Kasa fiskalna-jaką wybrać, jaką kupić?

Pracuję w rejestracji jednej z prywatnych klinik gin. i szukam kasy fiskalnej.
Jakie są wasze opinie, reakcje, czy możecie polecić jakiś model? 🙂

Bo choć zostały 2 miesiące to u mnie ten temat w pracy jest omijany szeroki łukiem, a wybór spadnie na mnie. Zatem co polecacie? Czekam niecierpliwie na rady.

12 odpowiedzi na pytanie: Kasa fiskalna-jaką wybrać, jaką kupić?

efik Dodane ponad rok temu,

zależy co potrzebujesz i jak bardzo ma byc skomplikowana:)
czy z szufladą czy bez…

ja mam bez szuflady
prosta, mała
„Innova hit bella” się nazywa
mam ją od 2004 roku, bardzo prosta w obsłudze
najlepiej niech doradzi Ci ktoś ze sprzedawców i programistów jednocześnie – ja tak właśnie swoją nabyłam – mam razem z obsługą, programowaniem kodów i serwisem w razie czego, przeglądy też robię u nich (mam promocyjne ceny bo to u kolegi w firmie)

asik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Arla29:Pracuję w rejestracji jednej z prywatnych klinik gin. i szukam kasy fiskalnej.
Jakie są wasze opinie, reakcje, czy możecie polecić jakiś model? 🙂

Bo choć zostały 2 miesiące to u mnie ten temat w pracy jest omijany szeroki łukiem, a wybór spadnie na mnie. Zatem co polecacie? Czekam niecierpliwie na rady.

Przede wszystkim znajdź sensowny serwis, który w razie np. awarii kasy szybko przyjedzie
kasę serwisuje ten serwis, w którym kupujesz kasę
więc lepiej od razu wybrać dobrą firmę
niż potem pisać pisma do producenta o zmianę serwisu
Niektórzy kupują tanio kasę, a firma serwisowa jest np. z innego miasta
i co z tego, że kasa była tania jak późniejsza obsługa jest droga i długo trwa.

natinka Dodane ponad rok temu,

ELZAB II
malutka 🙂

kantalupa Dodane ponad rok temu,

znajdz serwis i poradz sie kogos na miejscu – kasa powinna byc dostosowana do rodzaju uslug – nie poytrzebujesz niczego poteznego, jesli masz jedna stawke vatu i dwudziestu klientow dziennie

wiem, jak sprawa kas wyglada wlasnie od strony serwisu – moj ojciec i brat sie tym zajmuja
kiedy nastapila wielka panika przeprogramowania nowych stawek vatu na poczatku tego roku, ogarnelo mnie wielkie wspolczucie wobec tych, ktorych serwis zawiodl

z mojego skromnego doswiadczenia (przed dlugi czas pomagalam rodzinie w prowadzeniu interesu), elzaby i posnety to kasy z dobra opinia

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Asik.:Przede wszystkim znajdź sensowny serwis, który w razie np. awarii kasy szybko przyjedzie
kasę serwisuje ten serwis, w którym kupujesz kasę
więc lepiej od razu wybrać dobrą firmę
niż potem pisać pisma do producenta o zmianę serwisu
Niektórzy kupują tanio kasę, a firma serwisowa jest np. z innego miasta
i co z tego, że kasa była tania jak późniejsza obsługa jest droga i długo trwa.

asik, na ogol firmy oferuja taryfy ryczautowe, wiec kilometry nie maja znaczenia
moja rodzinna firma ma kasy w odleglosci do 120 km od miasta i nie stwarza to jakichs kolosalnych problemow (chyba maja podpisana klauzule serwisu w ciagu 24 godzin i spore rabaty na „kase rezerwowa”)
ale trzeba to koniecznie sprawdzic w umowie z serwisantem

asik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kantalupa:asik, na ogol firmy oferuja taryfy ryczautowe, wiec kilometry nie maja znaczenia
moja rodzinna firma ma kasy w odleglosci do 120 km od miasta i nie stwarza to jakichs kolosalnych problemow (chyba maja podpisana klauzule serwisu w ciagu 24 godzin i spore rabaty na „kase rezerwowa”)
ale trzeba to koniecznie sprawdzic w umowie z serwisantem

Tak ale dojazd do kogoś 120 km a dojazd 10 km to dość duża różnica w czasie
A dla kogoś kto ma jedną kasę, bez rezerwowej awaria to konieczność zamknięcia firmy do momentu naprawy
Czasami zepsuje się jakaś pierdoła, którą można naprawić w 10 minut, a dojazd serwisanta zajmuje 10 razy dłużej
Np. wszystkie „Żabki” mają z góry narzucony jeden serwis, który obsługuje całą Polskę
Nie muszę mówić ile trwa oczekiwanie na ich przyjazd 😉

