Już w tą SOBOTĘ!!!!!! Łódź

hello, dziewczynki. przypominam po raz kolejny o naszej sobotniej randce i na wszelki wypadek raz jeszcze podaje nr GG 2077643.

Czekam na Was od bladego sobotniego switu, ale powiedzcie mniej wiecej kolo ktorej przyjezdzacie (a te, co jada pociagiem, powiedzcie o ktorej i z ktorego dworca Was odebrac). Czekam na wiesci i ostateczne potwierdzenia.

Caluski:)

Sylvie

28 odpowiedzi na pytanie: Już w tą SOBOTĘ!!!!!! Łódź

  1. Re: Już w tą SOBOTĘ!!!!!! Łódź

    Tak, tak…. wszystko Ci wkrótce potwierdzę. Muszę jeszcze skontaktować się z Verą, bo umówiłyśmy się, że spotkamy się na dworcu w Wa-wie i razem pojedziemy do Łodzi

    A jak z pogodą???? Na razie zapowiada się deszczowo

    Pozdowionka

    Kasia
    [Zobacz stronę]

    • Re: Już w tą SOBOTĘ!!!!!! Łódź

      Hmmm, no wlasnie, oby jednak bylo ladnie. Ale jak nie bedzie, to tez sobie jakos poradzimy;)

      No nic, czekam na dalsze wiesci. Wiem, ze Asiucha i Baby wybieraja sie na 100%, do tego jestes Ty KasiuT i Vera, a ze strony Lodzi reprezentacje stanowic bedziemy prawdopodobnie wspolnie z Aga (ajdd). Jest nas chwilowo 6, Kama_z i Frangula niestety odpadly, czy kogos pominelam (jesli tak rozpoczynam biczowanie)???

      Caluski:)

      Sylvie

      • Re: Już w tą SOBOTĘ!!!!!! Łódź

        zycze udanego spotkania!!!!!!Zrobcie kilka zdjec, chetnie zobacze:)

        Pozdarwiam serdecznie

        • Re: Już w tą SOBOTĘ!!!!!! Łódź

          zdjecia oczywiscie zrobimy:) i z radoscia przeslemy wszystkim zainteresowanym, a moze nawet da rade wkleic je na forum?:)

          Caluski!

          ps. Halo, halo, jak tam plany wyjazdowe kobitki? Znajcie juz godzine przyjazdu do Lodzi?

          Sylvie

          • Re: Już w tą SOBOTĘ!!!!!! Łódź

            Sylvie, my wyjezdzamy z Leszna o 8 rano (o ile pociag Asiuchy przyjedzie punktualnie). Droga zajmie nam 3,5 do 4 godzin wiec spodziewaj sie nas okolo 12. Mysle ze dobrze by bylo zebysmy ustalily jakies miejsce spotkania w Lodzi od strony Kalisza (bo my tędy będziemy jechac) i moze kawalek wyjedziesz nam na spotkanie albo cos…. Bo ja Lodzi nie znam i nie wiem czy trafie w umowione miejsce – no chyba ze droga do centrum jest prosta to sobie jakos trafimy 🙂
            Juz sie nie mozemy doczekac 🙂
            Pozdrowka

            Gosia z Leszna

            • Re: Już w tą SOBOTĘ!!!!!! Łódź

              Hi hi, ja tez sie juz nie moge doczekac:)

              Jasne, ze wyjade Wam na spotkanie. Skoro kolo 12 przyjezdzacie, to proponuje, zeby dziewczyny jadace z Wawy przyjechaly odrobine wczesniej (czy o 11 iles tam nie przyjezdza pociag? Pociagi sa co godzine, ale kolo 11 w Lodzi bylby najlepszy). Wtedy ja je zabiore autem i wyjedziemy Was szukac:) Bedziemy w kontakcie telefonicznym, to dacie znac na jakim jestescie etapie i domowimy miejsce, ale rzeczywiscie po co masz kluczyc, gdzies Cie zgarne i juz:)

              Sylvie

              • Re: Już w tą SOBOTĘ!!!!!! Łódź

                Bawcie się dobrze i pozdrówcie Piotrkowską.

                Betsi

                Edited by Betsi on 2003/07/01 17:25.

                • Re: Już w tą SOBOTĘ!!!!!! Łódź

                  Życze miłego spotkanaka, następnym razem postaram się dołączyć.

                  • Re: Już w tą SOBOTĘ!!!!!! Łódź

                    tak zrobimy. to znaczy, ja moge od reki;)…..

