JESTEŚMY!!!

Hej Mamusie!!!
Jesteśmy już z Wami!!!
Moje dziewczynki urodziły sie tydzień temu w piątek 6.IX. o 15:40 i 15:55 z wagą 2350 i 2600. Są urocze!!! .
Bedziemy tu zaglądać jak najczęściej, bo mamy mnóstwo pytań. Zaczne może od tego najważniejszego: Księżniczki nie zawsze chcą ssać… Czasem przysysają się pięknie, aż miło popatrzeć, ale częściej, niestety są głodne i denerwują się, bo nie mogą się wessać . Bardzo chciałaby im pomóc, ale mie wiem jak. Ćwiczymy i ćwiczymy czaasem pół godziny, w końcu ja, zrezygnowana daję im butlę ze ściągnietym pokarmem. Produkcja u mnie kwitnie , ale Dziewuchy nie chcą jeść. Co mam zrobić, bo przecież to takie Kurczątka; muszą jeść i rosnąć, nabierać sił….
Proszę, doradźcie mi coś
-Iwona z Julcią i Zuzią

7 odpowiedzi na pytanie: JESTEŚMY!!!

  1. Re: JESTEŚMY!!!

    gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!coraz nas wiecej…
    na butli dlugo laktacja nie pociegnie….trzeba niestety pomeczys siebie i dzieciaczki.ja nie mialam tego problemu ale moja przyjaciolka tak jej paulinka wogole nie potrafila ssac……pomogl jej bardzo maz to on przystawial mala do piersi (jej oczywiscie hihi) dopiero po 2 tygodniach nauki mala zalapala a wiec cierpliwosci napewno wszystko bedzie ok
    asia

    • Re: JESTEŚMY!!!

      Gratuluję…zawsze chciałam mieć bliźniaki…….
      Julka

      julka

      • Re: JESTEŚMY!!!

        ojej Julka naprawde?????????????????ja bym sobie nie dala rady…..
        asia

        • Re: JESTEŚMY!!!

          Ja pewnie też nie, ale bym chciała…….pomarzyć nie wolno?
          Julka

          julka

          • Re: JESTEŚMY!!!

            wolno wolno tylko za bardzo sie nie rozmarz…….bo marzenia szybko sie spelnia hihi
            asia

            • Re: JESTEŚMY!!!

              Mam nadzieję…..
              Julka

              julka

              • Re: JESTEŚMY!!!

                Gratuluje coreczek:)Mi tez sie marzyly bliznieta,tak sobie myslalam ze za jednym zamachem by byla dwojka dzieci i z glowy:)Dopiero po porodzie do mnie dotarlo, ze najpierw to trzebaby ta dwojke urodzic brrr….ja po jednym mialam dosyc,no a pozniej ta dwojke odkarmic i odchowac w ogole… Nie mam pojecia jak mozna tego dokonac. Mnie moj jeden synek,ktory nie jest suma sumarum upierdliwy,potrafi tak wykonczyc ze padam na pysk. Takze teraz na mamy blizniakow patrze z pelnym podziwem:)
                Pozdrawiam Ciebie i dziewczynki

                Dagmara

                Znasz odpowiedź na pytanie: JESTEŚMY!!!

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general