Jak odstawić od piersi

Karmie rok i 8 miesięcy jak niemowlaka ciągle, teraz jestem w ciąży czy powinnam odstawić maleństwo? Pewnie tak ale jak, najtrudniejsze są noce i usypianie pomocy

3 odpowiedzi na pytanie: Jak odstawić od piersi

  1. Re: Jak odstawić od piersi

    Tak jak ze wszystkim, smokiem, pieluchą, odzwyczajanie jest trudne. Dziecko jest na tyle duze ze troche mozna juz porozmawiac, cos spróbowac tłumaczyc, ze mleczko sie skończyło. Musisz znalezc moze jakąs ciekawszą rzecz która mała zainteresuje. Moze fajny kubeczek, buteleczka czy cos takiego. Podobnie z usypianiem, spróbuj wprowadzic jakis rytuał ktory ją zainteresuje. Pewnie początki bedą trudne.

    Ewa, Sandra, Sebastian

    • Re: Jak odstawić od piersi

      Dziś usnęła bez piersi ale kiedy się obudzi w środku nocy nic nie pomoże. Pozdrawiam będe wytrwała

      • ja tez zamierzam odstawic-od 22.12.

        zaplanowałam spróbować włąśnuie od tego dnia.. bierę specjalnie 2 tyg urlopu.. liczę na to, ze w świetam będzie tyle zamieszania, ze sie jakos uda…. beda goście, choinka, prezenty… przyjedzie chrzesny córci z Anglii i wogóle…
        a przede wszytkim ten urlop.. będę z córka calymi dniami, będzie czas na przytulanie, na okazywanie wiecej czułości moze jakos pójdzie…Ola ma 18 m-cy, za duzo jej chyba nie przetłumaczę.. ale moze, po wielkich bojach przetrwamy.. szkoda mi córy, ale co robic.. tyle dzieciaków to przezyło.. tylko najgorszy ten płacz..
        na szczęście olcia je cyca tylko 2 razy na dzień- przed spaniem i ok 5-6 rano.. będe ją kłasć spac później, zeby była zmęczona.. moze to na te wieczorne karmienie nieco pomoze..choć watpie.. ale gorzej będzie o tej 5-6 rano….
        w kazdym razie powodzenia dla naszych poczynań.. mam nadzieję, ze sie będziemy na biezaco informować, jak idzie…

        Znasz odpowiedź na pytanie: Jak odstawić od piersi

        Dodaj komentarz

        Mozarella w ciąży

        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

        Czytaj dalej →

        Ile kosztuje żłobek?

        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

        Czytaj dalej →

        Dziewczyny po cc – dreny

        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

        Czytaj dalej →

        Meskie imie miedzynarodowe.

        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

        Czytaj dalej →

        Wielotorbielowatość nerek

        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

        Czytaj dalej →

        Ruchome kolano

        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

        Czytaj dalej →
        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
        Logo
        Enable registration in settings - general