Forum: Imiona dzieci

Jason czy Steven???

hej, wiem ze nie wszyscy lubia angielskie imiona, ale ze tatus jest brytyjczykiem, mieszkamy w Wielkiej Brytanii i dzidzius bedzie mial angielskie nazwisko – imie jak najbardziej bedzie angielskie! Plec bedziemy znac za 2 tygodnie. jesli to dziewczynka – bedzie Victoria, a jesli chlopiec? Pomozcie – Jason czy Steven???

18 odpowiedzi na pytanie: Jason czy Steven???

majarzeszow Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

Jason

maja i

Adaś

ladybug Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

Dzieki:-)

lilavati Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

Steven

Ania i

superbasiek Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

ja nie lubie angielskich imion, ale skoro mieszkacie gdzie mieszkacie i macie angielskie nazwisko to w sumie zrozumiałe że nie dajecie dzicku polskiego imienia 🙂

jakbym miała z tych dwóch wybierać to raczej Jason wydaje mnie się odpowiednie 🙂

Pozdrówki 🙂


człowiek uśmiechnięty jest bogatszy o … uśmiech

mik3 Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

Jason

Moja kolezanka ma syna Jasona, ale nazywaja go w skrocie Jay:)

Marta, Kasper 31/01/04 i Kevin 13/09/05

lauidz Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

Mam pytanie – czy te imiona maja polskie odpowiedniki????? pytam bo mojego dzidziusia tatus jest amerykaninem i dziecko tez ma angielskie nazwisko(w sumie bardziej francuskie)! Wybierajac imie kierowalam sie tym, ze w koncu tez ma rodzine w Polsce – dziadkowie ciocie kuzyni! Wiec szukalam imienia, ktore ma swoje odpowiedniki rowniez w jezyku polskim!!! Jakos tak padlo na michalka! Nie wiem czy sie nad tym zastanawialas czy nie, ale to tylko takie moje sugestie! A jesli chodzi o Twoje wybory bardziej podoba mi sie Jason
pozdrawiam
ewa z michalkiem

mamasebunia Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

Jason, choć obydwa imiona nie przemawiają do mnie . Pozdrawiam

Sebuś 2,5r i sierpniowa dzidzia

halszka20 Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

Mi się bardziej podoba Seven :).

P.S. wg mnie to naturalne , że mieszkajac za granicą i tymbardziej mająć rodziców ( rodzica ) obcokrajowca nadaje się imiona zagraniczne :D. Też są ładne – po prostu w polsce wiekszość nie pasuje , jest rażąca i do polskich nazwisk brzmi zabawnie . Ale najbardziej dziwi mnie spolszczanie zagranicznych imion typu Rzaklin Czy Dżenifer :/. Bo te imiona mi się po prostu nie podobają i są jakieś pretensjonalne jak pseudonim artystyczny dla …powiedzmy kuryzany ;/.

mai Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

Jason

Marta & & 6 cm Sierpniatko!

porky Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

Jason

Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

Jason 🙂

Aga, Jula, Szymek

cat Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

Steven. 🙂

Kaśka

Łukasz (3l.) i Karolina (11m-cy)

Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

David:)

skoro jestes Polka i kiedys prawdopodobnie tu wrocisz lub przyjedziesz, to … sama wiesz…
a poza tym – babcia w Polsce bedzie mówic – “mam wnuczka Jasona” – brzmi to śmiesznie:(
David, Alex… jest tyle imion, które równiez są w Polsce uzywane…


POZDRAWIAM 🙂 bruni

hania27 Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

STEVEN! ;o))))

ciku Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

jason

Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

Moj maz jest australijczykiem, nazwisko dzieci maja australijskie wiec uparlam sie przy polskich imionach, Jakub i Lilka. Maz i jego rodzina wolaja Jake, Jakob i Lily. Polecam takie rozwiazanie.


Kubus luty’04 i Lilka sierp’05

baniutka Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

Steven, bardziej mi sie podoba!

Basia i Maluszek

kiara Dodane ponad rok temu,

Re: Jason czy Steven???

hej aaagatka:)
pamietasz mnie?;)jak tak teraz sobie pomysle,to Jason chyba bardziej mi sie podoba.chociz Steven jest rowniez ladne:)
a tak w ogole to milo bylo Was zobaczyc:)
pa

Znasz odpowiedź na pytanie: Jason czy Steven???

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
usg 2D z dopplerem
Dziewczyny potrzebuję fachowej odpowiedzi na pytanie na czym polega USG 2D z dopplerem i czym się różni od usg 3D. [img]https://bd.lilypie.com/mn6vp1/.png/obrazek.gif[/img]
Czytaj dalej
Nasze związki
Szkolna Miłość
Poznaliśmy się w studium. Trafiliśmy do jednej klasy. Dokładnie tak samo poznali się moi rodzice-historia lubi sie powtarzać:) Marcin od początku mnie bacznie obserwował i kręcił się koło mnie co
Czytaj dalej