jak hemoroidy po porodzie..wpalane czy jak?

Dziewczynki jak z wami było lub jest z hemoroidami po porodzie? mnie napewno same nie wsiąkną bo juz siegaja tatr!! wiec jak to potem, wypalaja, zaciskaja czy jak? i kiedy najszybciej mozna sie tego g…pozbyc?

Pam & Karolcia
spóźnia sie ….!! (7-12-03)
3800gr, i ponoć długa……

5 odpowiedzi na pytanie: jak hemoroidy po porodzie..wpalane czy jak?

olaka Dodane ponad rok temu,

Re: jak hemoroidy po porodzie..wpalane czy jak?

Nie mam pojęcia… ja miałam małe i pojawiły się dopiero ok. miesiąca po porodzie… wchłonęły się same…

Ola i mala Ninka ur. 30 maja 2003

teo Dodane ponad rok temu,

Re: jak hemoroidy po porodzie..wpalane czy jak?

mi same przeszły po olkoło 9-10 miesiącach po porodzie…..
wiem jakie to dokuczliwe i bolesne…
mój ojciec miała laserem chyba usuwane…

ILONA I KUBEK(21.02.02)

anies Dodane ponad rok temu,

Re: jak hemoroidy po porodzie..wpalane czy jak?

[Zobacz stronę]
pozdrówka

Anies i Wojtuś (23.07.2003)

anies Dodane ponad rok temu,

Re: jak hemoroidy po porodzie..wpalane czy jak?

oj pam
to ty jeszcze nie urodziłaś?

Anies i Wojtuś (23.07.2003)

redford Dodane ponad rok temu,

Re: jak hemoroidy po porodzie..wpalane czy jak?

Przez cala ciaze prawie je mialam i zniknely zaraz po porodzie, gdy tylko skonczyly sie zaparcia. Lekarz mi mowil, ze jak nie znikna, to mozna wyciąć je laserem.


Kasia i Maciek 25.04.2003

Znasz odpowiedź na pytanie: jak hemoroidy po porodzie..wpalane czy jak??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

STRATA DZIECKA
mała aktywność??
Cześć dziewczyny, ostatnio zuważyłam że jakoś mało piszemy do siebie, co się stało?? a może każda z nas zaaferowana jest świętami?? po mimo załamki i beznadziejności piszmy do siebie i
Czytaj dalej
Dla starających się
Są dwie krechy!!!
Dziewczyny, Nie wytrzymałam do rana. Obudziłam się w nocy - 30 min. temu i postanowiłam zaryzykować i SĄ, SĄ, SĄ. Jedna wprawdzie jeszcze taka delikatna ale wyraźna. Wciąż nie mogę w
Czytaj dalej