karmiaca i nalesniki??

wlasnie czy karmiaca moze jesc nalesniki? z serem lub jablkami “gotowanymi” czy nie zaszkodzi to malej? ona ma dzsiaj 3 tyg. teoretycznie to jest smazone… Nie wiem czy ryzykowac…? ogolnie trzymym bardzo scisla diete… Nie chcialabym by cierpiala przez moja zachcianke:(
kasiek74

8 odpowiedzi na pytanie: karmiaca i nalesniki??

  1. Re: karmiaca i nalesniki??

    Ja jeszcze nie jadłam, bo się obawiałam smażonego… dopiero teraz jadam cos więcej, ale szczytem odwagi to były lekko podsmażone, dosłownie chwileczkę bitki wołowe, ale synek miał juz skończone 1,5 miesiąca i juz nie miał kolek. Moim zdaniem spróbój, przecież smaży się je na niewielkiej ilości tłuszczu i stosunkowo szybko. Po zjedzeniu obserwuj dziecko, jego skórę i kupkę.
    życzę smacznego!

    ,

    • Re: karmiaca i nalesniki??

      ja bym nie jadla – przynajmniej jeszcze nie teraz, moze poczekaj jeszcze troche jak malenstwo podrosnie… lepiej dmuchac na zimne, niz potem zalowac

      Kasia mama Kuby (24.01.03)

      • Re: karmiaca i nalesniki??

        Naleśniki – myślę, że tak, ale na pewno nie z białym serem. Unikałabym nabiału przynajmniej przez pierwszy miesiąc życia maleństwa… Potem możesz wprowadzać powoli i obserwować reakcję dzidzi. Takie smażenie to nie smażenie… Nie wolno przesadzać. U mnie schabowe przechodzą bez problemu mimo, że synek z tych “wrażliwych”.

        • Re: karmiaca i nalesniki??

          Nie wiem jak zareaguje Twoja córcia, ale mój synuś odczuł naleśniki bardzo bolesną kolką (normalnie go skręcało u mnie na rękach) w 4 tyg. Teściowa i szwagierka stwierdziły, że nie powinno mi nic być i zjadłam 3. Niestety, za kilka godzin prawie płakałyśmy we trzy, kiedy moje maleństwo tak bardzo cierpiało. A zjadłam naleśniki z serkiem homogenizowanym (bardzo malutko go nałożyłam). Już więcej nie ryzykowałam i czekam aż mały skończy 3 miesiące.

          Mycha i Natanek 09.09.03r

          • Re: karmiaca i nalesniki??

            ja od samego początku jadłam wszystko do czasu gdy dowiedziałam sie ze Klaudia ma skaze białkową

            chmurka i Klaudia 13.09

            • Re: karmiaca i nalesniki??

              Nie wiem czy Twojej malutkiej nie zaszkodzi. Jedne dzieci są bardziej wrażlkiwe inne mniej. Ja naleśniki z serem jadłam już w szpitalu (kupowałam sobie w barze bo nie jem mięsa i praktycznie musiałabym głodować). I nic się nie stało. Nabiał też jem, inne smażone rzeczy też. Teoretycznie smażonych powinno się unikać. Może spróbuj troszkę np. 1 szt. i zobacz co będzie? Ja tak robię w przypadku, gdy mam ochotę na coś, co nie wiem czy nie zaszkodzi.

              Dorota i Mikołaj ur. 18.09.2003

              • Re: karmiaca i nalesniki??

                Przez pierwszy miesiąc jadłam tylko gotowane i mleczne również. Skaza białkowa “wylazła” dopiero pod koniec drugiego miesiąca, ale za to smażone jem od czasu do czasu – lecz bez przesady. A naleśniki uwielbiam ze szpinakiem!!

                Alicja (09.09.78) i Maja (09.09.03) i tatko Mateusz

                • Re: karmiaca i nalesniki??

                  Jesli trzymasz scisla diete to odpusc a jezeli jadlas juz smazone to nie ma przeciwskazan bo juz wiesz jak male reaguje.

                  Pozdrowionka !

                  Anastazja i bardzo wyczekiwana Jagoda (01. 08. 03)

                  Znasz odpowiedź na pytanie: karmiaca i nalesniki??

                  Dodaj komentarz

                  Mozarella w ciąży

                  Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                  Czytaj dalej →

                  Ile kosztuje żłobek?

                  Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                  Czytaj dalej →

                  Dziewczyny po cc – dreny

                  Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                  Czytaj dalej →

                  Meskie imie miedzynarodowe.

                  Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                  Czytaj dalej →

                  Wielotorbielowatość nerek

                  W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                  Czytaj dalej →

                  Ruchome kolano

                  Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                  Czytaj dalej →
                  Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                  Logo
                  Enable registration in settings - general