Jak myslicie??

Kochane dziewczatka
Mam maly problem 馃檨 29.01. niby przyszla do mnie 1 @ po zabiegu. Ale to nie jest chyba @, sa ta bardzo skape plamienia, ale pojawiaja sie czasami jakies skrzepy, szczegolnie rano po nocy. Czy mam isc z tym do lekarza?? Martwie sie, ze moze lekarz zle przeprowadzil 艂y 艂y偶eczkowanie 馃檨 moze zrosty sie porobily??

Pozdrawiam
Kasia

[Zobacz stron臋]

4 odpowiedzi na pytanie: Jak myslicie??

  1. Re: Jak myslicie??

    Kasiu nie wiem… jak sko艅czy si臋 @ id藕 do lekarza, miesi膮czki po zabiegu r贸偶nie wygl膮daj膮. Nie zamartwiaj si臋, na pewno b臋dzie wszystko dobrze :o) Pozdrawiam Nusia

    NU艢KA + dwa Anio艂ki

    • Re: Jak myslicie??

      Mi w艂a艣nie lekarz 藕le wykona艂 zabieg 艂y偶eczkowania, lecia艂y ze mnie skrzepy jakby w膮tr贸bka ( sory za takie dos艂owne okre艣lenie), posz艂am do gina, zfobi艂 mi usg i okaza艂o si臋, 偶e s膮 tam jeszcze pozosta艂o艣ci po zabiegu. Przepisa艂 mi leki na szybsze obkurczanie sie macicy i to pomog艂o w szybkim wydostaniu sie tych resztek. Ja na Twoim miejscu posz艂abym do lekarza m贸wi臋 z w艂asnego do艣wiadczenia. Man nadziej臋, 偶e u Ciebie to zwyk艂e krwawienie…… warto sprwdzi膰

      • Re: Jak myslicie??

        Tylko, ze zabieg mialam miesiac temu 30.12.2004. Wczoraj a nawet dzis juz troszke wiecej plamilam a nawet krwawilam, wiec chyba jak zwykle zaczela mpanikowac :))
        ale przy wizycie powiem o tym lekarzowi, zobaczymy co on mi odpowie.

        Pozdrawiam
        Kasia

        • Re: Jak myslicie??

          Ja jestem juz miesiac po zabiegu, i jak mi sie oczyszczala macica to nie mailam zadnych skrzepow, normalnie krwawilam i to tak porzadnie na poczatku, pozniej uspokoilo sie. Teraz miesiac po przyszla do mnie @, naszczescie juz nie sa to plamienia tylko krwawienia normalne. Ale przy wizycie zwroce sie do lekarza z tym.
          Dziekuje bardzo za odpowiedz!!

          Pozdrawiam
          Kasia

          Znasz odpowied藕 na pytanie: Jak myslicie??

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ci膮偶y

          Dzisiaj nasz艂a mnie ochota na mozarell臋. I tu mam w膮tpliwo艣ci – czy w ci膮偶y mo偶na je艣膰 mozzarell臋?? Na opakowaniu nie ma ani s艂owa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej 鈫

          Ile kosztuje 偶艂obek?

          Dziewczyny! Ile p艂acicie miesi臋cznie za 偶艂obek? Pono膰 ma by膰 dofinansowany z gminy, a nam przysz艂o zap艂aci膰 292 z艂 bodaj偶e. Nie wiem tylko czy to z rytmik膮 i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej 鈫

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy kt贸ra艣 z Was mia艂a zak艂adany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmuj膮 na drugi dzie艅 i ma on na celu oczyszczenie rany. Prosz臋 dajcie zna膰, je艣li kt贸ra艣 mia艂a...

          Czytaj dalej 鈫

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamu艣ki lub oczekuj膮ce. Poszukuj臋 imienia dla ch艂opca zdecydowanie m臋skiego. Sama zastanawiam si臋 nad Wiktorem albo Stefanem, ale m贸j m膮偶 jest jeszcze niezdecydowany. Mo偶e co艣 poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej 鈫

          Wielotorbielowato艣膰 nerek

          W 28 tygodniu ci膮偶y zdiagnozowano u mojej c贸reczki wielotorbielowato艣膰 nerek – zesp贸艂 Pottera II. M贸j ginekolog skierowa艂 mnie do szpitala. W bia艂ostockim szpitalu po usg powiedziano mi, 偶e musz臋 jecha膰...

          Czytaj dalej 鈫

          Ruchome kolano

          Zg艂aszam si臋 do was z zapytaniem o tytu艂owe ruchome kolano. Brzmi gro藕nie i tak te偶 wygl膮da. dzieciak ma 11 miesi臋cy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygl膮da to troche...

          Czytaj dalej 鈫
          Rodzice.pl - ci膮偶a, por贸d, dziecko - poradnik dla Rodzic贸w
          Logo
          Enable registration in settings - general