Jak znaleźć prace za granicą?

Kochane mamy
Może macie doświadczenie w tym temacie, ja nie znam sie zupełnie.
Chciałabym pomóc bratu znaleźc prace. Jest on obecinie w bardzo trudnej sytuacji rodzinnaej (rozwodzi się) no i finansowej.
Nie wiem gdzie szukac, boje się bo wiele jest ogłoszeń gdzie tylko naciągaja ludzi.
Brat jest mechanikiem samochodowym, a ogólnie złota raczką i bardzo dobrym kierowcą kat. A<B<C.
No i angielski zna tylko podstawy.
Może mi podpowiecie gdzie szukać?

Ania i Oleńka ( 26.04.2003 )<img src=”/upload/33/22/_497232_n.jpg”>

11 odpowiedzi na pytanie: Jak znaleźć prace za granicą?

annak26 Dodane ponad rok temu,

Re: Jak znalez´c´ prace za granica˛?

W Stanach mialby bardzo duze szanse, ale tu wize trzeba miec, nawet gdyby pracowal na czarno. Mechanicy zarabiaja nawet do 30$ na godzine w zaleznosci od Stanu.

Ania i Bianca

anek Dodane ponad rok temu,

Re: Jak znalez´c´ prace za granica˛?

No własnie po pierwsze wiza, a po drugie, kurcze troche boi sie jechac w ciemno….ehhhhh

Ania i Oleńka ( 26.04.2003 )

annak26 Dodane ponad rok temu,

Re: Jak znalez´c´ prace za granica˛?

Aniu, wiza to po pierwsze i mieszkanie czy pokoj a praca sie znajdzie. Jezeli pojechalby np. do Nowego Jorku to na Bank znajdzie prace nawet jezeli nie w swoim zawodzie to w innym, napewno bedzie mniej zarabial, ale jest tutaj sporo polakow ktorzy sobie nawzajem pomagaja w znalezieniu pracy. Po za tym sa strony internetowe polonijne w USA gdzie sa ogloszenia, i mozna sie skonatktwa, przebadac rynek. Ja mysle, ze najwazniejsza bylaba by wiza i jakies lokum-w Noweym Jorku mozna wynajac pokoj (zamykany) za jakies 200-400 dolarow miesiecznie.

Ania i Bianca

anek Dodane ponad rok temu,

Re: Jak znalez´c´ prace za granica˛?

Aniu…musze poszperac, poszukać….
Kurcze ale ta wiza…….

Ania i Oleńka ( 26.04.2003 )

annak26 Dodane ponad rok temu,

Re: Jak znalez´c´ prace za granica˛?

Podaje Ci link gdzie mozna dostac informacje. Jest tam tez forum poloni w Noeym Jorku

Ania i Bianca

anek Dodane ponad rok temu,

Re: Jak znalez´c´ prace za granica˛?

Aniu bardzo Ci dziekuję 🙂
Zaraz zaczynam zwiedzanie 🙂

Ania i Oleńka ( 26.04.2003 )

annak26 Dodane ponad rok temu,

Re: Jak znalez´c´ prace za granica˛?

Na zdrowko! POWODZENIA!!

Ania i Bianca

anek Dodane ponad rok temu,

Re: Jak znaleźć prace za granicą?

Poduczam go trochę, na szkołe językowa czy porządne korki po prostu go nie stać 🙁

Ania i Oleńka ( 26.04.2003 )

annak26 Dodane ponad rok temu,

Re: Jak znalez´c´ prace za granica˛?

Ania,
znalazlam jeszcze taki link dzisiaj wieczorem szukajac czegos zupelnie innego. Nie przegladalam jeszcze wszystkich linkow, ale moze Ty sprobuj
[Zobacz stronę]

Wejdz na “INNE POLSKIE STRONY” nie moge wkleic bezposredniego linka do tej strony

Ania i Bianca

Edited by AnnaK26 on 2005/07/04 02:25.

karolcia Dodane ponad rok temu,

Re: Jak znaleźć prace za granicą?

Jeśli interesuje go wyjazd do pracy za granicę przy pomocy pośredników to mogę tylko przestrzec żeby uważał na ogłoszenia w necie gdzie podany jest tylko telefon albo co gorsza jedynie adres mejlowy – często są to firmy widma.
Podejrzane jest też to kiedy ktoś od razu przed podpisaniem umowy żadą pięniędzy np. niby za przejazd – pośrednik nie zarabia żadnej kasy na kliencie tylko dogaduje się z firmą.
Warto skontaktować się z wojewódzkim urzędem pracy oni często pośredniczą choć nie biorą żadnej odpowiedzialności, ale z drugiej strony urząd w wawie jako jedyny ma możliwość kontrolowania podejrzanych firm, więc przynajmniej teoretycznie naciągacze trzymają się od urzędu z daleka

Pozdro
Karolcia_

dagi Dodane ponad rok temu,

Re: Jak znaleźć prace za granicą?

na poczatek :
ogloszenia z praca, mieszkaniami, pokojami itp. :
[Zobacz stronę]
a jesli dostanie wize – daj mi znac na priv – wysle Ci kilka numerow telefonow do miejsc pracy (sprawdzonych) gdzie na poczatek zawsze cos sie znajdzie. powodzenia dla brata!!!!!!

dAgI&MiA25.11.2004

Znasz odpowiedź na pytanie: Jak znaleźć prace za granicą?

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
graco ultima - kto ma taki wozek?
czy ktoras z was ma graco ultime? wlasnie zamierzam kupic ten wozek, ale n ie wiem,czy warto... no i czym sie rozni od ultimy plus?teraz mamy bardzo wygodne, ale
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
Ząbki?!A jak nie to co?
Cześć dziewczyny. Mam do Was pytanie jakoże jest weekend i przychodnie nieczynne. Sławek ma 1,5 miesiąca. Od wczoraj się dziwnie zachowuje. Cały dzień nie spał, ciągle płakał, stękał itp.Wsadzał sobie cały czas
Czytaj dalej