JEDZENIE

Od 15 dni jestem mamą Sebastianka!! Małego karmię piersią. Trochę znudziło mi sie jedzenie wędliny drobiowej, dżemu z czarnej porzeczki i piersi z kurczaka. Możecie podeslać jakieś pomysly??? Dzięki!!

Aniaaa i Sebcio (17.03.03)

9 odpowiedzi na pytanie: JEDZENIE

Dodane ponad rok temu,

Re: JEDZENIE

gotowany ziemniak i marchewka, hihihi

Ewa i Krzyś (3 i 3/4 mies.)
[Zobacz stronę]

cccelinka Dodane ponad rok temu,

produkty mączne?

dodam pytanko: a czy mozna jeść produkty mączne? mam taką ochotę na leniwe, pierogi, naleśniczki?

Dzięki za odp.

carma Dodane ponad rok temu,

Re: produkty mączne?

ja jestem na drakońskiej diecie, ale naleśniki i produkty mączne mogę jeść, jeśli są bez sera.
Poza tym mała nie jest uczulona na pieczarki i dżem z brzoskwini i jabłek

Maja z Natalką (5,5 miesięca) [Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: JEDZENIE

Ja jem zupe pomidorowa,ryz z jablkami,pulpety w sosie pomidorowym,golabki bez kapusty,barszcz czerwony,krupnik,buraczki,marchewki,nalesniki,pierogi,kopytka.tylko nie moge jesc nic z mleka.moj synek ma skaze bialkowa(podobno)

Nelly i Hubert:)

lea Dodane ponad rok temu,

Re: JEDZENIE

No właśnie… nyrtuje mnie ta pomidorowosc… uczula? mam ochote na pulpety, na pomidorówke… nikt nic o tym nie mowil… dziwczyny, jak to jest?
Mączne na pewno mozna… makaronami faszerowali mnie w szpitalu…
A marchewkę polecam bardziej surową, faktycznie na sobie sprawdzilam, ze gotowana to juz nie to samo i lekko moze zapierac…

Lea i Mati tańczący z pępowinami (14.03.03)

lea Dodane ponad rok temu,

Re: JEDZENIE

ANiu, łacze się z Tobą w bólu! Mamy synów w podobnym wieku i podobne obawy… podobno u nas jeszcze nie widac uczulen, wyjda po ok. miesiącu i wtedy sie okaze… ja podpowiem, ze jadam pulpety, na razie w białym sosie, oczywiscie mieso miele sama. Nie szkodzi mi tez gotowane jajko, ale ponoc potencjalnie to elergen. Mam tez nadziejeze nei bedzie skazy bialkowej, bo jem zołty ser i pije czasami mleko, a raczej jem je np. w ryżu, w kaszce. Czarnej porzeczki nie jadlam, ale dżem nieskoslodzony z brzoskwinii tak. Poza tym jabłko, na początek może zapiekane (pycha).
Trzymam kciuki, zeby nic Wam nie zaszkodzilo. Jejku.. jak to bylo sto lat temu? Chyba matki mogly jesc wszystko?

Lea i Mati tańczący z pępowinami (14.03.03)

Dodane ponad rok temu,

Re: JEDZENIE

Jakos nie uczula. Tez sie balam. Pomodory uczulaja,ale surowe.Jezeli sie chce zjesc na chlebku pomidorka to najlepiej go spazyc i obrac ze skorki.Aha!!!Ja jem od czasu do czasu paczki i drozdzowki i chleb tylko wieloziarnisty!!!!
Jak narazie wysypka u malego pojaiwla sie tylko po jogurcie!!!Tak wiec maslo i mleko,twarogi itd.odstawilam na bok!!!
A najbardziej brakuje mi zupy ogorkowej,sneakersow i coca coli!!!

Nelly i Hubert:)

aniaaa Dodane ponad rok temu,

Re: JEDZENIE

Pomidorówkę na przecierze pomidorowym??
I jakie mięso mielisz na pulpety i jak je robisz – gotujesz? i co z sosem pomidorowym. Może też spróbuje jak mi dasz przepis 🙂

Aniaaa i Sebcio (17.03.03)

lea Dodane ponad rok temu,

Re: JEDZENIE

Mięso chude wieprzowe, ale można też np. indycze… można dać toche czerwonego… a przyprawiam jak na mielone, bo reszta rodziny ma smazone wtedy… nawet ciut cebulki dodaje… ale na razie nie robilam na sosie pomiodorowym, bo sie bałam, jednak spróbuję… a tak to robilam w białym sosie, w sumie to wszystko podobnie do zupy klopsowej (nie wiem, czy taką sie u was jada). Do tego jem surówke z jabłka i marchewki, nie szkodzi chyba dziecku, a mi bardzo dobrze dziala na zoładek… czasami dodaję do niej jeszcze łyżke jogurtu.

Lea i Mati tańczący z pępowinami (14.03.03)

Znasz odpowiedź na pytanie: JEDZENIE

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
rower i krzesełko do niego
Od kiedy można wozić dzieciątko rowerem i jakie kupić krzesełko czy fotelik(nie wiem jak to się nazywa).Znów wyczytałam w tej dzikiej amerykańskiej książce że od czasu kiedy dziecko dobrze siedzi
Czytaj dalej