Jaki antybiotyk???

Jaki antybiotyk jest naljepszy dla karmiącej mamy.??
Mam całą obolałą piersi do tego pęknięty sutek. Zaczęło sie od potwornej gorączki. Dopiero wstałam dzisiaj z łóżka. Przedwczoraj 40.9, dzisiaj juz jest ok ale piers boli.
Była dzisiaj u mnie położna i powiedziała ze bez antybiotyku sie nie obejdzie.
Poczułam również ze pod pachą boli mnie węzeł.
Mam do niej zadzwonic jesli do 18 nic sie poprawi.
Bardzo proszę o informacje jaki antybiotyk mozna zastosować.?
Pozdrawiam

Cenka + majowa Mila ur. 28.05.03

3 odpowiedzi na pytanie: Jaki antybiotyk???

gonia23 Dodane ponad rok temu,

temat na czasie

u mnie ten sam problem pojawił sie dokladnie 7 dni temu – goraczka 39 i bolace iersi. polozna wyalal mnie do lekarza i dobrze zrobilam, ze poszlam. a oto i zalecenia:
1. antybiotyk Grunamox 750mg 2 razy dziennie – rozpuszcz sie wielka tablete w wodzie i pije-niestety obrzydliwy smak jak dla mnie (amoksycyklina, ktora mozna brac w ciazy i w czasie karmienia, na ulotce pisze tez ze jest stosowana u niemowlat, wiec dziecku na pewno nie zaszkodzi)
2. apap do 4 dziennie – jak wysoka goraczka to brac 2 na raz
3. dla dziecka Lacidofil(to zalecenie pediatry) w dawce 2 razy dziennie po pół rozpuszczone w wodzie lub mleczku

przyznaje sie, ze antybiotyku nie bralam zbyt sumiennie, ale goraczka sadla mi. No i z iersiami tez jest juz lepiej

pzdr

Gosia i Zuzia 6 tyg.

asia-w Dodane ponad rok temu,

Re: Jaki antybiotyk???

Duomox, ja brałam. Na stronie [Zobacz stronę] znajdziesz spis leków zabronionych i dozwolonych. Asia i mati (7.05.2002)

cenka Dodane ponad rok temu,

Re: temat na czasie

Goraczki juz dzisiaj nie mam. Mam nadzieje ze ten koszmar juz minal bezpowrotnie. dziekuje za info.

Cenka + majowa Mila ur. 28.05.03

Znasz odpowiedź na pytanie: Jaki antybiotyk???

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
pomozcie ...co z ta kolka???
i dalej nie przespana noc..jeszce w dzien jako tako... Ale wieczorem zaczyna sie jeczenie i marudzenie..i tak cala noc.. Nie wiem jak to malenstwo wytrzymuje tyle...bardzo malo spi..praktycznie jest to
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
8 tydzień!:)
witam was! jestem w 8 tygodniu i czekam na kolejną wizytę z usg.od kiedy widać serduszko????jestem tak ciekawa czy wszystko ok u mnie. Czuję sie super- nie mam mdłości ani
Czytaj dalej