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Asik.:Tak ale dojazd do kogoś 120 km a dojazd 10 km to dość duża różnica w czasie
A dla kogoś kto ma jedną kasę, bez rezerwowej awaria to konieczność zamknięcia firmy do momentu naprawy
Czasami zepsuje się jakaś pierdoła, którą można naprawić w 10 minut, a dojazd serwisanta zajmuje 10 razy dłużej
Np. wszystkie „Żabki” mają z góry narzucony jeden serwis, który obsługuje całą Polskę
Nie muszę mówić ile trwa oczekiwanie na ich przyjazd 😉

asik, ale to jest przy zalozeniu, ze jesli cos sie komus zepsuje, to serwisant przyjezdza natychmiast
szczerze mowiac nie sadze, zeby jakakolwiek firma oferowala taki serwis, bo to jest trudny rynek w gruncie rzeczy – niskodochodowy dla serwisu (kasy psuja sie rzadko tak naprawde, chyba ze mamy do czynienia z czynnikiem ludzkim, raz na dwa lata obowiazkowy platny przeglad i najczesciej wlasnie tyle sie serwis z klientem widuje) i zazwyczaj jest tylko dodatkiem do uprawianej na szersza (dochodowa) skale dzialalnosci

czesto kasy pracuja zwiazane z systemami komputerowymi – wowczas problemy zdarzaja sie czesciej (o ile w obsludze prostej kasy czynnik ludzki da sie „wyedukowac;)”, o tyle w integracji z systemem rejestracji danych problemy zdarzaja sie czesciej)
ale wowczas klient raczej zwroci sie do serwisu, ktory bedzie obslugiwal zarowno system komputerowy i zintegrowany system fiskalny

nie wiem, jak sie ma sprawa z zabka – zapewne maja jakas umowe z dostawca
w przypadku awarii kasy zawsze istnieje mozliwosc wystawienia rachunku niefiskalnego (zdarzalo sie, ze nasi klienci siegali po takie rozwiazania, bo kiedy padnie jedyna kasa w spozywczaki w sobote rano, to robi sie kiepsko), wowczas rachunki wprowadza sie recznie po usunieciu usterki

wiem, ze jakis czas temu ktos pracowal nad ustawa o kasach rezerwowych dla punktow o okreslonych obrotach, czy cos z tego wyszlo, nie wiem

ale troche otarlam sie o rynek i moge powiedziec – wszystko to kwestia spisania wlasciwiej umowy i egzekwowania jej postanowien

asik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kantalupa:asik, ale to jest przy zalozeniu, ze jesli cos sie komus zepsuje, to serwisant przyjezdza natychmiast
szczerze mowiac nie sadze, zeby jakakolwiek firma oferowala taki serwis, bo to jest trudny rynek w gruncie rzeczy – niskodochodowy dla serwisu (kasy psuja sie rzadko tak naprawde, chyba ze mamy do czynienia z czynnikiem ludzkim, raz na dwa lata obowiazkowy platny przeglad i najczesciej wlasnie tyle sie serwis z klientem widuje) i zazwyczaj jest tylko dodatkiem do uprawianej na szersza (dochodowa) skale dzialalnosci

czesto kasy pracuja zwiazane z systemami komputerowymi – wowczas problemy zdarzaja sie czesciej (o ile w obsludze prostej kasy czynnik ludzki da sie „wyedukowac;)”, o tyle w integracji z systemem rejestracji danych problemy zdarzaja sie czesciej)
ale wowczas klient raczej zwroci sie do serwisu, ktory bedzie obslugiwal zarowno system komputerowy i zintegrowany system fiskalny

nie wiem, jak sie ma sprawa z zabka – zapewne maja jakas umowe z dostawca
w przypadku awarii kasy zawsze istnieje mozliwosc wystawienia rachunku niefiskalnego (zdarzalo sie, ze nasi klienci siegali po takie rozwiazania, bo kiedy padnie jedyna kasa w spozywczaki w sobote rano, to robi sie kiepsko), wowczas rachunki wprowadza sie recznie po usunieciu usterki

wiem, ze jakis czas temu ktos pracowal nad ustawa o kasach rezerwowych dla punktow o okreslonych obrotach, czy cos z tego wyszlo, nie wiem

ale troche otarlam sie o rynek i moge powiedziec – wszystko to kwestia spisania wlasciwiej umowy i egzekwowania jej postanowien

