ile lat mają starające się?

do zadania tego moze dla niektorych krepujacego pytania zainspirowal mnie identyczny post u oczekujacych. ciekawa jestem ile My, Starajace sie, mamy lat. To ciekawa informacja i pewnego rodzaju przekroj spoleczenstwa, wiec kto chce niech sie dopisze.

na zachete cos o mnie;

ja jestem z rocznika ’79, moj maz ’77, we wrzesniu obchodzimy druga rocznice slubu. ja jestem grudniowym Strzelcem, a On lutowym Wodnikiem, wiec de facto sa miedzy nami 3 lata roznicy, a nie 2 jak wynika z rocznikow.

Caluski!

Sylvie

213 odpowiedzi na pytanie: ile lat mają starające się?

gosiaf Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Hej!
Ja starajaca bede jak dostane juz malpke (po zabiegu ).Ja mam 25 lat (bede miala w pazdzierniku), nie jestesmy malzenstwem. Moj kochany jest ode mnie duzo starszy. Bardzo sie kochamy i oboje marzymy o dzidziusiu.

Gosia

kiki25 Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Ja mam 25 lat mój mąż 26 a 29 czerwca obchodziliśmy 1-szą
rocznicę ślubu i oboje marzymy aby naszą drugą rocznicę obchodzić już w trójkę pozdrawiam

Kasiek

agahh Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Ja jestem rocznik 75 drugi dzien panny:) a moj partner 68 byczek:)W styczniu bedziemy obchodzic szczesliwa ,mam nadzieje, 7 pozycia jak narazie niemalzenskiego:)

[Zobacz stronę]

smoczkab Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

U mnie sytuacja wygląda tak : ja luty 75 – czyli wodniczek , mąż listopad 71 – strzelec. W marcu mieliśmy trzecią rocznicę ślubu.
Pozdrawiam

Aguś

diana Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

cześć! Jestem strzelcem z 75 rocznika mój mąż to Baranek z 77 roczku, we wrześniu bedziemy mieli 5 rocznice ślubu, a 1 lipca minęła nam 10 rocznica pożycia :))))

Zimne EB

ninka Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

No dobra ja mam 31 lat, moj nie-maz 36. Obchodzilismy wlasnie 9 rocznice bycia razem:)
Kto da wiecej?

Ninka
[Zobacz stronę]

veraprima Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

ja 26 latek (77 rocznik, znak ryby), mój mąż 33 (70 rocznik, Waga) 28 kwietnia mieliśmy drugą rocznicę śluby

Wera

ninka Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Hi, hi Wera moj tez waga a ja to ryby:) Fajny uklad co?

Ninka
[Zobacz stronę]

belcia Dodane ponad rok temu,

Chyba najmłodsza…

Hello!!! Ja mam 22 lata a mój mąż 25 wiosenek. Jesteśmy obydwoje zodiakalnymi baranami. Jesteśmy 15 miesięcy po ślubie ( 06.04.2002r) ale znamy się od prawie 8 lat (minie 16 grudnia tego roku).
Kobitki nie przejmujcie się tylko wiekiem!!! Widzicie ja mam 22 lata i niestety wiem już, że lekko nie będzie… chociaż bardzo bym chciała!!!

Wszystkim nam do cholery kiedyś się uda!!!

Iza – trzymająca za Was kciukaski!!!

riiba Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Ja rocznik 76, Ryby, Mężuś rocznik 70, Baran.
Ślub 23 X 1999, czyli w tym roku czwarta rocznica,a starania od czerwca 2002…długo….

Marysia zwana riibą

reniferek Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

No cóz jestem wśród Was staruszką .
Rocznik ’74 (Rak), mężuś ’72 (Panna).

Renata
[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Witam!!!!
Ja jestem z rocznika ’77 zodiakalny baranek mój męzulek z ’75 zodiakalny koziorożec ( szkoda ze z dzidzia nic nie wyszło bo byłaby rodzina samych rogaczy – mały baranek). Pomimo dwoch rogatych dusz stanowimy niezły duet. Pozdrawiam wszystkich
Iwona

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Ja: strzelec-76r, On: skorpion 77r.
Jestesmy ze soba 2 lata. (malo – patrzac na Wasze rekordy)
Ślubu nie planujemy.

