jak dobrze wyglądać nago ?

oglądacie ten program na tvn style?
ja sporadycznie bo stacji tej nie mam, ale lubię popatrzeć jak facet zmienia podejście kobiet do ich wyglądu
Wczoraj widziałam wiekszosć odcinka i spodobało mi się stwierdzenie – jezeli wstydzisz się pokazac światu swoją bieliznę/ubrania to po co to nosisz?
chcialabym mieć w swojej szafie tylko rzeczy w których dobrze wygladam
Aaa i jeszcze lubię gdy facet udowadnia ze większość kobiet ma celulit i rozstępy. I tak naprawdę nalezy je pokochać bo nie ma cudownego sposobu na pozbycie się ich w 100%.

Co myślicie o tym programie? czy tylko mnie on się podoba?
pytam bo ostatnio bylam świadkiem komentarzy mojej siostry na jego temat i się lekko zdziwiłam.

EDYTUJĘ – temat wrócił. Siostra moja widząc wczoraj fragment tego programu powiedziała z obrzydzeniem coś takiego: ” zobacz jak chodzą te spaślaki, z fałdami” I mówi im (prowadzący) ze super wygladaja, nie odchudzaj się tylko inaczej się ubierz i będziesz piękna”.
Wrr zatelepało mną. Zupełnie nie zozumie idei programu. Ale niestety patrzy z pozycji osoby która nigdy nie miała problemow z nadmierną wagą. I nawet ciąża nie płynęła negatywnie na jej figurę. Jest 3 tyg. po 2 porodzie a figury można jej pozazdrościć.
Ech, czasem myślę ze to niesprawiedliwe. I ze powinna móc kiedys sama się przekonać jak to jest walczyć ze zbednymi kilogramami lub nauczyć się je akceptować.

no to się wyżaliłam.
A co wy na to?

32 odpowiedzi na pytanie: jak dobrze wyglądać nago ?

Dodane ponad rok temu,

bardzo go lubie!!!teraz nie mam tvn style,ale dzies go jeszcze widzialam.i wlasnie to mi sie w nim podobalo,ze pokazuja ze nie ma idealnej kobiety;-)

aneci Dodane ponad rok temu,

Bardzo lubię.
Nie mam niestety TVN style, oglądałam go tylko na zwykłym TVN, jak kiedyś puszczali.
Uwielbiam prowadzącego, niesamowity koleś!:)

kruszyna Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aneci:Bardzo lubię.
Nie mam niestety TVN style, oglądałam go tylko na zwykłym TVN, jak kiedyś puszczali.
Uwielbiam prowadzącego, niesamowity koleś!:)

faktycznie kiedys puszczali kolo poludnia, zapomnialam o tym
wczoraj coś chyba z nowej serii widzialam, bo i fryzurę mial inną i ramówka programu nieco zmieniona.

kamelia Dodane ponad rok temu,

Lubię. 🙂 Jak trafię to oglądam. Oczywiście mam na myśli serię gdzie prowadzącym jest Azjata Gog Wan (???), a nie tą z tym blond gejem. Ten blondyn działał mi na nerwy.

Bardzo lubię ten program, staram się wyłowić przydatne wskazówki.
Natomiast ja należę do tej, ponoć nielicznej grupy kobiet, które uważają, że lepiej wyglądają nago niż w ubraniu. 😀 Obecnie mój rozmiar to 44 (16).

kruszyna Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Kamelia:Lubię. 🙂 Jak trafię to oglądam. Oczywiście mam na myśli serię gdzie prowadzącym jest Azjata Gog Wan (???), a nie tą z tym blond gejem. Ten blondyn działał mi na nerwy.

Bardzo lubię ten program, staram się wyłowić przydatne wskazówki.
Natomiast ja należę do tej, ponoć nielicznej grupy kobiet, które uważają, że lepiej wyglądają nago niż w ubraniu. 😀 Obecnie mój rozmiar to 44 (16).

a to jest tez inny prowadzący? nigdy go nie widzialam
ale po twoim opisie widzę ze to dobrze

fajne masz podejście do siebie. Szkoda ze tak malo osób mysli o sobie.

kamelia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kruszyna:
fajne masz podejście do siebie.