                    Sylvie

                    • Re: Już w tą SOBOTĘ!!!!!! Łódź

                      dzieki, nastepnym razem dolacz KONIECZNIE:)

                      Sylvie

                      • Re: Już w tą SOBOTĘ!!!!!! Łódź

                        Drogie koleżanki

                        Z przyczyn zależnych od mojego męża niestety nie będę mogła jechać do Łodzi, strasznie was przepraszam a zarazem jestem wkurzona na maxa.
                        Jadę pod koniec lipca na piknik country sama (tzn. z koleżankami) i jest to mój pierwszy samotny wyjazd od dnia ślubu wiec nie mogę nadużywać „dobroci mojego męża” który jak znam życie już myśli że będę tam wyrabiać nie wiem co, wiec jak mu zniknę teraz na cały dzień a on niestety ma wolne i będzie musiał siedzieć sam to się wkurzy. Mam nadzieje że mnie nie zlinczujecie a żałować że mnie nie będzie już zaczynam

                        Wera z głową w chmurach

                        • Re: Już w tą SOBOTĘ!!!!!! Łódź

                          hmmm…szkoda, ze Cie nie bedzie. moglas nas troszke wczesniej uprzedzic, to bysmy nie przekladaly poprzedniego spotkania, no ale trudno…

                          glupio rzeczywiscie, ze maz ma taki problem z “wypuszczeniem” Cie na jeden dzien….

                          pozdrowienia,

                          Sylvie

                          • do: KasiaT

                            kasia, poniewaz veraprima nie jedzie, powiedz prosze, czy wsiadziesz sama w pociag i do nas dolaczysz? mam wielka nadzieje, ze TAK:) i ze samotna 1,5h podroz Cie nie odwiedzie i ze nie zmieniasz planow… Caluski!

                            Sylvie

                            • kto jeszcze?!

                              dziewczyny, wyglada na to, ze jestesmy w 5:
                              – Aga (ajdd)
                              – Asiucha
                              – Baby
                              – KasiaT
                              – ja (Sylvie)

                              co tak malo?!! Wiem, ze Kama_z nie moze, Frangula tez nie, ale co z reszta? Dajcie znac, jesli sie zdecydujecie, a jak nie….to w 5 bedzie nam calkiem dobrze, nie laski?:)

                              Sylvie

                              • Re: kto jeszcze?!

                                MUROWANIE!!!!!

                                Tylko pojawcie sie w Lodzi a dobry humor i pyszna zabawa same Was dopadna 🙂

                                Do zobaczyska ze wszystkimi w sobote!!!!

                                buziaki

                                Aga

                                • Re: do: KasiaT

                                  Kochana, jak już kiedyś wspomniałam jestem strasznie zdeterminiowana i nic mnie nie przeraża Tak więc będę Tym bardziej, że mój Kochany Mężulek przyjedzie po mnie do Łodzi, bo nie chce żebym sama jeździła po nocy

                                  Buziaczki

                                  Kasia
                                  [Zobacz stronę]

                                  • Re: kto jeszcze?!

                                    TO ja – baby – tylko znowu mi sie nie chcialo logowac od nowa 🙂
                                    Jasne jasne ze bedziemy z Asiucha 🙂 juz sie obie cieszymy. Szkoda ze verki nie bedzie bo to wesola kobitka – a moze jeszcze przemowisz mu do rozsadku??
                                    Ale na pewno w 5 tez bedzie zabawa pierwsza klasa – bo skoro my sie fatygujemy 4 godziny (asiucha 5godz) no to chyba mozna nie? 🙂

                                    • Re: do: KasiaT

                                      no to rewelacja:) ciesze sie strasznie. Fajnie, ze strony Twojego meza, nie bedziesz sie rzeczywiscie musiala sama tluc, z chlopem zawsze razniej;)

                                      Sylvie

                                      • Re: kto jeszcze?!

                                        tej wyjazd do mrągowa mam zaplanowany od marca wiec nie chce z niego zrezygnowac

                                        mój mąż to chyba sie boi że jesteście przystojnymi facetami, haha

                                        Wera z głową w chmurach

                                        • Re: kto jeszcze?!

                                          Musisz mu to wybić z głowy. mój też miał obiekcje co do puszcznia mnie – ale go przekonałam. Przecież my kobiety mamy swoje sposoby 🙂 no nie? 🙂

                                          Asia

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Już w tą SOBOTĘ!!!!!! Łódź

                                          Dodaj komentarz

                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo