Jadę do szpitala

Chyba nie mam wjścia. W nocy zaczęły mi się sączyć wody (o ile są to wody). Od rana po prostu ze mnie cieknie (sorki za słownictwo), a upławy to nie są więc… no i zaczyna boleć mnie brzuszek. Poczekam jeszcze na teścia który wyszedł na miasto. Zawiezie mnie do szpitala i tam już pewnie zostanę. W poniedziałek i tak miałam zgłosić się sama więc… tylko troszkę ta wizja weekendu w szpitalu mnie przeraża. Mam wrażenie, że przez weekend nie urodzę a wyjść do domu nie wyjdę. O.k. Jakby co to dam znać.

Powodzenia sierpnióweczki.

,
Aga i Martynka – 15 (???).08.’03.

4 odpowiedzi na pytanie: Jadę do szpitala

  1. Re: Jadę do szpitala

    Agusiu trzymam kciuki, żeby wkońcu okazało się, że to już poród!
    Może Martynka wreszcie wyjdzie z Ciebie :o)
    Pozdrawiam serdecznie i jeśli to już TO, to życzę Ci szybkiego porodu!

    pa!

    PRZETERMINOWANA

    Dorota i sierpniowy łobuziak
    [17.08.2003]

    • Re: Jade˛ do szpitala

      A moze jednak urodzisz w weekend (moze nawet dzisaj). Bardzo Ci tego zycze i mam nadzieje, ze porod bedzie szybki i bezbolesny a Martynka zdrowa i sliczna.
      Powodzenia!!!!
      Pozdrawiam,

      • Re: Jadę do szpitala

        Trzymam kciuki za szybki i bezbolesny poród! Na Martynkę przyszedł juz czas, wiec może i dzisiaj jeszcze sie urodzi… czego zycze Ci z całego serca!

        ,

        Magda, Rafał i Albercik (7.09.03)

        • Re: Jadę do szpitala

          No, ciekawe czy sie spełni moja przepowiednia Martynowego porodu w sobotę! Niech wyłazi szybko dziołcha!

          Izka i Iga 23.08

          Znasz odpowiedź na pytanie: Jadę do szpitala

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ciąży

          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej →

          Ile kosztuje żłobek?

          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej →

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

          Czytaj dalej →

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej →

          Wielotorbielowatość nerek

          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

          Czytaj dalej →

          Ruchome kolano

          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general