Jaki termometr?

Witam wszystkich!!!
Chciałabym kupić termometr do mierzenia temperatury na czole/w uchu i nie wiem jaki i czy wogóle warto?
Mój synuś (1,5 roku) mierzenie temperatury traktuje jak jakąś karę. Żeby mu ją zmierzyć trzeba go we dwoje trzymać na siłę (mierzę i tak elektronicznym a nie rtęciowym, ale to i tak za długo trwa). Próbowałam już to robić na śpiąco, ale za każdym razem kończyło się pobudką i wielkim płaczem.
Chciałabym mu kupić ten jednosekundowy, ale nie wiem czy warto. Wacham się dlatego ponieważ nie wiem czy są dokładne (boję się że jest tyle wart co te ciśnieniomierze nadgarstkowe, które są porażką).
Prosze doradźcie mi coś, czy warto w coś takiego zainwestować, a jak tak to jakiej firmy najlepiej.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

2 odpowiedzi na pytanie: Jaki termometr?

ivoonna Dodane ponad rok temu,

Re: Jaki termometr?

Ja mam dousynz brauna i jestem bardyo zadowolona. Ja i maz tez go uzywamy, oczywiscie zmieniamy nakladki. Wczesniej chcialam zaoszczedzic i kupilam o polowe tanszy innej firmy ale nie pokazywal dobrej temperatury, moze akurat trafilismy na ferelny egzemplarz a ze nie zachowalismy rachunku to nie reklamowalismy. Polecam wiec brauna.

koyaga Dodane ponad rok temu,

Re: Jaki termometr?

Ja tez mam i też polecam Brauna.

Aga &

Znasz odpowiedź na pytanie: Jaki termometr?

Dodaj komentarz

Szkolniaki
Szymek Cherokee 8-mi
Opublikuje na szerszym gremium co my juz swietujemy na Czerwcowkach Szymku, Na Twoje 8-me urodzinki zyczenia abys byl zdrowy, wesoly, szczesliwy i niech spelnia sie Twoje wszystkie marzenia. Buziaki od
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Kolor krwi???
Mam pytanie w zwiazku z krwiakiem lekarz mowil ze pojawienie sie krwi koloru mocno czerwonego to nie powod do stresu bo najprawdopodobniej w ten sposób on sie usuwa jedynie skrzepy
Czytaj dalej