Jakie butelki kupowac

Jak to jest z tymi butelami do karmienia.Ich jest tyle ze trudno wybrac(czy sa one na jedno kopyto czy kazda spelnia swoja funkcje?).I czy to prawda ze jak raz dasz w bulelce maluszech nie bedzie chcial pic z piersi?

3 odpowiedzi na pytanie: Jakie butelki kupowac

  1. Re: Jakie butelki kupowac

    Slyszalam ze jak maluszek dostanie butelke czesto nie chce wiecej ssac piersi-po prosu jedzonko z cycuszka to dla niego wieksza praca i wysilek.
    Ale ja bardzo bym chciala zeby moja dzidzia jadla i z butelki i z cyca(z piersi gdy bede w domq,a gdy bede musiala np. na uczelnie jechac to wtedy z butelki moje odciagane mleczko)
    ktos kiedys na tym forum doradzil mi, abym w takim wypadku kupila tylko butelki AVENTU,gdyz maja cumle najbardziej zblizone do ksztaltu piersi i jest szansa ze maluch nie zrezygnuje calkowicie z jedzenia z cyca.
    Ale jezeli chcesz karmic sama butelka to odradzam AVENT. Dzieci czesto nie chca z nich jesc… No bo ciezko sie “ciagnie”. Slyszalam ze NUK jest dobry…

    Pozdrowienia

    KiKi

    • Cumel

      Ale śmiesznie mówisz na skoczka:)) Mój chłop pochodzi z krakowa i dzięki temu wiem, że cumel to cumel. Ale większość moich znajomych nie ma pojęcia o czym mówię.

      • Re: Cumel

        HiHiHiHiHi…cumelek jak cumelek;)
        Ale ja tez jestem z okolic Krakowa…wiec moze u nas to takie gwarowe okreslenie;))
        Ale slodkie prawda?:)

        Pozdrowienia

        KiKi

        Znasz odpowiedź na pytanie: Jakie butelki kupowac

        Dodaj komentarz

        Mozarella w ciąży

        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

        Czytaj dalej →

        Ile kosztuje żłobek?

        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

        Czytaj dalej →

        Dziewczyny po cc – dreny

        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

        Czytaj dalej →

        Meskie imie miedzynarodowe.

        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

        Czytaj dalej →

        Wielotorbielowatość nerek

        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

        Czytaj dalej →

        Ruchome kolano

        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

        Czytaj dalej →
        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
        Logo
        Enable registration in settings - general