Witam wszystkich, mam pytanie jakie dokumenty będę musiała złożyć w swoim zakładzie pracy w związku że urodzę dziecko. Czy mam złożyć akt urodzenia dziecka, przesłać książeczkę ubezpieczeniową, żeby wiedzieli kiedy np. kończy mi się urlop macieżyński. Nie mam pojecia co będę musiała załatwiać, więc proszę o pomoc w tej sprawie.
pozdrawiam
Młoda i dzidzia 05.06.2004
1 odpowiedzi na pytanie: Jakie formalności po porodzie w zakładzie pracy?
Re: Jakie formalności po porodzie w zakładzie pracy?
Ja zaniosłam tylko akt urodzenia dziecka i zaświadczenie lekarskie o urlopie macierzyńskim od lekarza. W pracy napisałam jeszcze podanie o urlop macierzyński (formalność tylko na papierze) z zaznaczeniem, że to moje pierwsze dziecko – bo wtedy przysługuje 16 tygodni urlopu (przy kolejnych dzieciach 18). I to wszystko chyba. Pozdrawiam i życze zdrowego dzieciaczka!
Kordelia z Olą 10.04.04
Znasz odpowiedź na pytanie: Jakie formalności po porodzie w zakładzie pracy?