JESTEM W CIĄŻY!

Dziewczyny–właśnie zrobiłam sobie test i pojawiła sie druga kreseczka!!! Strasznie sie ciesze–trzymajcie kciuki zeby tym razem sie udalo!!!
GOSIA

25 odpowiedzi na pytanie: JESTEM W CIĄŻY!

  1. Re: JESTEM W CIĄŻY!

    Gosiu, moje gratulacje

    Trzymaj się cieplutko, buziaki

    Kasia

    • Re: JESTEM W CIĄŻY!

      To naprawdę wspaniała nowinka. Trzymam kciuki, pisz co u Ciebie.
      wiosna, ech i jak tu się nie cieszyć
      pozdrawiam Ciebie i maleństwo
      Ika

      • Re: JESTEM W CIĄŻY!

        trzymam kciuki u rąk i nóg:)

        • Re: JESTEM W CIĄŻY!

          Gratulacje Breskva !!!! Pędź do lekarza, oznajmij nowinę całemu światu, myśl tylko pozytywnie, łykaj kwas foliowy – aha – i zmień forum na “Oczekując na dziecko” 🙂

          Pozdrawiam,
          K.

          • Re: JESTEM W CIĄŻY!

            Kochana moja serdeczne GRATULACJE. Nareszcie dobra nowina. Życzę powodzenia i koniecznie informuj nas o postępach.
            Ale superowo, jak sie czyta, że komus się udało to tak fajnie na duszy sie robi.
            A moge się dowiedzieć, w którym dniu cyklu zrobiłaś ten szczęśliwy test?
            Całuski

            Kiska

            • Re: JESTEM W CIĄŻY!

              No to super:-))))))))) Trzymam kciuki! Powodzenia i pozdrowiena.

              violes

              • Re: JESTEM W CIĄŻY!

                Gratuluję Gosiu i życzę powodzenia.

                • Re: JESTEM W CIĄŻY!

                  Test zrobilam w 24 d.c. Robilam tez we wtorek, czyli 22 d.c. i wyszedl negatywny (t.zn. po paru godzinach odgrzebalam z smieci zeby sie przekonac ze na pewno nie, i wydawalo mi sie ze malenki cien kreski widze pod swiatlo, ale nie bylam pewna czy to nie moja olbrzymia chec jej zobaczenia to sprawila. Podjelam decyzje zeby czekac do 28 dc ale dzis od rana bardzo mnie mdlilo i nie wytrzymalam z ciekawosci i kupilam tescik. I dobrze, bo zaoszczedze Kijance paru kieliszkow wina na jutrzejszej imprezie 🙂
                  Ciesze sie tez bo wlasciwie bylo to nasze pierwsze podejscie– w poprzednim cyklu z dni plodnych kochalismy sie tylko 12 dc, bo nie bylo jeszcze zielonego swiatla od mojej giny. A w tym cyklu wymeczylam porzadnie meza, codziennie x 2 od 11 do 15 dc. Biedaczek mial juz troche dosc 😉 ale teraz cieszy sie bardzo ze poskutkowalo (choc nie moze mi wybaczyc ze zrobilam test bez niego–jest w Krakowie i wraca wieczorem)
                  Poza tym tak jak pisalam nie mierzylam temperatury, nie obserwowalam sluzu itp. PO prostu zalozylam ze przy moich regularnych cykalch 28 dniowych wystarczy kochac sie pomiedzy 12 a 15 dniem.
                  Kochane nie znikne wcale z tego forum bo ciaza to jedno, a szczesliwe przebrniecie prze 1 trymestr drugie. Bede wiec Was informowac jak wszystko idzie. DO giny ide jutro–nie wiem czy nie za wczesnie? I tak biore luteine dopochwowo (ciekawe czy to tez pomoglo w zajsciu)
                  pozdrawiam, dzieki za wszystko

                  Szczesliwa Gosia

                  • Re: JESTEM W CIĄŻY!

