JAK PRZEKONAĆ DO NOCNIKA???

dziewczyny,moze Wy mi doradzicie:Hmmm…:
próbuje przekonać Kube do siusiania na nocnik,ale on nie chce o tym slyszec,gdy próbuje go posadzic,wygina bioderka do przodu,unikając skutecznie kontaktu pupa-nocnik:Fiu fiu:
nie chce za zadne skarby,przy kąpieli trzyma tak długo dopóki nie wejdzie do wanienki
próbowałam już żeby nocnik był ciepły,na stojaco,nakładki sie przestraszył:Foch:
doskonale wie kiedy to siusiu sie robi,mówiąc „siiiii” i pokazując
wiem że za pasem lato i bedzie mógł chasać po ogrodzie na golasa (o ile pogoda dopisze) ale chciałabym juz go zacząc przyzwyczajać,a tu nici

może macie jakieś sprawdzone sposoby?

Strona 5 odpowiedzi na pytanie: JAK PRZEKONAĆ DO NOCNIKA???

hamasz Dodane ponad rok temu,

Ja poprawiałam bo dziecko czasami źle siądzie i te pierwsze ciśnienie powodowało że czasami wylatywało,po za tym zależy też od siusiaka;)

salsa-salsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Nala:My powoli przyzwyczajamy naszego 20-miesięczniaka do robienia na nocnik, kilka razy udało mu się zrobić,ale jeszcze w lesie jesteśmy, choć nie o tym chciałam pisać:roll: Chodzi mi i siusiaka, za każdym razem jak udaje mu się zrobić do nocnika to pół wysikuje na zewnątrz, nocnik mamy taki zwykły z pozytywką,córka w niego się załatwiała i nigdy nie było takiego problemu. Może wicie czy dla chłopców są jakieś takie z wyższym tym zabezpieczeniem z przodu?:Hmmm…: Bo leci właśnie z przodu.

Co do nocnego sikania, to starszej,która była odpieluszona na dwa latka jeszcze rok na noc zakładaliśmy pampersa. Dopiero jak ze dwa tygodnie zdejmowałam suchego to daliśmy spokój, ja chciałam i dla siebie i dla niej noc przespaną bez pobudek na zmienianie pościeli:)

jak usiądzie pociśnij mu tego siusiaka do nocnika bo zapewne ma go przy brzegu nocnika lub miedzy nogami (przy udach a niew kierunku dołu nocnika);) hehe mój się obsikuje na zwykłej desce na kibelku,ostatnio oblał moją siostrę:D są specjalne nocnki,nie takie jak k.j zarzuciła w linku,one mają taką „kopułę” przed brzuszkiem która uniemożliwia obsikanie się,powód obsikania się jest prosty-dzieciak siedzi za blisko przodu i siusiak dotyka brzegu stad fontanna 😀 mój jak siada to nie siada jak na krzesełko ale inaczej,wypina tyłek w górę pochyla głowę do dołu i siada,wtedy zawsze dobrze usiądzie,opanował to po tym jak się obsikał kilka razy 😉

np.

salsa-salsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez hamasz:Ja poprawiałam bo dziecko czasami źle siądzie i te pierwsze ciśnienie powodowało że czasami wylatywało,po za tym zależy też od siusiaka;)

no dokładnie,mój jak był młodszy interesował się co to mu wyrosło pomiędzy nogami i często do sikania mu poprostu stał 😉 więc i był większy więc lepiej się układał do sikania,czasami napletek powoduje „balonik” i krzywo leci 🙂 ostatnio uczyliśmy malca sikać na stojaka,początki były takie same,wszystko obsikane bo chyba myślał że był strażakiem 😉 no ale dzisiaj nie dosyć że trafia to jeszcze spuści wodę i umyje ręce 😀

