Ja za 20 lat…

Ja za 20 lat… to temat mojej parcy z działan tworczych na Pedagogice. Mam do napisania referat i posłuzyc sie swoja inwencja tworcza.
Nawet zaczęłam juz pisac, powiem Wam, że kiedy byłam w szkole sredniej czesto mysłam Boze jak ten czas leci,jak to bedzie jak skoncze 30lat. Teraz jako dojrzała kobieta(34lata) nie wiedziałam, ze bede sie zastanawiac co bedzie jak bede po 50-tce.
Moze pisałyscie podobne referaty i podsuniecie kilka ciekawych zdan, ktore moge wykorzystac do utorzenia czegos ciekawego.
Jako matka trojki dzieci, to za 20lat bede juz miała wnuki i je będę rozpieszczac…
Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi.
Pozdrawiam Ania

1 odpowiedzi na pytanie: Ja za 20 lat…

  1. Re: Ja za 20 lat…

    ja bym sie zapewne skupila na osiagnieciach zawodowych
    milo widziec jakas przyjemna kariere dla siebie
    szacunek srodowiska
    respekt wspolpracownikow
    zadowolenie finansowe
    a jesli chodzi o dzieci, pewnie najchetniej widzialabym siebie jako ich autorytet, jakis pewnik w zyciu
    i pewnie rowniez w tym kierunku poszlyby moje spekulacje

    Adach i Alek

    Znasz odpowiedź na pytanie: Ja za 20 lat…

    Dodaj komentarz

    Mozarella w ciąży

    Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

    Czytaj dalej →

    Ile kosztuje żłobek?

    Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

    Czytaj dalej →

    Dziewczyny po cc – dreny

    Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

    Czytaj dalej →

    Meskie imie miedzynarodowe.

    Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

    Czytaj dalej →

    Wielotorbielowatość nerek

    W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

    Czytaj dalej →

    Ruchome kolano

    Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

    Czytaj dalej →
    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
    Logo
    Enable registration in settings - general