it’s a BOY !

NO TO NASTEPNY LUTOWY CHLOPAK !

Bedziemy miec syna ! nawet nie wiecie jak sie ciesze, tak bardzo chcialam chlopaka….
widzielismy jego klejnoty jak na dloni, nie ma watpliwosci, wszystko na miejscu, raczki caly czas przy buzi…. CUDO !!!
ciekawe gdzie sie ukryl bo brzucha prawie… Nic

ponizej zdjecie….pozdrowka dla wszystkich

[Zobacz stronę]

malinka i malutka malinka
29.02.04

Edited by malinka on 2003/10/13 19:08.

12 odpowiedzi na pytanie: it’s a BOY !

  1. Re: it’s a BOY !

    Cieszę się że tej zimy przybędzie kolejny chłopak. Nawiasem mówiąc masz fajniutki termin 8-))))
    Całuje Ciebie i Twój brzusio

    ANIA+GRUDNIOWY SYNUS (28.12)

    • Re: it’s a BOY !

      Kochana Malinko serdecznie Ci gratuluje:) Ciesze sie Twoim szczesciem:)
      Mi tez dzisiaj powiedzieli :)) i tez jest chlopaczek:))

      • Re: it’s a BOY !

        SUPER !

        malinka i upragniony maly chlopczyk
        29.02.04

        • Re: it’s a BOY !

          dzieki, poprosze o niepunktualnosc naszego synka ! hi

          malinka i upragniony maly chlopczyk
          29.02.04

          • Re: it’s a BOY !

            Malinko gratuluje synka :-)) Twoj skarbik jest rozkoszny szczegolnie z ta lapka w buzi :-))) Dopisze przy twoim nick ze bedziecie mieli chlopczyka :-)) Super wiadmosc :-)) To juz druga dzisiejszego dnia bo i nasza Cikunia bedzie miala malego chlopaczka 🙂
            buzka 🙂

            Melanie i pszczoleczka (18/03)

            • Re: it’s a BOY !

              U nas tez bedzie chlopczyk – Piotrus! Strasznie sie cieszymy. Termin mam na 4 marca ale czwartkowe USG wskazalo, ze albo bedzie duzy chlopczyk, albo urodzi sie 4 dni wczesniej czyli 29 LUTEGO, tak jak synek Malinki! W sumie porod pare dni wczesniej by mnie nawet ucieszyl, bo okropne jest to oczekiwanie pod koniec. Ale na razie niech siedzi i rosnie. Wyslalabym Wam zdjecie z USG ale nie wiem jak zalaczyc plik. Mam nadzieje, ze te moje szare komorki ida dla Piotrusia a nie na marne.
              Ola

              Ola

              • Re: it’s a BOY !

                ola ! to ja tez poprosze 4 dni wczesniej, hihihihi pozdrowka !

                malinka i upragniony maly chlopczyk
                29.02.04

                • Re: it’s a BOY !

                  Slodki i cudny ten “BOY” Wasz jest! Pozdrowionka.

                  • Re: it’s a BOY !

                    Malinko a jakie plany co do imienia? Bardzo jestem ciekawa:)

                    • Re: it’s a BOY !

                      negocjacje jeszcze w toku….hihihihi
                      Twoj Kacperek bardzo mi sie podoba !
                      pozdr,

                      malinka i upragniony maly chlopczyk
                      29.02.04

                      • Re: it’s a BOY !

                        Ale śliczniutki…!!!!!!
                        Ja też takiego chcę na zdjęciu… Może za miesiąc dostanę?(jak wcześniej nic się nie wydarzy..)
                        GRATULACJE!!!

                        Monia + Kriters (29.11.03)

                        • Gratulacje 🙂

                          Kolejny lutowy chłopczyk przybywa 🙂
                          Macie już jakieś typy co do imienia???

                          Znasz odpowiedź na pytanie: it’s a BOY !

                          Dodaj komentarz

                          Mozarella w ciąży

                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                          Czytaj dalej →

                          Ile kosztuje żłobek?

                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                          Czytaj dalej →

                          Dziewczyny po cc – dreny

                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                          Czytaj dalej →

                          Meskie imie miedzynarodowe.

                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                          Czytaj dalej →

                          Wielotorbielowatość nerek

                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                          Czytaj dalej →

                          Ruchome kolano

                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                          Czytaj dalej →
                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                          Logo