agatakapica Dodane ponad rok temu,

[
agatakapica ja naukę zaczynałam latem,dodam że mój nie mówił nic oprócz mama,tata,papa,bam,bum,najpierw musieliśmy nauczyć go słowa sisi
1 doba: pozostawialiśmy go w zasikanych spodniach chwilę,a one się przyklejały do ciała i powodowały dyskomfort mówiliśmy że zrobił sisi,i tak kilka razy,wieczorem tego samego dnia w kąpieli zrobił siku i nazwaliśmy to znowu sisi i powtórzył,od tej pory używał tego słowa w trakcie sikania
2 dobra:za każdym razem gdy się przebudził lub po zabawie sadzalismy na nocnik i mówiliśmy by zrobił sisi,jak zrobił biliśmy brawo :Hyhy: popuszczał mniej niż poprzedniego dnia
3 doba: posikał się raz a reszta do nocnika
A że mój ma zaburzony rozwój to zanim zaczął wołać że chce minęło trochę czasu,ale nie zdarzyły się wpadki już bo sidał nie mówiąc że chce.
Na noc zakładaliśmy pieluchę,a po przebudzeniu odrazu była zdejmowana.
Najważniejsze jest postanowienie sobie odstawienia i nie wracanie do pieluch,bo gdy wracamy bo np.2 dni były porażki to nauka idzie w las…i zaczyna się od nowa co w dodatku powoduje że dziecku się miesza,bo najpierw nocnik,potem znowu pielucha…potem dziecko się zapomina i popuszcza.A sikając do pieluchy mają sucho.

Ale w szoku jestem że tak szybko nam poszło[/QUOTE]

Czesc, dziekuje za odpowiedz. Niestety moje dziecko w lecie chodzilo bez pieluszki i nie przeszkadzalo mu, ze sie ssikal. Owszem wolal „mama nie” co by oznaczalo, ze tak sie nie robi.Do wanny sikal od dawna. A od jakiegos czasu nie chce siadac na nocnik a siku czy kope to zrobi az zaloze mu pieluszke np. gdy idziemy na spacer lub przed spaniem.Sama nie wiem…moze to jeszcze nie czas. Przed snem wypija 250ml mleka, w nocy budzi sie i placze bo chce chociaz troche possac butelke(ale te nocne pobudki sa od tygodnia plus wkladanie nieustanne raczek do buzi- wiec moze wychodza mu tylnie zabki) i rano budzi sie z pieluszka ciezka od moczu. Zobaczymy…a moze ktos mial podobnie lub wie dlaczego nie chce sikac na nocnik. Dodam, ze tata – ale to tez nie regularnie- uczy go sikac do sedesu. Moze ma troche metlik w glowie?
pozdrawiam

salsa-salsa Dodane ponad rok temu,

czy kiedykolwiek ktoś zdenerwował się lub napierał na to by dziecko siadało na nocnik ?
jak się wysika zanim dojdzie do nocnika należy powiedzieć,żę następnym razem zdąży…możesz schować nocnik na jakiś czas i odpuścić,jedne załapią w wieku 1,5 roku a inne później,nie chodzi o inteligencję a o gotość i umiejętność trzymania moczu lub poprostu strach oprzed tym wynalazkiem.Z kupą może być trudniej,bo czasami słyszę jak jakaś mama mówi że dzieci nauczyły się robić kupę do nocnika później niż siku,mój robił identycznie jak u Was ale tylko z kupą.
A może nakładka na kibelek ? próbowaliście,dobrze że zdaje sobie też sprawę że nie wolno i że to brzydko sikać pod siebie 😉 moja siostrzenica troche jak piesio sikała przy drzwiach wyjściowych gdy zaczynała naukę 🙂
No my jesteśmy na etapie wycierania pupki,tzn młody uczy się to robić 🙂 co do pieluchy na noc u nas pozostaje,bo młody pije jak smok i tak też sika…

