jeszcze jedno pytanko ,odparzanie butelek

Odparzacie jeszcze butelki i wszelkie talerzyki ,miseczki w ktorych dajecie kaszke? Juz sama nie wiem przeciez za jakies dwa miesiace maly zacznie raczkowac i i tak bedzie mial wszystko w buzi co dopadnie.Tak wiec teraz zastanawiam sie czy warto wyparzac miseczke i lyzeczke do kaszki? Na opakowaniu lyzeczki nie bylo ani slowa o odparzaniu.Czy ja przesadzam z ta czystoscia ? Moze maly jest juz wystarczajaco duzy,zeby mu tego sprzetu nie oparzac ? Co o tym myslicie?

Monia i Tymonek (08.08.03)

2 odpowiedzi na pytanie: jeszcze jedno pytanko ,odparzanie butelek

tekilla30 Dodane ponad rok temu,

Re: jeszcze jedno pytanko ,odparzanie butelek

Ja łyżeczkę tylko raz wyparzyłam , jak była nowa , później już nie , tylko myłam w gorącej wodzie z płynem , to samo z miseczką .
Natomiast butelki i smoczki jeszcze wyparzam.


Tomek 30 lipiec

lidus Dodane ponad rok temu,

Re: jeszcze jedno pytanko ,odparzanie butelek

Butelki wygotowuje raz na tydzień, ale Maciek przeszedł na niekapka, więc tylko myje, naczyń nie wyparzam.

Lidek mama Maćka ur.08/06/2001
aniołek IX 1996
aniołek XI 1997

Znasz odpowiedź na pytanie: jeszcze jedno pytanko ,odparzanie butelek?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Do warszawianek - w miarę pilne
Na wstępie przepraszam, że tu, ale jest to sprawa nagląca, a na "Tematy..." wiatr wieje... Powiedzcie mi czy znacie jakiegoś zaufanego elektryka samochodowego, który zrobi dobrze i nie oskubie? Najlepiej nie
Czytaj dalej
ORGANIZACYJNE
WIELKIE DZIĘKI
Wielkie dzięki! Forum jest super, szkoda tylko, że dopiero teraz je znalazłam! Gdybym mogła to wszystko wiedziec wcześniej może nie poroniła bym po raz drugi :-( Szkoda tylko że lekarze
Czytaj dalej