Dla US takiej możliwości nie ma 😉
Kasa może pracować tylko w trybie fiskalnym
a w razie awarii i braku kasy zastępczej trzeba zamknąć sklep

kantalupa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Asik.:Dla US takiej możliwości nie ma 😉
Kasa może pracować tylko w trybie fiskalnym
a w razie awarii i braku kasy zastępczej trzeba zamknąć sklep

US analizuje raporty dzienne
klient ma prawo odmowic zakupu bez swistka, prawda
nie mam wiecej argumentow
a jednak nie przyznam tobie racji, ze serwis musi byc gdzies blisko, bo wiem z doswiadczenia, ze to jest niekoniecznie warunek otrzymania natychmiastowej pomocy – umowa, umowa i jeszcze raz umowa to podstawa

moge jedynie dodac jeszcze raz, ze trzeba patrzec na solidnosc firmy bardziej niz jej odleglosc od punktu serwisowego (dlaczego, wyjasnilam wczesniej)
podczas zmian stawek w sylwestrowa noc punkty typu stacje benzynowe nie zostaly zamkniete, a przeciez serwisy nie byly w stanie dotrzec dokladnie o polnocy, zeby kasy przeprogramowac, bo serwis, zeby byc w miare dochodowy, musi miec z dobrych 300 klientow
a jednak jakos sie udalo, przynajmniej wejscie w nowy roku fiskalny dla naszych klientow (mamy blisko 500 kas u 300 roznych klientow) jakos sie udalo

asik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kantalupa:US analizuje raporty dzienne

US czy UKS idąc na kontrolę może analizować także paragony wydawane nabywcom,
ale to akurat nieistotne w tym wątku 😉

[QUOTE]
klient ma prawo odmowic zakupu bez swistka, prawda
nie mam wiecej argumentow
a jednak nie przyznam tobie racji, ze serwis musi byc gdzies blisko, bo wiem z doswiadczenia, ze to jest niekoniecznie warunek otrzymania natychmiastowej pomocy – umowa, umowa i jeszcze raz umowa to podstawa [/QUOTE]

Nie sposób się nie zgodzić, że umowa to podstawa

[QUOTE]
moge jedynie dodac jeszcze raz, ze trzeba patrzec na solidnosc firmy bardziej niz jej odleglosc od punktu serwisowego (dlaczego, wyjasnilam wczesniej)[/QUOTE]

Tu też się muszę podpisać
Dodatkowo wybrałabym większą firmę serwisową
jednoosobowe – dziś są jutro ich może nie być 😉

[QUOTE]
podczas zmian stawek w sylwestrowa noc punkty typu stacje benzynowe nie zostaly zamkniete, a przeciez serwisy nie byly w stanie dotrzec dokladnie o polnocy, zeby kasy przeprogramowac, bo serwis, zeby byc w miare dochodowy, musi miec z dobrych 300 klientow
a jednak jakos sie udalo, przynajmniej wejscie w nowy roku fiskalny dla naszych klientow (mamy blisko 500 kas u 300 roznych klientow) jakos sie udalo[/QUOTE]

Na stacjach benzynowych zazwyczaj jest więcej niż 1 kasa 😉
zawsze jedną można było przeprogramować wcześniej i na niej zacząć pracować po północy.
Poza tym niektóre kasy mógł przeprogramować właściciel, bez udziału serwisu

mo-naliza Dodane ponad rok temu,

Polecam zajrzeć na stronę centrumkasiarzy.pl – jest to profesjonalne centrum sprzedaży m.in. kas fiskalnych. W swojej ofercie mają bardzo szeroką gamę produktów, chętnie służą radą a punkty sprzedaży zlokalizowane są na terenie całego kraju

janusz73 Dodane ponad rok temu,

Trudno jest coś doradzić nie znając szczegółów prowadzonej działalności ilości operacji wielkości asortymentu stawek vatu na rynku jest dostępnych wiele kas do różnych zastosowań do małej firmy wystarczy mała prosta kasa fiskalna polecam sklep internetowy [Zobacz stronę] w którym jest duży wybór kas do różnych zastosowań można się z nimi skontaktować opisując szczegółowo rodzaj swojej działalności na pewno znajdą właściwe rozwiązanie

Znasz odpowiedź na pytanie: Kasa fiskalna-jaką wybrać, jaką kupić??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Karmienie
dieta mamy karmiacej ????????????
no wlasnie jak w temacie -------------------------------------------------------------------------------- co polecacie , jakie diety (stronki,linki) dla mamy karmiacej , potrzebuje cosik poczytac wiecej , jakas sciagawke,
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
2-latki żłobek czy niania
Moja Jagódka w czerwcu kończy 2 lata Mamy super fajną nianię ale wiadomo finansowe obciążenie plus to, że ja wozimy na drugi koniec miasta No i są zapisy do żłobka, oczywiście
Czytaj dalej