juz nie pamietam kiedy w nocy spalam!!! >:-(((

Dziewczyny! pomozcie! moze znacie jakis sposob aby spac w nocy jak Pan Bog przykazal???
mi dokucza od jakiegos czasu bezsennosc, pomimo zmeczenia oczy mi sie nie zamykaja! mam juz tego dosc! Przeszkadza mi ta sytuacja.
Moj gin przepisal mi relanium gdyz powiedzial ze to wszystko wywolane jest emocjami zwiazanymi z pierwsza ciaza i zblizajacym sie wielkimi krokami porodem.
Jednak mimo iz relanium jest niby bezpieczne w ciazy ja go nie zazywam, poniewaz nie chce truc swojej dzidzi takimi swinstwami :-((
Moze znacie jakies inne sposoby??????????????

pozdrawiam

Ania 26.09.03

7 odpowiedzi na pytanie: juz nie pamietam kiedy w nocy spalam!!! >:-(((

jezynka Dodane ponad rok temu,

Re: juz nie pamietam kiedy w nocy spalam!!! >:-((

Czesc,
Mialam podobny problem. Nawet nie przypuszczasz jakie proste bylo jego rozwiazanie w moim przypadku. Po prostu przed snem wyjdz sobie na troszke dluzszy spacer i tuz przed polozeniem sie spac napij sie szklanke cieplego mleka. Sprobuj tez usypiac w ramionach swojego mezczyzny to na pewno wywola u Ciebie spokuj. Mam nadzieje ze moje rady Ci pomoga spac spokojnie.
A relanium zostaw dla pana doktora!!! Moze on ochlonie! 🙂 Pozdrawiam.

ela i kopiacy /23 pazdziernika/

efik Dodane ponad rok temu,

Re: juz nie pamietam kiedy w nocy spalam!!! >:-((

tak jest!! ciepłe mleko pomaga w zasypianiu ale nie za gorące:)) i to prawda ze w ramionach ukochanego zasypia sie bezpieczniej…. po prostu tak jest:))

pozdrawiam efik z buszującym w brzuchu Stefkiem (21 lipiec)

Dodane ponad rok temu,

Re: juz nie pamietam kiedy w nocy spalam!!! >:-((

nie pocieszę Cię…. po narodzinach dzidziusia też sobie nie pośpisz… faktycznie – znajdz teraz jakiś sposób na bezsennosc….. sprobuj herbatkę uspokajającą z melisą

Kaśka z Natusią (15 miesięcy 🙂

rudasek Dodane ponad rok temu,

Re: juz nie pamietam kiedy w nocy spalam!!! >:-((

mam podobny problem…zawsze źle spałam… A teraz jeszcze gorzej…zwłaszcza, że biorę 3 razy w nocy tabletki…. dodatkowo mój maż chrapie… A jak on nie chrapie to moje dziecko daje mi w kość…i gdzie tu moje prawa..?hi..hi..
co do relanium to ja też czasami biorę.. Ale raczej na sen nie pomagają… A przepisał mi je doktor na stany poddenerwowania (gdy miałam plamienia. krwawienia itp..)

Ratunku… Nie pamietam przespanej całej nocy….!!!!!!!

barbetka Dodane ponad rok temu,

Re: juz nie pamietam kiedy w nocy spalam!!! >:-((

Ja już chyba przyzwyczaiłam się do nocnego wstawania do WC…
Ostatnio stwiedziłam że mogłabym pracować na celnicy i odprawiać pociągi budze się zawsze ok. 2:30 nad ranem a potem ok.4 i ok. 5:00 – 5:30… Czyli jeden pośpieszny i dwa osobowe

Basia & Maluszek (11.09.2003)

rds Dodane ponad rok temu,

Re: juz nie pamietam kiedy w nocy spalam!!! >:-((

Moze sprobuj hydroksyzine troche cie uspokoi,a spac bedziesz po niej napewno, tylko spytaj najpierw lekarza czy mozesz brac na twoim etapie ciazy.

monika i dzieciaczek ok.15.08 (tylko ja wiem jaka płeć)

ava131 Dodane ponad rok temu,

Re: oj! widze ze nie jestem sama

Ojej chyba musze sie pogodzic z moja bezsennoscia :-((
Widze ze jest nas wiecej. Sprobuje z mlekiem i zasypianiem w usciskach meza! ;-))) – moze sie uda?

Dzieki za rady pozdrawiam goraco

ania i wrzesniowa corcia 26.09.03

Znasz odpowiedź na pytanie: juz nie pamietam kiedy w nocy spalam!!! >:-(((

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
Mam doła
Cały wieczór siedze przed komputerem i jest mi strasznie smutno. Pokłóciłam sie z męzem. Nie wiem czy jestem przewrażliwiona czy faktycznie mam rację.Jestem w 38 tyg i zdaję sobie sprawę
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Porod za granica
Czy ktoras z was planuje urodzic poza granicami Polski? Ja obecnie jestem w Hiszpani i strasznie sie tego obawiam bo jednak nie czuje sie tu do konca komfortowo bo jednak
Czytaj dalej