Kate
[Zobacz stronę]

mysia Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Jejku wyjdę tu na jakąś weterankę no ale cóż skoro jestem najszczęśliwsza na świecie to napiszę ja Koziorożec z 1974 roku, mąż Bliźniak z 1975 roku dziś mija 2 rocznica ślubu a jesteśmy ze sobą …………14 lat – ależ to zleciało.

Mysia- starania od września- po miesiącu leczenia, mam już owu!!!

beamonica Dodane ponad rok temu,

Na 100% najstarsza

Mamy oboje 38 lat, jestem zodiakalnym Blizniakiem, moj maz Rakiem. Jestesmy 8 lat po slubie.

dzidek Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

To i ja sie dopisze. Jestem z 76 roku ( wiedze, ze tu duzo kobietek z tego rocznika) a moj maz z 70 a po slubie jestesmy 7,5 roku. Od maja 03 dopiero staramy sie o dzidziusia, choc on jeszcze z oporami ale w koncu zdecydowal sie. Az mnie zdziwko wzielo jak pierwszy raz bylo prawdziwie przytulanko. No zawsze bylo prawdziwie, ale jakies zabezpieczonko bylo. Tak wiec bylam bardzo szczesliwa, ze po tylu latach bedziemy starac sie o dzidzie.

melanie Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

wow ale kobitek z 76 – 77 rocznika 🙂
Dziewczyny trzymam kciuki za was wszystkie bez wzgledu na wiek i znaczek zodiaku ;-)) A teraz uwaga zarzucam lasso iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sciagam was wszystkie do oczekujacych :-))
buziaki 🙂 Myslami caly czas jestem z Wami 😉

Melanie i (19 marca)

kathrin78 Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Ja – rocznik 78, mąż – 70. Pobraliśmy się w czerwcu tego roku.

[Zobacz stronę]

toorecc Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Oboje z mężulkiem mamy po 24 latka, a małżeństwem jesteśmy od 05.października 2003.

aile Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

hej,
Ja jestem z 75 roku (baranek 04-04) a maz z 74 ( panna – 03-09) i 22 lipca obchodzilismy 3 rocznice slubu ( a znamy sie 11 lat ;-))

sylwia

kate27 Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

od października 2003?
Jak Wy to zrobiliscie?:)) To staż macie ujemny…

Kate
[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Ja mam 28 lat 🙂 Ryba 🙂

gonia04 Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Ja mam 29 a mąż 28, staramy się od listopada

[Zobacz stronę]

mause Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Ja jestem skorpionem z 1976 roku, mąż koziorożcem z 1975. We wrześniu stuknie nam druga rocznica ślubu.

Pozdrawiam :o)

Ela

erica Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

erica to 24 letnie stworzonko:) ale za to przemiłe – hehehe

erica

toorecc Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

tak jest jak się pracuje i co chwilę wchodzi na forum. Oczywiście że 2002. A znamy się 9 latek 🙂

malibu Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Witam:)
Ja mam 26 wiosenek, mój mąż 25. We wrześniu będziemy obchodzić 1 rocznicę ślubu i gdybym nie poroniła fasolci, to dokładnie na ten sam dzień wypadłby termin porodu 🙁
Mam jednak nadzieję, że już we wrześniu będę oczekująca.
🙂

malibu

koala Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Witam dziewczyny !!!
Jestem Aneta z marca 77 czyli mam juz skonczone 26 lat a mj kochany mezus z października 74 i bedzie mial niedlugo 29 latek …….we wrzesniu bedziemy obchodzic druga rocznice slubu……………i bardzo chcielibysmy obchodzic juz ja w trojke z mala fasoleczka w brzuszku……………a w styczniu bedziemy obchodzic 11 rocznice bycia ze soba ………Szok !!!!!! cała moja młodosc ………..ale nie zaluje :-))
Pozdrawiam Aneta

tysia Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

czesc spm – ja takze jestem z rocznika 79, a moj maz jest z 75, w pazdzierniku mija juz 3 rok naszego malzenstwa 🙂

Tysiaczek

evunia Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Witaj, oboje z mężem mamy po 28 lat-on jest Wodnikiem a ja Strzelcem :-)))). 17 sierpnia miną 3 miesiące naszego ślubu. pozdrawiam

Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

ja jestem wodnikiem 79 a moj mężuś skorpionek 77, 9 czerwca obchodzilismy druga rocznice ślubu, mam nadzieje ze nastepna bedzie w wiekszym składzie 🙂

kamkar Dodane ponad rok temu,

Re: Chyba najmłodsza…

ja chyba też tak jak ty jestem jedną z najmłodszych ja mam 22 lata rocznik 81 a mój mąż ma 25 lat rocznik 78 i za trzy miechy bedziemy sie starać narazie mamy zakaz ponieważ byłam w ciąży ale miałam pusty pęcherzyk:(((((( ale mam nadzieję ze nastepnym razem bedzie wszytsko dobrze papapa
i trzymam kciuki za wszystkie starające sie :))))))

Aga już nie lutówka

mutak Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

ja jestem rocznik 78 panna, mój mąż rocznik 74 panna toże, i w lipcu minęło 5 lat od naszego ślubu… : )

betsi Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Ja jestem 24 letnim raczkiem, a mój misiek i tu mnie chyba nikt nie pobije jest o …20 lat staszym skorpionem. Znamy się już ponad 3 lata, od 1,5 roku mieszkamy razem i tak naprawdę to dopiero w tym roku chcemy się pobrać /chociaż piszę już o nim mój mąż, ale to z przyzwyczajenia bo przedstawiamy się jako małżeństwo/. Mogę wam napisać do tego wszystkiego że nie znam lepszego związku /w kręgu naszych znajomych/. On wygląda młodziej, ja wypoważnialam ale tylko psychicznie, bo czasami i tak wyglądam na mlodszą od siebie.
Pozdrawiam was dziewczynki wszystkie i przesyłam kciuki, abyśmy jak najszybciej przeniosły się na oczekujące!

Betsi

iwonaj Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Ja- Koziorożec 1972 a mój mężuś – Panienka też 1972. Obecnie 6 lat po ślubie. Druga próba “znalezienia” dzidziusia po zabiegu na początku stycznia 2003.

Pozdrowionka

Iwona

alutka Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

pokusilam się o podliczenie Otóż same panie maja średnio 26,8 roku / czyli idealnie pasuję , bo mam 26,3/ gdyby podliczyć nas z naszymi panami to wychodzi wspólnie 28,1
/czyli mój mężulek jest troszkę młodszy od średniej-26 latek
Bez wzgledu na wiek życzę wszystkim cudownych , grubych dwóch kresek!!!!!!!

aggulka Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

21 sierpnia kończę 29 (lew zodiakowy), mój kochany Marcin ma 34 (bliźniak). Jesteśmy razem od 1. XII 1996, zaślubiny odbyły się 30. XI 2002. W maju miałam zabieg 🙁 (9 tydz. – nie wyszło), właśnie z nową nadzieją zaczynamy nowe starania. Pozdrawiam, Agata

aggulka Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Masz ci los, gdzie ja wlazłam – czytałam widomosc od Kiki i coś mi się pokiełbasiło. Jeszcze raz napiszę.

aggulka Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Ja 29 (lew z 21 sierpnia), Marcin 34 (bliźniak), razem od 1 grudnia 1996, ślub 30 listopada 2002. Pierwsza próba marzec (niestety, w maju zabieg :-((( ), od teraz zaczynamy starania z nową nadzieją. Pozdrawiam, Agata

baby Dodane ponad rok temu,

Re: ile lat mają starające się?

Ja jestem 77 maz jest 76. On jest styczniowym Koziorozcem a ja czerwcowym Blizniakiem. Miedzy nami jest w takim razie 1,5 roku roznicy

Gosia z Leszna

Znasz odpowiedź na pytanie: ile lat mają starające się??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
glupie pytanie nt. mierzenia temp.
a teraz skoro juz sie tak dzisiaj rozpisuje, to mam jeszcze jedno, moze nie najmadrzejsze pytanie. rozwazam rozpoczecie mierzenia temp., nie wiem jeszcze jak to zorganizuje z moim chorym trybem
Czytaj dalej
Wiek przedszkolny
Przedszkolak
Kochane mamusie! Moj synek idzie od wrzesnia do przedszkola, a ja naprawde nie wiem co mam kupic. Wiem ze ma byc woreczek i kapcie na zmiane i co jeszcze? Czy mam
Czytaj dalej