Jutro SĄDNY dzień

Dziewczyny jutro od samego rana idę po leczeniu ta testy toxo. Muszę do Was napisać bo strasznie, strasznie sie boję, ze nadal będą pozytywne=dodatnie i nie będę mogła starać sie o swoje maleństwo tylko kontynuować leczenie. Proszę prześlijcie mi jakieś pozytywne i optymistyczne fluidki bo już dzisiaj siedzę jak na szpilkach a nie wiem jak jutro wytrzymam. Na szczęście wyniki będą juz jutro po południu – wszystko będzie wiadomo. Jeśli będzie ok. dołączam do Waszego rankingu, ale jesli nie…
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i proszę o trzymanie kciuków.

Asia

12 odpowiedzi na pytanie: Jutro SĄDNY dzień

  1. Re: Jutro SĄDNY dzień

    Trzymam bardzo mocniutko.

    Bądz dobrej myśli.

    Właśnie w tym momencie ślę pozytywne fluidki

    Gosia

    • Re: Jutro SĄDNY dzień

      Asiuniu! Całym sercem jestem z Tobą i bardzo mocno ściskam kciuki (aż mnie boli).
      KONIECZNIE daj znać, jak już będziesz coś wiedzieć, dobrze??

      Marysia zwana riibą

      • Re: Jutro SĄDNY dzień

        Trzymam kciuki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Wszystko bedzie dobrze>
        Majka

        • Re: Jutro SĄDNY dzień

          Trzymam kciuki, i zaklinam z całej siły 🙂 Twoje wyniki. Niech tylko spróbują jakiś numer wykręcić….

          [Zobacz stronę]

          • Re: Jutro SĄDNY dzień

            Asiuniu trzymaj sie kotek.I nie ma że się nie uda – na pewno będzie dobrze, a na dodatek pojedziesz z nami do Sławy i będziemy świętować wasze rozpoczęcie starań 🙂
            Zobaczysz – będzie OK

            Gosia z Leszna

            • Re: Jutro SĄDNY dzień

              Zaklinam wszystkie moce zeby nie bylo toxo….A kyyyyyysz!!!!!

              No, pewnie jak jeszcze cos bylo to juz zniknelo:)

              Asiu trzymam kciuki za Ciebie.

              Ninka
              [Zobacz stronę]

              • Re: Bardzo dziękuję

                Bardzo Wam dziękuję za kciuki i fluidki. Mam nadzieję, ze pomogą. Muszę wytrzymać, choć już teraz żołądek mi sie trzęsie jak galaretka, a co dopiero jutro…
                No ale już nic nie zmienię. Co ma być to będzie. Mam tylko nadzieję, że nie będzie to “wyrok” skazujący mnie na dalsze leczenie 🙂

                Asia

                • Re: Jutro SĄDNY dzień

                  Trzymam kciuki, zeby wyniki pozwolily Wam dzialac juz w tym cyklu. Pozdrawiam.

                  [Zobacz stronę]

                  • Re: Jutro SĄDNY dzień

                    Baaaardzoooo !!!! mocno !!! ściskam moje kcuikaski żeby wszystko było dobrze. Czekam z niecierpliwością na wiadomości od Ciebie. Na pewno wszystko będzie O.K. i będziesz mogła zacząć starania o swoją dzidzię.
                    Pozdrawiam Cię gorąco i przesyłam moc pozytywnej, pełnej nadzieji energii!!!!

                    Kasia
                    [Zobacz stronę]

                    • Re: Jutro SĄDNY dzień

                      Czy już coś Wiesz na ten temat? Czy musisz czekać do popołudnia?? Kiedy będziesz wiedzieć??

                      Marysia zwana riibą

                      • Re: Jutro SĄDNY dzień

                        Dzięki Marysiu za zainteresowanie 🙂
                        No więc krewka już pobrana, ale wyniki dopiero po południu.
                        Nie wiem jak wytrzymam. siedzę w pracy ale na niczym nie mogę się skupić. Myślę tylko o jednym. Będę coś wiedzieć dopiero ok. 18 – do do 17 siedzę w pracy. Na szczęście mój mężuś pojedzie ze mną po wyniki bo może być różnie.
                        Pozdrawiam, i jak uda mi się dorwać do kompka to wieczorem napiszę co wyszło.

                        Asia

                        • Re: Jutro SĄDNY dzień

                          OK. Trzymam kciuki i czekam na wieści.

                          Marysia zwana riibą

                          Znasz odpowiedź na pytanie: Jutro SĄDNY dzień

                          Dodaj komentarz

                          Mozarella w ciąży

                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                          Czytaj dalej →

                          Ile kosztuje żłobek?

                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                          Czytaj dalej →

                          Dziewczyny po cc – dreny

                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                          Czytaj dalej →

                          Meskie imie miedzynarodowe.

                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                          Czytaj dalej →

                          Wielotorbielowatość nerek

                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                          Czytaj dalej →

                          Ruchome kolano

                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                          Czytaj dalej →
                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                          Logo
                          Enable registration in settings - general