Jak załączyć fotkę do posta?

Wiem że to pytanie było juz wiele razy na forum ale jakoś nie mogę nic znaleźć a chciałabym załączać fotkę mojego małego pod opisem?
POzdrawiam

8 odpowiedzi na pytanie: Jak załączyć fotkę do posta?

  1. Re: Jak załączyć fotkę do posta?

    Było wiele razy – fakt, ale nie w tym dziale
    Zajrzyj do działu “Od Redakcji” czyli na samą górę. Tam watki z instrukcją oraz z miejscem na testy są “wyrzucone” na samą górę więc z pewnością je znajdziesz.
    I od razu Cię proszę – jeśłi już poznasz technike wklejania to rób to w miejscu do tego przeznaczonym czyli w odpowiednim wątku.
    Powodzenia

    • Re: Jak załączyć fotkę do posta?

      ..bo Gang czuwa… ;)))))

      Aga z Szymkiem (24.03.1999) i Julcią (12.06.2004) !

      • Re: Jak załączyć fotkę do posta?

        Bo gang to ma jakiś czuły radar chyba włączony.

        • Re: Jak załączyć fotkę do posta?

          GANG wie wszystko

          • Re: Jak załączyć fotkę do posta?

            Gang jest wszędzie….

            Aga z Szymkiem (24.03.1999) i Julcią (12.06.2004) !

            • Re: Jak załączyć fotkę do posta?

              Kurcze, gang czujny jak zawsze
              Żadne imprezki nie zmącą Waszej czujności

              • Re: Jak załączyć fotkę do posta?

                dobra szefowa to podstawa 🙂

                • Re: Jak załączyć fotkę do posta?

                  Dzieki chyba sie jakos udało
                  Pozdrawiam

                  Znasz odpowiedź na pytanie: Jak załączyć fotkę do posta?

                  Dodaj komentarz

                  Mozarella w ciąży

                  Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                  Czytaj dalej →

                  Ile kosztuje żłobek?

                  Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                  Czytaj dalej →

                  Dziewczyny po cc – dreny

                  Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                  Czytaj dalej →

                  Meskie imie miedzynarodowe.

                  Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                  Czytaj dalej →

                  Wielotorbielowatość nerek

                  W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                  Czytaj dalej →

                  Ruchome kolano

                  Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                  Czytaj dalej →
                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                  Logo
                  Enable registration in settings - general