Implantacja

Czesc dziewczyny.

W ile dni po ovu wystepuje najczesciej implantacja?
Czy w 6 dniu po ovu, moze byc juz po imlantacji?

Monika

14 odpowiedzi na pytanie: Implantacja

  1. Re: Implantacja

    co znalazlam w necie Kopiuję:

    Proces ten zwany implantacją lub zagnieżdżeniem rozpoczyna się po około 6 dniach od owulacji, ale w zależności od tego jak długo zarodek znajdował się w jajowodach, rozpocząć się może od 4 do nawet 12 dni od jajeczkowania.

    • Re: Implantacja

      czy tą implantację się jakoś odczuwa?

      • Re: Implantacja

        Ja mam takie uczucie “ciagniecia: w dole brzucha, od czasu do czasu cos mnie zakluje w leym boku, jakby jajnik, po za tym czuje sie jak przed okresem a to przeciez jeszcze 8 dni do okresu.
        Moze ktos mial inne odczucia.

        Monika

        • Re: Implantacja

          wiesz ja też mam 8 dni do małpy i czuje się dokładnie jak Ty. Dzisiaj w nocy latałam 3 razy do kibelka, i bolało mnie w przwym boku jakby kolka, a teraz też mnie tak ciągnie w dole brzucha. Trzymajmy się razem, do 14 sierpnia 🙂 i pisz co się tam z Tobą dzieje 🙂

          • Re: Trzymam kciuki!

            Dziewczyny trzymam za Was kciuki aby te oznaki były oznaką ciąży! u mnie też małpa ma przyjśc za 8 dni oby nie przyszła a kysz!

            Kasiek

            • Re: Trzymam kciuki!

              to jest nas coraz więcej na 14 🙂

              • Do: kiki, moniki, bombamek

                Ja również mam 8 dni do małpy (a kysz!!!!!!!!!). Trzymajmy się razem

                Ania

                • Re: Do: kiki, moniki, bombamek

                  w sobotę będę świadkiem na ślubie 🙂 16, czyli mam następny powód żeby nie było małpy 🙂

                  • Re: Trzymam kciuki!

                    ja tez mam na 14tego;-))) niezly z nas team;-))

                    sylwia

                    aile

                    • Re: Trzymam kciuki!

                      to ile nas jest już? 🙂

                      • Re: Trzymam kciuki!

                        juz chyba ze 4 sztuki;-))

                        aile

                        • Re: Trzymam kciuki!

                          Im będzie Nas więcej tym lepiej będzie więcej podwójnych kreseczek! Niech wszystkie dziewczyny już w ciąży przesyłają nam fluidki ciążowe może to coś pomoże! całuski

                          Kasiek

                          • Re: Do: bombamek

                            Ja też idę na slub 16. Jejku….. niech się spelni 🙂

                            Ania

                            • tez sie zastanawiam…

                              wiesz, dokladnie nad tym sie zastanawiam. jestem w 18dc, ok. 5-6 dni po mozliwej owulacji i zaobserwowalam dzis wieczorem u siebie brunatne plamienie – suche, brazowe plamy, jak na poczatku miesiaczki. Czy to TO? Czy to mozliwe, ze tak wczesnie?

                              Sylvie

                              Znasz odpowiedź na pytanie: Implantacja

                              Dodaj komentarz

                              Mozarella w ciąży

                              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                              Czytaj dalej →

                              Ile kosztuje żłobek?

                              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                              Czytaj dalej →

                              Dziewczyny po cc – dreny

                              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                              Czytaj dalej →

                              Meskie imie miedzynarodowe.

                              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                              Czytaj dalej →

                              Wielotorbielowatość nerek

                              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                              Czytaj dalej →

                              Ruchome kolano

                              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                              Czytaj dalej →
                              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                              Logo
                              Enable registration in settings - general