jak przygotować trzylatka na przyjście rodzeństwa?

Maciek – lat 3 skończone, przedszkolak pełną gębą.
Czekam na rady jak go dobrze przygotować na przyjście siostry.

9 odpowiedzi na pytanie: jak przygotować trzylatka na przyjście rodzeństwa?

  1. Zamieszczone przez rena12
    Maciek – lat 3 skończone, przedszkolak pełną gębą.
    Czekam na rady jak go dobrze przygotować na przyjście siostry.

    Mój synek ma teraz prawie 4 latka, a córeczke urodzilam we wrzesniu i musze powiedziec ze jestem bardzo mile zaskoczona, synek jest zapatrzony w siostrzyczke, co chwile ja przytula oczywiscie pod moim okiem:)ale o ciazy powiedzialam mu juz w 3 miesiacu jak maly mial 3 latka wiec mial troche czasu zeby sie przyzwyczaic

    • Rozmawiać, rozmawiać, rozmawiać a i tak gwarancji nie ma, ze będzie ok 😉
      Moze masz w Rodzinie lub wśród koleżanek jakieś maleństwa? trzeba uświadomić 3latka, ze nie urodzi się gotowy kompan do zabawy lecz spiaco-jedząco-marudzący nemowlak 😉

      • Zamieszczone przez olesia1
        Rozmawiać, rozmawiać, rozmawiać a i tak gwarancji nie ma, ze będzie ok 😉
        Moze masz w Rodzinie lub wśród koleżanek jakieś maleństwa? trzeba uświadomić 3latka, ze nie urodzi się gotowy kompan do zabawy lecz spiaco-jedząco-marudzący nemowlak 😉

        popieram!!!
        tez się bałam- ale jest super

        • Ja mojemu synkowi też mówie od początku że dzidzia jest u mamy w brzuchu i on już chciałby żeby dzidzia wyszła ale mu tłumacze że jeszcze jest za malutka musi troszeczke urosnąć. Jak pokazują w telewizji jakieś niemowlaki to mu pokazuje że my też taką małą dzidzie będziemy mieli oczywiście bardzo sie cieszy, mówi że będzie sie nią opiekował a jak byliśmy w sklepie kupować jemu buty to on złapał takie malutkie i powiedzial że te trzeba kupić dla dzidzi jest słodki mam nadzieję że sie mu nie odwidzi jak się urodzi już będzie miał wtedy 4 latka. Aha i trzeba po urodzinach dzidziusia tego starszego dużo przytulać nie odtrącać żeby nie był za bardzo zazdrosny. Zobaczymy jak to będzie. Pozdrawiam.

          • OGLąDAJ Z NIM ZDJęCIA KIEDY BYł MALUTKI OPOWIADAJ JAKI BYł. Mów że cieszysz się że będzie starszym bratem. Niestety albo stety musisz poświęcić mu dużo czasu aby nie poczuł się odrzucony.

            Powodzenia

            • Zamieszczone przez rena12
              Maciek – lat 3 skończone, przedszkolak pełną gębą.
              Czekam na rady jak go dobrze przygotować na przyjście siostry.

              Ja ciagałam moją po wszystkich znajomych nowo narodzonych dzieciach – żeby sama zobaczyła, że to takie płaczące warzywko a nie kompan do zabawy i nie przeżyła szoku w dniu “1”…

              • Ja tez od poczatku tłumaczę ze dzidziuś będzie nudny na początku bo będzie tylko spał i jadł i płakał.

                Paulina już to kojarzy i ciągle coś mówi w stylu : Jak braciszek bedzie miał 2 latka to wtedy bedziemy robić to i to :-)…

                Kupiłam jej ksiązki Franklin czeka na siostrzyczkę i Franklin jest starszym bratem

                Uwielbia je czytać

                Póki co nie jest zazdrosna ale wiem ze to może sie zmienić

                • Zamieszczone przez Reginka

                  Paulina już to kojarzy i ciągle coś mówi w stylu : Jak braciszek bedzie miał 2 latka to wtedy bedziemy robić to i to :-)…

                  ć

                  Tiaaa… A jak już się urodzi, to zapyta: “czy on jutro będzie miał 2 latka?” 😉
                  Ja jednak jestem za pokazaniem 3 latkowi, a nie opowiadaniem…

                  • A jak już się urodzi, to zapyta: “czy on jutro będzie miał 2 latka?”

                    Nie no bez przesady tyle rozumie 🙂

                    Malutkie dzieci tez widzi wiec wie jak to wygląda.

                    Ale pewnie zazdrosci o rodzenstwo nie da sie uniknąć

                    Znasz odpowiedź na pytanie: jak przygotować trzylatka na przyjście rodzeństwa?

                    Dodaj komentarz

                    Mozarella w ciąży

                    Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                    Czytaj dalej →

                    Ile kosztuje żłobek?

                    Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                    Czytaj dalej →

                    Dziewczyny po cc – dreny

                    Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                    Czytaj dalej →

                    Meskie imie miedzynarodowe.

                    Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                    Czytaj dalej →

                    Wielotorbielowatość nerek

                    W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                    Czytaj dalej →

                    Ruchome kolano

                    Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                    Czytaj dalej →
                    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                    Logo
                    Enable registration in settings - general