Nie naciskajcie za bardzo bo nikt nie lubi zmuszaniajak raz się uda powinno iść z górki ale nagroda powinna być wielka za pierwsze siku oddane z dumą na nocnik 😀

k-j Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez agatakapica:[
a moze ktos mial podobnie lub wie dlaczego nie chce sikac na nocnik. Dodam, ze tata – ale to tez nie regularnie- uczy go sikac do sedesu. Moze ma troche metlik w glowie?
pozdrawiam

nie chce i juz:)daj mu czas
przeczytaj dokładnie mój pierwszy post w tym temacie gdy zakładałam wątek
równo pół roku temu tez miałam taki problem,jak nie wiekszy
mój Kuba to spazmy dostawał jak go widział,nakładki sie wystraszył,do sedesu tez nie chciał robic,mimo iz nagminnie tatusia podpatruje jak to sie robi
i jak z patrzeniem nie ma problemu,tak z wykonaniem gorzej
mojego nikt nigdy nie zmuszał do korzystania czy z nocnika czy z innych wynalazków
po prostu sie boi nowych rzeczy i tyle w temacie,dla niego to krok milowy
bo dlaczego nagle ma przestac lac w pieluche,gdy zawsze było tak cudnie,lał kiedy chciał,za chwile mamusia pampka zmieniała i nagle sie sucho robiło,a teraz-nagle wołają,każą siadac na zimny i nieprzyjemny nocnik-nic w tym fajnego
u mnie trwało to pół roku
teraz mlody uzywa pampka tylko do spania i na kupe
no i sukcesywnie niech lata bez pieluchy,niech sie zsika,a Ty tłumacz,tłumacz i jeszcze raz tłumacz gdzie siuśki mają ladować
ale na spokojnie
klęknij przy nim-wskarz miejsce i tak za kazdym razem
u mnie prawie po tygodniu była juz duza różnica

ulamisiula Dodane ponad rok temu,

Ja mam taki problem.Blanka od urodzenia nie lubiła załatwiać się po za domem.Gdy byliśmy kilka dni u dziadków to kupy trzymała nawet do 3 dni a potem z płaczem się załatwiała.
W czerwcu zaczęłam już korzystania z nocnika i było ok.Chodziła w dzień w majteczkach, na noc pieluchę.Na początku lipca wyjechaliśmy na wakacje.Na drogę założyłam pieluszkę i zwięłam nocnik i nakładkę na sedes.Mała korzystała ale częsciej zaczynała przetrzymywać i załatwiała się gdy założyłam jej pieluszkę.GDy wróciliśmy o załatwianiu się na nocnik lub do sedesu nie było mowy.Teraz nawet gdy ma mokro lub kupę to ucieka i nie chce zmieniać pieluszki.
Kilka razy później próbowałam ją znów nauczyć korzystania z nocnika ale wygląda to tak,posadze ją na nocnik , posiedzi,pytam czy zrobi coś ona, że nie.Tylko ją ubiorę od razu sika w majteczki i ucieka.Zostawiałam ją w mokrym ubraniu ale jej to nie przeszkadza.
Już nie wiem co zrobić.

weronika Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ulamisiula:Ja mam taki problem.Blanka od urodzenia nie lubiła załatwiać się po za domem.Gdy byliśmy kilka dni u dziadków to kupy trzymała nawet do 3 dni a potem z płaczem się załatwiała.
W czerwcu zaczęłam już korzystania z nocnika i było ok.Chodziła w dzień w majteczkach, na noc pieluchę.Na początku lipca wyjechaliśmy na wakacje.Na drogę założyłam pieluszkę i zwięłam nocnik i nakładkę na sedes.Mała korzystała ale częsciej zaczynała przetrzymywać i załatwiała się gdy założyłam jej pieluszkę.GDy wróciliśmy o załatwianiu się na nocnik lub do sedesu nie było mowy.Teraz nawet gdy ma mokro lub kupę to ucieka i nie chce zmieniać pieluszki.
Kilka razy później próbowałam ją znów nauczyć korzystania z nocnika ale wygląda to tak,posadze ją na nocnik , posiedzi,pytam czy zrobi coś ona, że nie.Tylko ją ubiorę od razu sika w majteczki i ucieka.Zostawiałam ją w mokrym ubraniu ale jej to nie przeszkadza.
Już nie wiem co zrobić.

