jaki laktator wybrac???

Hej dziewczyny, przymierzam sie do zakupu laktatora, tylko nie bardzo wiem, mjakiej firmy wybrac. Pomozcie, napiszcie ktory ewentualnie polecacie, a jaki nie…
Rozmyslam na AVENT ISIS, nie wiem czy jest dobry???
Pozdrawiam 馃檪

9 odpowiedzi na pytanie: jaki laktator wybrac???

  1. Re: jaki laktator wybrac???

    Kilka miesi臋cy temu te偶 mia艂am taki dylemat. Postanowi艂am kupi膰 Aventa, jako 偶e bardzo lubi臋 t膮 firm臋. U mnie sprawdzi艂 si臋 znakomicie i ja go polecam. Niestety jest do艣膰 drogi (oko艂o 200 z艂), dlatego ja kupi艂am na Allegro.
    Pozdrawiam

    • Re: jaki laktator wybrac???

      Ja mia艂am Avent Isis i by艂am z niego bardzo zadowolona, jednak nie u偶ywa艂am go notorycznie przyda艂 mi si臋 g艂贸wnie do odci膮gania nadmiaru pokarmu.

      Agus i Kamilek (24.03.2003)

      • Re: jaki laktator wybrac???

        ja tez mialam Avent issis, rewelacja!!! Mialam problemy z laktacja, wiec bardzo sie przydal, leciutko chodzi, reka nie boli od naciskania. Zdecydowanie odlecam laktatory na pompki, reka Ci odpadnie.
        A tak na marginesie, to widzialam, ze prawie identyczne laktatory jak Avent, wypuscil niedawno Canpol, a o wiele tansze. Jesli nie kupilas jeszcze, to moze obejrzyj sobie w sklepie i jeden i drugi i porownaj czy sa podobne w zastosowaniu. Canpol wzoruje sie na Avencie, widac to nawet po nowych canpolowskich butelkach i smoczkach, ktore tez wygladaja jak replika aventowskich

        Iwcia i Laurusia 26.04.03r

        • Re: jaki laktator wybrac???

          Hej,
          Ja mam Chicco, taki podobny do Aventu i jestem barrrdzo zadowolona, u偶ywam go do艣膰 cz臋sto, bo np w soboty wychodz臋 na ok 7 godzin z domu. Cenowo niezbyt r贸偶ni si臋 od Aventu, z tego co si臋 orientuj臋. Odradzam Ci natomiast Canpol. Podobno teraz maj膮 nowe laktatory, Premium czy jako艣 tak, ale ja si臋 starsznie na tej firmie przejecha艂am i teraz to co najwy偶ej zaryzykuj臋 ich smoczek, bo nic wi臋cej.
          Pozdrawiam


          gietat+Irena

          • Re: jaki laktator wybrac???

            Avent Isis – rewelacja !


            Karina i Kubus <10.06.2004>

            • Tylko nie Canpol Premium!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              Nie, Nie i jeszcze raz nie polecam!!!!!! Pis艂am ju偶 o tym:
              [Zobacz stron臋]
              Dodam, 偶e wiem ju偶 na pewno, 偶e m贸j laktator to Premium!

              Karolcia i Tosia (02.05.2004)

              • Polecam elektryczny Medeli

                Naprawde duzo czasu sie oszczedza :), nawet w porownaniu do Aventu Isis (mam obydwa i porownywalam ile czasu potrzeba na odciagniecie mleka).

                Aneta

                • Re: jaki laktator wybrac???

                  Dzieki wszystkim za podpowiedzi, pomogly mi w zakupie, wczoraj kupilam Avent Isis. 馃檪
                  Pozdrawiam 馃檪

                  • Re: Polecam elektryczny Medeli

                    No widzisz, a mi z Mewdeli nic nie lecialo, a z Aventu tak.. wiec to niestety sprawa indywidualna….

                    Znasz odpowied藕 na pytanie: jaki laktator wybrac???

                    Dodaj komentarz

                    Mozarella w ci膮偶y

                    Dzisiaj nasz艂a mnie ochota na mozarell臋. I tu mam w膮tpliwo艣ci – czy w ci膮偶y mo偶na je艣膰 mozzarell臋?? Na opakowaniu nie ma ani s艂owa na temat pasteryzacji.

                    Czytaj dalej 鈫

                    Ile kosztuje 偶艂obek?

                    Dziewczyny! Ile p艂acicie miesi臋cznie za 偶艂obek? Pono膰 ma by膰 dofinansowany z gminy, a nam przysz艂o zap艂aci膰 292 z艂 bodaj偶e. Nie wiem tylko czy to z rytmik膮 i innymi. Czy tylko...

                    Czytaj dalej 鈫

                    Dziewczyny po cc – dreny

                    Dziewczyny, czy kt贸ra艣 z Was mia艂a zak艂adany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmuj膮 na drugi dzie艅 i ma on na celu oczyszczenie rany. Prosz臋 dajcie zna膰, je艣li kt贸ra艣 mia艂a...

                    Czytaj dalej 鈫

                    Meskie imie miedzynarodowe.

                    Kochane mamu艣ki lub oczekuj膮ce. Poszukuj臋 imienia dla ch艂opca zdecydowanie m臋skiego. Sama zastanawiam si臋 nad Wiktorem albo Stefanem, ale m贸j m膮偶 jest jeszcze niezdecydowany. Mo偶e co艣 poradzicie? Dodam, ze musi to...

                    Czytaj dalej 鈫

                    Wielotorbielowato艣膰 nerek

                    W 28 tygodniu ci膮偶y zdiagnozowano u mojej c贸reczki wielotorbielowato艣膰 nerek – zesp贸艂 Pottera II. M贸j ginekolog skierowa艂 mnie do szpitala. W bia艂ostockim szpitalu po usg powiedziano mi, 偶e musz臋 jecha膰...

                    Czytaj dalej 鈫

                    Ruchome kolano

                    Zg艂aszam si臋 do was z zapytaniem o tytu艂owe ruchome kolano. Brzmi gro藕nie i tak te偶 wygl膮da. dzieciak ma 11 miesi臋cy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygl膮da to troche...

                    Czytaj dalej 鈫
                    Rodzice.pl - ci膮偶a, por贸d, dziecko - poradnik dla Rodzic贸w
                    Logo
                    Enable registration in settings - general