jakie kremy przeciw rozstępom?

Jakie kremy możecie polecić przeciw rozstępom? Jestem w 6 miesiącu ciaży i od 3 miesiąca skórę smaruję “Mustelą”. Jakie Wy kremy używacie?

11 odpowiedzi na pytanie: jakie kremy przeciw rozstępom?

  1. Avon

    Ja od 3,5 m-c ciazy stosuje krem przeciw rozstepa firmy Avon. Moze nie jest on jednym z najtanszych, ale z cala odpowiedzialnoscia moge go polecic. Do tej pory czyli 7 m-c ciazy nie pojawily sie zadne rozstepy zarowno na brzuchu, udach czy nawet biuscie. A co najlepsze te ktore gdzies wczesniej mialam staly sie o wiele miej widoczne.

    Dorota i (?)

    • Re: Avon

      dzięki za odpowiedź. Krem który używam, też nie jest najtańszy bo za tubkę płacę 96 zł i jak narazie skóra jest bardzo nawilżona i nie pojawiaja sie rozstępy ani też nie swędzi podczas “rozciągania się”. POLECAM!

      Marta, Poznań

      • Re: jakie kremy przeciw rozstępom?

        Ja też używałam Musteli. Ciążę przetrwałam bez rozstępów, a co więcej wogóle po moim brzuchu nie widać, że byłam w ciąży. A mam ponad trzydziechę, więc powinnam mieć mało elestyczną skórę (chociaż za to podobno im sie jest starszym, tym mniejsze prawdopodobieństwo rozstępów).
        Wg mnie Mustela jest warta swojej ceny!
        Od czasu do czasu smarowałam się też Fissanem – miałam bardzo suchą skórę (w zimę, pod warstwami ubrania…) i czasem Mustella nie wystarczała. Ale Fissan wg. mnie jest bardziej do sporadycznego masażu niż do ciągłego używania.
        Pozdrawiam,

        • Re: jakie kremy przeciw rozstępom?

          W pierwszej ciąży – Penaten – zero rozstępów.
          W tej ciąży (obecnie 8 miesiąć) – Fissan – na razie zero rozstępów.

          Kasia i…

          Łukasz i Karolinka [~03.03.05]

          • Re: jakie kremy przeciw rozstępom?

            Mustela, polecam, choc rozstepy pojawily sie 2 tyg przed porodem (okropne !). U mnie jednak to nie wina kremu. Dzidzia byla bbbb duza a ja wygladalam jak…. duzo przytylam i bylam wielka !!!


            Karina i Kubus <10.06.2004>

            • Re: jakie kremy przeciw rozstępom?

              Elancyl firmy Galenic.Rewelacja! Cenowo porownywalny do Musteli. Brzuch mialam ogromny, dziecko ponad 4 kilowe a rozstepu ani jednego:). Ale smarowalam sie bardzo regularnie i nie zalowalam.

              Natalia(26.01.03)
              +(~15.07.05)

              • Re: jakie kremy przeciw rozstępom?

                Galenic też używałam, ale jak mi się skończył to w aptece nie było i pani poleciła właśnie Mustelę. Zobaczymy jak będzie 😉

                • Re: Avon

                  CZEŚĆ ASIU JA UŻYWAM GERBERA JEST TAŃSZY I BARDZO DOBRY- POLECAM! JESTEM W 8 MIESIĄCU I NIE MAM ROZSTĘPÓW.

                  joanna

                  • Re:fissan

                    Polecam krem Fissan.Kosztuje około 20 zł.

                    Pozdrawiam.

                    Edycia25 i Klaudia (3 miesiące)

                    • Re: jakie kremy przeciw rozstępom?

                      Ja też używałam Fissanu, nie mam żadnych śladów.
                      Myślę jednak, że najważniejsze jest systematyczne, codzienne wsmarowywanie w siebie specyfiku.
                      Jak się to robi od czasu do czasu to i najlepszy krem nie pomoże

                      Aga i Kuba (25.06.2003)

                      • Re: Avon

                        ja niestety nie moge go polecic bo po stosowaniu jego regularnie mam rostepy a lekarstwem stal sie fissan pozdrawiam

                        Ania i maly Krzysio14.12.2004

                        Znasz odpowiedź na pytanie: jakie kremy przeciw rozstępom?

                        Dodaj komentarz

                        Mozarella w ciąży

                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                        Czytaj dalej →

                        Ile kosztuje żłobek?

                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                        Czytaj dalej →

                        Dziewczyny po cc – dreny

                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                        Czytaj dalej →

                        Meskie imie miedzynarodowe.

                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                        Czytaj dalej →

                        Wielotorbielowatość nerek

                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                        Czytaj dalej →

                        Ruchome kolano

                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                        Czytaj dalej →
                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo
                        Enable registration in settings - general