moja Gosia ostatnio nie robiła cztery dni kupy,bo ma syndrom obcej toalety po mężu…wróciliśmy,to się załatwiła elegancko:) Fakt,że w drodze powrotnej z weekendu cały czas skandowała „kupę,kupę” ale dała dziewczyna radę 🙂

agunia29 Dodane ponad rok temu,

u nas wygląda to tak ,synek ma 2 latka ,nocniczek mamy zwykły w formie krzesełka ,siku bardzo ładnie robił juz w wieku 20 m-cy ,chodził bez pieluszki,ale mamy problem z kupką,Synek za nic w świecie nie chce zrobić do nocniczka czy na sedes,tłumaczenie ,że wszyscy z rodziny tak robią nie pomaga niby to rozumie itd.ale jak siądzie to nic,a za jakiś czas schowa się za drzwiami i po cichaczu narobi w majty,oczywiście jest mu wstyd i każe natychmiast żeby go przebierać,już sama niewiem co robić?

judytkaz Dodane ponad rok temu,

Przede wszystkim zacznij nauke od wysadzania w momentach kiedy jest duze prawdopodobienstwo ze dziecko zrobi siku, np po spaniu, spacerze. Wazne zeby sam nocnik byl wygodny, np. mial oparcie. My pozwalismy malemu posiedziec i poogladac bajki i to skutkowalo.
Duzo cierpliwosci zycze.

k-j Dodane ponad rok temu,

Agunia-u mnie ten sam problem z kupą
za nic nie da sie posadzić.
zakładam mu pieluche jak juz widze ze robi-szkoda mi mojego jasnego dywanu…
na nocnik na sikanie tez nnie chciał siadac,przemógł sie sam w sobie pewnego dnia,teraz czekam az z kupą tez sie oswoi i sam usiądzie

mamusiapaulinki Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez k.j:Agunia-u mnie ten sam problem z kupą
za nic nie da sie posadzić.
zakładam mu pieluche jak juz widze ze robi-szkoda mi mojego jasnego dywanu…
na nocnik na sikanie tez nnie chciał siadac,przemógł sie sam w sobie pewnego dnia,teraz czekam az z kupą tez sie oswoi i sam usiądzie

Ja miałam taki problem z synem. Siku ładnie na nocnik a kupka w majtki. U nas sprawdził się system nagród: za każdą kupkę zrobioną na nocnik dostawał naklejkę a jak uzbierał określoną ilość była większa nagroda. I od jakiegoś czasu mamy spokój.

k-j Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez mamusiaPaulinki:Ja miałam taki problem z synem. Siku ładnie na nocnik a kupka w majtki. U nas sprawdził się system nagród: za każdą kupkę zrobioną na nocnik dostawał naklejkę a jak uzbierał określoną ilość była większa nagroda. I od jakiegoś czasu mamy spokój.

z tym ze syn wie dokładnie gdzie trzeba robic,ale za nic w swiecie nie chce usiąść,a kupe robi do tego na stojąco
chciałam zeby choc na poczatek w pampku usiadł na nocnik,ale tez nie chce…
i nie wiem jak w tym temacie sobie poradzic…na razie czekam

Dodane ponad rok temu,

U nas dalej nic….za 3 tygodnie konczy 2 lata i nie ma ochoty pożegnać pieluchy. Kurcze, nie wiem co robić. Ona owszem usiadzie na nocnik, ale po 10 sekundach wstaje..a że TV nie oglada to nie mam jej czym zainteresować.
Jakieś rady? Czy dalej czekać?

weronika Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez BADD(**):U nas dalej nic….za 3 tygodnie konczy 2 lata i nie ma ochoty pożegnać pieluchy. Kurcze, nie wiem co robić. Ona owszem usiadzie na nocnik, ale po 10 sekundach wstaje..a że TV nie oglada to nie mam jej czym zainteresować.
Jakieś rady? Czy dalej czekać?

ja bym chyba poczekała…moje niestety długo pieluchowe ale nie miałam stresu :)u nas jeszcze królowało picie na nocniku,książeczki i inne zabawki.Ale i tak odpieluchowywali sie dopiero w okolicach 2,5 roku …

mama88 Dodane ponad rok temu,

Mój syn 3 dni temu skończył roczek i chcę kupić mu nocnik żeby skończyć z tymi paskudnymi pieluszkami. Myślałam właśnie o tym nocniku z kierownicą i klaksonem, miał go już ktoś? Nie wiem czy zda egzamin, podejrzewam ze mój syn raczej będzie robił na nim brum brum niż to co powinien, ale lepszy chyba taki bajer niż zwykły nocnik jak za naszych czasów.

k-j Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Mama88:Mój syn 3 dni temu skończył roczek i chcę kupić mu nocnik żeby skończyć z tymi paskudnymi pieluszkami. Myślałam właśnie o tym nocniku z kierownicą i klaksonem, miał go już ktoś? Nie wiem czy zda egzamin, podejrzewam ze mój syn raczej będzie robił na nim brum brum niż to co powinien, ale lepszy chyba taki bajer niż zwykły nocnik jak za naszych czasów.

my taki mamy:)
młody używa teraz regularnie,odkąd wogóle przekonał sie do nocnika
w dzien pieluch juz nie uzywamy,jedynie do spania
zaczynalismy gdy Kuba miał 1,5roku (w kwietniu) skonczylismy na dobre w październiku….czyli mineło 6 dlugich miesiecy od calkowitego zalewania ciuchów,do wołania w domu i terenie:)

mama88 Dodane ponad rok temu,

W takim razie czas zacząć i mam nadzieję że w lato będzie już biegał swobodnie bez pieluch i w suchych majtkach 🙂

k-j Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Mama88:W takim razie czas zacząć i mam nadzieję że w lato będzie już biegał swobodnie bez pieluch i w suchych majtkach 🙂

jeśli mam byc szczera,to uważam że Twój synek jest za mały.
z resztą teraz w zimę moze to byc kłopotliwe oduczanie,no chyba że myslisz jedynie o przyzwyczajaniu do siadania na nocnik kilka razy dziennie.
mój syn młodszy tez skonczył niedawno roczek,i my zaczynamy na wiosne,na spokojnie,jak bedzie ciepło,by mógł latać po chałupie na golasa,zawsze mniej do prania bedzie:)

mama88 Dodane ponad rok temu,

Spróbuję na razie go przyzwyczajać i zobaczę jak to się rozwinie. Najwyżej poczekamy i wrócimy do tego na wiosnę, chociaż wydaję mi się że może wcześniej zacznie bo już daje znać kiedy zrobi kupkę w pieluszkę. No nic zobaczymy jak to będzie.

marthy Dodane ponad rok temu,

ja trzymałam nocnik cały czas „na widoku”, żeby mała się z nim oswoila, bawiąl się nim. oczywiście wiedziala do czego słuzy. dopiero po jakims czasie pozwolila sie na niego posadzić. acha, wcześniej sadzalysmy na niego lalki.

Dodane ponad rok temu,

U nas mega postęp…mam nadzieje,że tak już zostanie, choć okres zimowy, wiec jest ciężko.
Jakieś 2 tyg temu nagle zaczęłam sama siadać na nocnik i robić sii i kupę. Oczywiście nagroda za każdą udaną próbę.
Jak wychodzimy to jest pielucha, wiec niestety trwa to dłuzej, ale w domu goni bez pieluszki. Efekt na dzis to popuszcza w majtki i wtedy woła…trzyma, siada i robi do nocnika. Ale jak ma pieluchę to oczywiście wszystko robi w pieluszkę- czasem powie,że zrobiła sii, ale zawsze zawoła jak zrobi kupkę i mówi- „jest kupa, nie wołała Ania”.

Licze na to,że jakoś wolno, ale opanujemy sikanie i tylko zostaną pieluchy na noc.

k-j Dodane ponad rok temu,

w zime cięzko przestawic sie na brak pieluchy na spacerach,ale powolutku,i sie nauczy
widac ze juz próbuje panowac nad sytuacja,wiec wszystko dobrze.
my pożegnaliśmy pieluchy w dzień.zakładamy do spania.ale syn duzooo pije,i duzo siura,wiec domyślam sie że to troche potrwa.

a za dwa miesiące zaczynam odpieluchowanie z młodszym:Stres:

Dodane ponad rok temu,

Jak pisałam post w południe sikała w majtki, od południa woła, siada i sika do nocnika- ani jednych mokrych majteczek…oby babcia jutro też tak pilnowała, bo znowu sobie zapomni…

anayo Dodane ponad rok temu,

Najważniejsze to zachować spokój… prędzej czy później się nauczą… ja miałam ten problem że moja teściowa jak tylko nie widziałam to zaraz małej pieluche na tyłek wkładała, mimo moich protestów

k-j Dodane ponad rok temu,

no tak,jak nikt nie dopilnuje to szkoda gadać.
ja nie dawałam pieluch tesciowej gdy sie młodym zajmowała.zakładałam mu ją jak z babcią wychodzili na spacer.
po powrocie od razu mieli ściągać.
dawałam zapas ciuchów i majteczek.
tylko babcia na te spacery bała sie troche z nim wyjsc bez pieluchy,ale jak tydzien wracał w suchej,a wołanie opanował do perfekcji,bez ani jednej wpadki,to sie przekonała.no troche nam to zajęło,ale jak dzieckiem zajmuje sie wiecej osób,to nie jest lekko.

u mnie m zakładał namietnie mlodemu pieluche
z tekstem „no co ja mam za nim biegac z nocnikiem”…szkoda słów.troche ucierpiał nasz dywan.ale sukces jest:)

k-j Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez BADD(**):Jak pisałam post w południe sikała w majtki, od południa woła, siada i sika do nocnika- ani jednych mokrych majteczek…oby babcia jutro też tak pilnowała, bo znowu sobie zapomni…

no super:)
a jak dzis?udało sie bez wpadki?

a przypominasz/pytasz sie młodej czy chce siusiu?czy czekasz az sama zawoła?

ja na początku przygód z nocnikiem,pytałam sie dosłownie co 30min-1godz.ale mój z tych duzooo pijacych,i duzo siurająchych,i taka czestotliwosć była ok.czasem sie udawało go „namówić”,czasem sam siadał.
wazne ze zakumał,i potrafi troche teraz kontrolować,i np wstrzymać,gdy jedziemy autem,czy autobusem,dajac mi czas na rozebranie go.

ulamisiula Dodane ponad rok temu,

my na dobre pożegnaliśmy pieluchy.Na początku zakładałam małej majteczki bawełniane , na to z cerati i dopiero z rajstopki.Zaleta jest taka, że jak zrobiła siku to meble nie były mokre a jej to przeszkadzało.Mówiłam jej , e jeśli bedzie robić siku w pieluchę lub w majtki to nie pójdzie do przedszkola.teraz mała samabiega do łazienki, rozbiera się, robi co trzeba, sama się ubierze.I jest dumna bo może iść do przedszkola

Dodane ponad rok temu,

Od rana woła i nie sikała w majtki ani w pieluszkę u babci.
Raczej jej nie pytam, sama woła…Ale wycwaniła się trochę, bo wiedząc,że za każde sikanie ma czekoladkę- zrobi trochę, zje i zaraz znowu woła, siada- zrobi, dostaje nagrodę i znowu woła ze chce siku. Dziś u babci tak zrobiła,że w ciagu 5 minu- 3 razy sikała i dostała 3 kostki czekolady 🙂
Tak wiec śmiało moge powiedzieć,że moja błyskawicznie, bez mojej pomocy i biegania zrozumiała do czego służy nocnik

ada410 Dodane ponad rok temu,

BADD napisała:

Ale wycwaniła się trochę, bo wiedząc,że za każde sikanie ma czekoladkę- zrobi trochę, zje i zaraz znowu woła, siada- zrobi, dostaje nagrodę i znowu woła ze chce siku. Dziś u babci tak zrobiła,że w ciagu 5 minu- 3 razy sikała i dostała 3 kostki czekolady 🙂

:Śmiech::Śmiech::Śmiech:
Oj tak, nasze dzieciaki potrafią być słodkie a przy tym potrafią sobie radzić:Hura!:

k-j Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ulamisiula:my na dobre pożegnaliśmy pieluchy.Na początku zakładałam małej majteczki bawełniane , na to z cerati i dopiero z rajstopki.Zaleta jest taka, że jak zrobiła siku to meble nie były mokre a jej to przeszkadzało.Mówiłam jej , e jeśli bedzie robić siku w pieluchę lub w majtki to nie pójdzie do przedszkola.teraz mała samabiega do łazienki, rozbiera się, robi co trzeba, sama się ubierze.I jest dumna bo może iść do przedszkola

a jak noc?wstaje,czy w pieluszce śpi?