                    Gosiu ogromnie się cieszę. Tak sobie dzisiaj weszłam na forum, widzę jeden nowy post i.. Nie spodziewałam się takiej jego zawartości. Serdecznie Ci gratuluję i trzymam kciuki za fasolkę:)

                    Ninka
                    [Zobacz stronę]

                    • Re: JESTEM W CIĄŻY!

                      Gratulacje!!!!
                      Trzymam kciuki. Byle tak dalej!
                      Pozdrowionka
                      Gosia

                      • Re: JESTEM W CIĄŻY!

                        Gratulacje i powodzenia !!! Ja ma nadzieje na takie radości w maju więc muszę jeszcze trochę poczekać. Tobie i maleństwu życzę wszystkiego NAJ!!!

                        • Re: JESTEM W CIĄŻY!

                          Kochane dziewczyny
                          Humor troche mi sie popsul. Na bieliznie mam brazowa plame. Mam wielka nadzieje ze to plamienie implantacyjne (dzisiaj jest pewnie 8-9 dzien po zaplodnieniu), jak myslicie? czy moga byc inne powody? strasznie sie denerwuje.
                          Gosia–ktora bardzo nie chce sie rozstawac ze swoja kreseczka!

                          • Re: JESTEM W CIĄŻY!

                            Gratuluję !!!

                            • Re: JESTEM W CIĄŻY!

                              Kchana Gosiu tylko spokojonie, nic się nie denerwuj – wiesz, że teraz stres nie jest dobry. Przecież musi być w końcu dobrze. Najważniejsze to myśleć pozytywnie.
                              Powodzenia

                              Kiska

                              • Re: JESTEM W CIĄŻY!

                                Małgosiu pisz co u Ciebie. Mam nadzieję, że wszystko w porządku. Takie plamienia się zdarzają i nie koniecznie wróżą coś złego. Dużo odpoczywaj a napewno wszystko będzie dobrze. Trzymam mocno kciuki.

                                Ninka
                                [Zobacz stronę]

                                • Re: JESTEM W CIĄŻY!

                                  Bylam u giny. Powiedziala ze nie mozna stwierdzic przyczyn takiego plamienia–moze to byc implantacja, niedomoga hormonalna albo i co innego, wiec na wszelki wypadek mam 3 dni lezec, brac duphaston i zrobic BHcg. Powiedziala tez ze dobrze ze mnie mdli bo to oznaka zdrowej ciąży! Tak bardzo bym chciala zeby wszystko bylo dobrze!

                                  • Re: JESTEM W CIĄŻY!

                                    Gosiu, trzymaj się – zobaczysz…będzie dobrze. Trzymam kciuki. Pozdrawiam,

                                    Kasia

                                    • Re: JESTEM W CIĄŻY!

                                      No to znacznie lepiej brzmi:)) Dbaj o siebie i jak będziesz uważała, że czujesz się lepiej to mimo wszystko leż i odpoczywaj a co. Należy Ci się przecież jesteś w ciąży:))W dalszym ciągu trzymam kciuki za fasolkę.

                                      Ninka
                                      [Zobacz stronę]

                                      • Re: JESTEM W CIĄŻY!

                                        GRATULACJE!!!
                                        Ale się cieszę, to naprawdę super, że udało ci się tak szybko!!… tak troszeczkę po cichu zazroszczę, ale takie listy napawają nadzieją; a plamieniem się nie martw za bardzo – przeryłam wszystkie poradniki o ciąży i wszędzie jest napisane, że lekkie plamienie może się pojawić; dbaj o siebie i fasolkę!! I pisz co nowego
                                        Pozdrowienia
                                        Mar-tusia

                                        • REWELACJA!

                                          Gratulacje!
                                          Strasznie sie ciesze jak ktos “ubywa” z tego kącika:)

                                          Wszytkim Wam tego zycze!

                                          Pozdrowienia
                                          smoki i Dawidek
                                          (6 miesiecy i 1/2!)

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: JESTEM W CIĄŻY!

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general