Karaoke

polecam Wam fajną stronkę z karaoke:
[Zobacz stronę]
Jest tam dużo polskich przebojów, a także kolędy i kilka piosenek dla dzieci np. Zuzia lalka nieduża i Puszek Okruszek. Można ściągnąć wszystko za darmo. Jest tam też programik, też free, do odtwarzanie karaoke. Swietna zabawa!!!

Ola i mala Ninka ur. 30 maja 2003

4 odpowiedzi na pytanie: Karaoke

  1. Re: Karaoke

    super- przyda sie na jakąś zakrapianą imprezę;)-bo na trzeźwo nie da rady…przynajmniej w moim przypadku – gdyby był konkurs na anty-idola 1 miejsce mam w kieszeni:)

    Ola i Igorek 25.03.2003

    • Re: Karaoke

      To ja dorzucę

      Gosia i Artek

      Edited by wobysk on 2004/02/14 12:34.

      • Re: Karaoke

        No to dzięki. Musimy się zabawić. Dzisiaj Walentynki :-))))

        Justyna i 8,5 mies. Martynka

        • Re: Karaoke

          ale extra programik !
          sciagnelam prawie wszystkie pliki i sobie spiewam. niestety nie umiem tego robic, wiec korzystam z tego, ze mezus wyjechal 🙂 sasiadow na razie tez ze skarga nie ma. ale jak bedzie jakas zakrapiana impreza, to ja gosci namowie, zeby pospiewali i bede ich nagrywac 🙂
          dziekuje Olu za podanie linku

          Maja + SYNECZEK ~1.06.2004 !

          Znasz odpowiedź na pytanie: Karaoke

          Dodaj komentarz

          Mozarella w ciąży

          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

          Czytaj dalej →

          Ile kosztuje żłobek?

          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

          Czytaj dalej →

          Dziewczyny po cc – dreny

          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

          Czytaj dalej →

          Meskie imie miedzynarodowe.

          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

          Czytaj dalej →

          Wielotorbielowatość nerek

          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

          Czytaj dalej →

          Ruchome kolano

          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

          Czytaj dalej →
          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
          Logo
          Enable registration in settings - general