k-j Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez BADD(**):Od rana woła i nie sikała w majtki ani w pieluszkę u babci.
Raczej jej nie pytam, sama woła…Ale wycwaniła się trochę, bo wiedząc,że za każde sikanie ma czekoladkę- zrobi trochę, zje i zaraz znowu woła, siada- zrobi, dostaje nagrodę i znowu woła ze chce siku. Dziś u babci tak zrobiła,że w ciagu 5 minu- 3 razy sikała i dostała 3 kostki czekolady 🙂
Tak wiec śmiało moge powiedzieć,że moja błyskawicznie, bez mojej pomocy i biegania zrozumiała do czego służy nocnik

:Śmiech:
nie ma to jak radzenie sobie:)
ale nie jestem przekonana czy na dłuższą chwile jest to dobre:Hmmm…:
bo czekoladka za cały dzien nie siurania w majty-ok
ale za każdym razem…….

Dodane ponad rok temu,

masz racje, ale na razie takie maleńkie kawałeczki kinderka, a pewnie za jakis czas bedzie raz dziennie…Teraz to jedyna motywacja, choć czasem wystarczy jak sie ciesze i nie dostaje wtedy czekolady.

angels1984 Dodane ponad rok temu,

Musze sie zaprzyjaznic z tym wątkiem i zgłębić jego zawartosc
na mojego ani grozby ani prozby ani nawet nagrody nie działają :Wstyd:

k-j Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez angels1984:Musze sie zaprzyjaznic z tym wątkiem i zgłębić jego zawartosc
na mojego ani grozby ani prozby ani nawet nagrody nie działają :Wstyd:

idzie wiosna,,niech lata z gołym tyłkiem,nauczy sie:)

angels1984 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez k.j:idzie wiosna,,niech lata z gołym tyłkiem,nauczy sie:)

juz goni bez pampersa ajak sie zleje to szybko go przebierac bo Mu nie pasuje:Śmiech:

k-j Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez angels1984:juz goni bez pampersa ajak sie zleje to szybko go przebierac bo Mu nie pasuje:Śmiech:

a no tak to jest.
tłumacz dużo ze siusiu sie do nocnika robi.bo inaczej cały czas mokry bedzie.ze musi zawołać
postaw nocnik na widoku,i pytaj sie czesto tez.u nas to działalo

Dodane ponad rok temu,

Wiecie co..Ania już nie potrzebuje nagrody :)….Powoli ją odzwyczaiłam, hihi.

k-j Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez BADD(**):Wiecie co..Ania już nie potrzebuje nagrody :)….Powoli ją odzwyczaiłam, hihi.

szybko Wam to idzie:)brawo :Hura!:

Dodane ponad rok temu,

A jak wyglada wychodzenie z domu? Chce isc na dłuzszy spacer, nawet z 2 godziny. Załozyc pieluchę, nie? Bo tak to się mi zesika pewnie, bo gdzie ja wysikam, i czy zawoła na spacerze?
Ale czy przez to nie nauczy sie znowu niewołania?
A jak idziemy w gości?
Brać nocnik i liczyć,że podczas zabawy zawoła, czy lepiej ubrać jej pieluszkę?

Zimą jest cieżko z pieluszkam 🙁

Znasz odpowiedź na pytanie: JAK PRZEKONAĆ DO NOCNIKA????

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Kardiolog dziecięcy
Hej dziewczyny potrzebuje namiarów na dobrego kardiologa dziecięcego z Lublina lub Zamościa za wszelkie info dziękuje.
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
kogo kiedys zalano - przyznac sie ;)
somsiad zafundowal nam rozrywke w postaci zalania. ile czasu wychodzi wilgosc ze scian? kiedy remontowac - juz czy poczekac ze 2mce? help!
Czytaj dalej