Generalnie najlepsze sklepy to VOBIS, Parfois, T-mobile i Yes.
Sklepy z najsłabszymi wynikami to C&A, Świat Dziecka, Carrefour i KappAhl.
A jeśli chodzi o kategorie produktów?
Kawiarnie
1. Grycan
2. Aroma Espresso bar
3. Green Coffe
A ostatni jest Starbucks
Odzieżowe
1. Etam
2. Top Secret
3. Reebok
Najgorszy jest KappAhl, Gap i Reserved
RTV – AGD
1. Vobis
2. Sony Center
3. Neonet
A najgorszy jest Euro RTV AGD
Biżuteria
1. Yes
2. Swarowski
3. W. Kruk
Słabo wypadł zaś Apart.
Sklepy obuwnicze
1. Kazar
2. CCC
3. Venezia
I na ostatnim miejscu Clarks
To cytata z tekstu jakby sie komus nie chcialo czytac. Mam kilka antypatii sklepowych wynikajacych ni etylko z niemilej obslugi ale np. zestawu kolorow w sklepie
Ostatnio wyszlam dwukrotnie z Kazara (dwie rozne lokalizacje!)
Natomiast zawsze dobra obsluge maja w douglasie czy sephorze.
od hipermarketow nie oczekuje jakiejs wyrafinowanej obslugi wiec zastanawia mnie miejsce carrefoura
Wracacie do sklepu z kiepska obsluga?
Strona 3 odpowiedzi na pytanie: jak sklepy traktuja klientow
Ale to nie ochrona tylko pani z kasy pokrywa manko… Myśle że każdy po sytuacji gdy z pensji sciągają mu za coś co ktos inny ukradł zacząłby dokładniej sprawdzać co kto ma w wózku lub pod nim…
Nigdy!
Jestem osiolowato upartym typem niestety i jak cos sobie postanowie to marne szanse ze to sie zmieni a na obsluge jestem bardzo wyczulona. Jak sie zdarzy jakas dziwna sytaucja to moja noga juz wiecej nie postanie w danym sklepie,chociazbym miala isc 2km dalej,kupowac przez net albo wcale nie kupic
Kazdy ma prawo do gorszego dnia,tyle ze skoro pracuje sie w handlu to nie mozna wyzywac sie na klientach-pomijam sytuacje kiedy klient ewidentnie zasluguje na opierdziel 😀
Panie z eleganckich butikow to osobny temat
Znasz odpowiedź na pytanie: jak sklepy traktuja klientow