pokrojona cukinie w rosole (takim z kostki). jak cukinia jest miekka (ale nie rozgotowana totalnie) to dodajesz je razem z reszta tego rosolu do sosu beszamelowego z serem. (to ma byc geste). Oczywiscie przyprawiasz (koniecznie bialym pieprzem). Gotujesz makaron (swiderki) i podajesz go z tym sosem. Mozna tez posypac calosc parmezanem, albo zwyklym zoltym serem i zapiekac w piekarniku, jak ktos lubi. Ufff. mam nadzieje, ze niczego nie przekrecilam.

Caluski:)

Sylvie

marta75 Dodane ponad rok temu,

Re: idę do domku

To ostatnia szansa na ser pleśniowy bo w ciązy nie wolno :-)))
Mi właśnie wyszedł pozytywnie teścik owulacyjny więc też się dziś mocno przytulam. Niestety mężuś nie wróci wcześniej niż o 19.00 :-(((

zwiewna1 Dodane ponad rok temu,

Re: idę do domku

Widzę,że dzisiaj to w naszych domkach będzie się działo!!Z pozytywnym testem jesteśmy dzis trzy. Martuś nie martw się, ja będę w domu dopiero po 20,00, później będzie jeszcze babka z ubezpieczeń. Więc działać bedziemy późno-mam nadzieję,ze nie zasnę

Kasia starająca się
[Zobacz stronę]

Edited by zwiewna1 on 2003/04/10 18:04.

marta75 Dodane ponad rok temu,

Re: idę do domku

Hi hi!!!
Cos czuję, że niezbyt uważnie będziesz słuchać tej babki od ubezpieczeń ;-)))
powodzenia!!!

zwiewna1 Dodane ponad rok temu,

Re: idę do domku

he, he….”prowda godosz dziołszka”to po mojemu-czyt. masz rację

Kasia starająca się
[Zobacz stronę]

marta75 Dodane ponad rok temu,

Re: idę do domku

czyżby Śląsk?

igaaga Dodane ponad rok temu,

Re: idę do domku

A miałam sie odchudzić choć troszke, ale jak to zrobic jak kusicie…..To musi byc pyszne!

Edek

joannag Dodane ponad rok temu,

Re: idę do domku

….mniam, mniam…. juz sobie wydrukowałam i w sobotę pewnie zrobię:)))))))))))))
dzięki serdeczne
Aśka

zwiewna1 Dodane ponad rok temu,

Re: idę do domku

no a jak myslisz???? Katowice-Ligota!!!!

Kasia starająca się
[Zobacz stronę]

marta75 Dodane ponad rok temu,

Re: idę do domku

Pozdrawiam!!!
Kiedyś Katowice obecnie na wygnaniu :-(((

carmella Dodane ponad rok temu,

Re: idę do domku

to jest pyszne, ale powinno sie jesc z kluchami ala kopytka, tyle ze zamiast maki ziemniaczanej daje sie pol na pol normalnej i ziemniaczanej. I macie oryginalne gnocchi :)))

Znasz odpowiedź na pytanie: idę do domku?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Bliźniaki, trojaczki i …
podwójne mamy uczące się
czy są podwójne mamy które się jeszcze uczą, czy znajdzie się jeszcze jakiś "wieczny student", czy też jestem sama w tym bliźniaczym gronie?? chętnie się dowiem jak
Czytaj dalej
Dla starających się
Widzialyscie
Widzialyscie na oczekujacych jak Monke milutko przyjely dziewczyny.Musimy ja gonic bo chyba sama jako grudniowka tam siedzi a w kupie(czyt. gromadzie) razniej,prawda?:) temperaturki aguski
Czytaj dalej