Byłoby jeszcze lepiej gdyby wariant “w ubraniu” budził mniej moich wątpliwości. 😉

Dodane ponad rok temu,

ja dobrze wygladam przykryta koldra;-)

helenb Dodane ponad rok temu,

lubie ten program

nucha Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kruszyna:oglądacie ten program na tvn style?
ja sporadycznie bo stacji tej nie mam, ale lubię popatrzeć jak facet zmienia podejście kobiet do ich wyglądu
Wczoraj widziałam wiekszosć odcinka i spodobało mi się stwierdzenie – jezeli wstydzisz się pokazac światu swoją bieliznę/ubrania to po co to nosisz?
chcialabym mieć w swojej szafie tylko rzeczy w których dobrze wygladam
Aaa i jeszcze lubię gdy facet udowadnia ze większość kobiet ma celulit i rozstępy. I tak naprawdę nalezy je pokochać bo nie ma cudownego sposobu na pozbycie się ich w 100%.

Co myślicie o tym programie? czy tylko mnie on się podoba?
pytam bo ostatnio bylam świadkiem komentarzy mojej siostry na jego temat i się lekko zdziwiłam.

🙂 Uwielbiam program, Gok’a i Jego super podejście do kobiet 🙂
Swoboda i brak skrępowania w Jego obecności, to też podstawa by cała ta przemiana zadziałała 🙂
No ale On też inaczej patrzy na kobiety 🙂 Inaczej…niż facet heteroseksualny 🙂

kamelia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nucha:🙂
No ale On też inaczej patrzy na kobiety 🙂 Inaczej…niż facet heteroseksualny 🙂

Akurat u niego to plus. 🙂 Ten drugi prowadzący (ktoś go kojarzy?) bardziej jak gej z dowcipów. 😉

agnessa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Kamelia:Akurat u niego to plus. 🙂 Ten drugi prowadzący (ktoś go kojarzy?) bardziej jak gej z dowcipów. 😉

ja kojarze. wydaje mi sie , ze to wersja amerykanska z tym blondynem. Ale fakt- masakra, nie umywa sie do wana.
A to ogladacie:
“Trinny i Susannah rozbierają”.
ten program tez lubie, kobity wziely sie teraz za romiar xxxl.

nucha Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Kamelia:Akurat u niego to plus. 🙂 Ten drugi prowadzący (ktoś go kojarzy?) bardziej jak gej z dowcipów. 😉

Pewnie, że plus 🙂
Facet jest naprawdę SUPER 🙂

viccy Dodane ponad rok temu,

Oglądam sporadycznie, ale LUBIĘ 🙂

Szczególnie podoba mi się ten kobiecy błysk w oku kobiety na końcu programu :Hura!: tej samej która wcześniej miała w nich przerażenie i były pełne łez. W dodatku niektóre nie są aż takie brzydkie czasem nawet szczuplutkie ale mają niską samoocenę …. hmmm przemawia to do mnie.
A prowadzący jest Super przez duże “S”

Dodane ponad rok temu,

ogladam i lubię 🙂

klucha Dodane ponad rok temu,

dawno nie oglądałam
ale jak oglądałam bardzo mi sie podobał

kasiex Dodane ponad rok temu,

nigdy nie ogladalam
kiedy to mozna zobaczyc??

magdzik Dodane ponad rok temu,

lubię poogladać, ale nie jest on moim ulubionym.
facet pedał (co mi nie przeszkadza-wyjaśniam) który ma bezpośredni stosunek do kobiet.

Czy każdy wizualista to pedał?

magdzik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez agnessa:“Trinny i Susannah rozbierają”.
ten program tez lubie, kobity wziely sie teraz za romiar xxxl.

Jasne 🙂

kruszyna Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Magdzik:Czy każdy wizualista to pedał?

nie wiem 😉

ja nie znam wszystkich programów tego typu, bo jak pisałam style nie mam i zerkam sporadycznie u siostry lub rodziców.
Kojarze jeszcze taki gdzie dwie kobiety ubierają zakompleksione babki, ale tytulu nie znam.

kruszyna Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kasiex:nigdy nie ogladalam
kiedy to mozna zobaczyc??

wczoraj ok. godz. 14:30
pewnie lecą tez czesto powtórki. Nie wiem kiedy jest premiera nowych odcinków

Znasz odpowiedź na pytanie: jak dobrze wyglądać nago ?

Dodaj komentarz

Polecam
Dax cosmetics
Dla mnie genialne! Ktoś mi polecił, wypróbowałam, polecam Wam. Dla mnie nie do pobicia są kremy do cery mieszanej po 30 -tce. Inne kosmetyki jest ekstra i to wszystko w bardzo atrakcyjnych
Czytaj dalej
Polecam
fotelik CHICCO KEY 2-3 kontra Concord Lift Pro
Witam, Zamierzam kupić a miotam się między Chicco Key 2-3 (3pkt w ocenie bezpieczeństwa ADAC) a Concordem Lift Protect (4pkt w ocenie bezpieczeństwa ADAC). Jeśli ktoś coś wie/doświadczył z tymi fotelikami to
Czytaj dalej