katar w ciąży

witam
mam pytanie – przez całą ciąze mam chroniczny katar, zresztą wcześniej także, zawsze używałam kropli xylometazolin, ale dowiedzialam sie ze moga byc szkodliwe dla płodu. stosowałam rózne krople ale nic nie pomagało. przez cała ciąze stosuje krople Nasivin (oksymetazolina)dla niemowląt (jedna kropla na dobe, na noc), by móc oddychac i troche spac. prosze czy ktoś mi doradzi czy te krople są szkodliwe dla płodu i co ewentualnie moze sie stac. miałam wykonywane badania prenatalne i wykazało, że z dzieckiem wszytko ok. czy te krople mogą w jakis szkodliwy sposób wpłynąc na rozwój mojego dziecka????

Poznaj: Sprawdzone domowe sposoby na katar podczas ciąży

12 odpowiedzi na pytanie: katar w ciąży

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez animarka:witam
mam pytanie – przez całą ciąze mam chroniczny katar, zresztą wcześniej także, zawsze używałam kropli xylometazolin, ale dowiedzialam sie ze moga byc szkodliwe dla płodu. stosowałam rózne krople ale nic nie pomagało. przez cała ciąze stosuje krople Nasivin (oksymetazolina)dla niemowląt (jedna kropla na dobe, na noc), by móc oddychac i troche spac. prosze czy ktoś mi doradzi czy te krople są szkodliwe dla płodu i co ewentualnie moze sie stac. miałam wykonywane badania prenatalne i wykazało, że z dzieckiem wszytko ok. czy te krople mogą w jakis szkodliwy sposób wpłynąc na rozwój mojego dziecka????

dwie ciąże…dwa razy mega katary…nic mi nie pomaga:D kropli nie znam, ale jeśli mogą szkodzić to nie używaj
pogadaj z lekarzem

redyna Dodane ponad rok temu,

U mnie od samego początku ciąży mam zapchane zatoki, teraz się to nasiliło, nie jest to katar hormonalny, bo nie przechodzi, lekarz twierdzi, że alergia, laryngolog przepisał euphoribium – lek homeopatyczny, na początku, owszem, było lepiej, teraz nocy bym nie przespała, gdybym nie zakropiła nosa xylorinem. Laryngolog mówił, że raz na jakiś czas można.

izade Dodane ponad rok temu,

Dziewczyny myślę że bez żadnych obaw możecie zastosować krople homeopatyczne EUPHORBIUM comp.S firma HEEL przeciwskazań nie stwierdzono i działań niepożądanych również!Krople działają na katar i zapalenie zatok. Najlepiej zapytajcie w aptece! Życzę dużo zdrówka!!!Ja również je stosowałam z efektem BDB!!!

gosik Dodane ponad rok temu,

Nie powinno się stosowac leków na katar dłużej niż kilka dni…
Całą pierwszą ciążę miałam zatkany nos, używałam leków od wielkiego dzwonu (ślub własny na przykład ;)) żeby mi z nosa w najważniejszym momencie nie ciekło 😉
nocne masakry pamiętam….oddychałam cały czas przez usta, w srodku nocy budziłam się z kołkiem w gardle, sucho, piekło…uch….
Czasami miałąm wrażenie że się uduszę….

KAtar minął po 10 miesiącach….

aneta Dodane ponad rok temu,

są jeszcze homeopatyczne tabletki „coryzalia”. ja tego używałam w ciąży z rewelacyjnym skutkiem. no, ale moj katar wynikał z przeziębienia, nie spotkałam się z katarem „całociążowym” więc nie wiem, czy to pomoże 🙂

animarka Dodane ponad rok temu,

dzięki za wszystkie wypowiedzi na temat kataru w ciązy. za 5 tyg mam rozwiązanie wiec i tak juz mi nic nie pomoże ani chyba nie zaszkodze swojemu maleństwu. gdyby ktoś używał tego xylometazolinu w ciązy i jaki ma to skutek prosze da znac jakoś. Pozdrawiam

toffika Dodane ponad rok temu,

ksylometazoliny i pochodnych nie powinno sie stosować w 1 trymestrze i w okresie okoloporodowym,

poza tym kropli tych nie powinno się stosować dłużej niż 5 dni,

mloda Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez animarka:witam
mam pytanie – przez całą ciąze mam chroniczny katar, zresztą wcześniej także, zawsze używałam kropli xylometazolin, ale dowiedzialam sie ze moga byc szkodliwe dla płodu. stosowałam rózne krople ale nic nie pomagało. przez cała ciąze stosuje krople Nasivin (oksymetazolina)dla niemowląt (jedna kropla na dobe, na noc), by móc oddychac i troche spac. prosze czy ktoś mi doradzi czy te krople są szkodliwe dla płodu i co ewentualnie moze sie stac. miałam wykonywane badania prenatalne i wykazało, że z dzieckiem wszytko ok. czy te krople mogą w jakis szkodliwy sposób wpłynąc na rozwój mojego dziecka????

Hej,
myślę że nie powinnaś używać tych kropli typu Nasivin, otrivin dłużej niż 5 dni. Więc od razu je odstaw i możesz spokojnie używać kropli homeopatycznych Euphorbium Compositum S., można je stosować już u noworodków, takze dla płodu tez jest bezpieczny.

ps. ja kiedyś (nie yłam w ciąży wtedy) stosowałam krople typu nasivin, nazywały sie Afrin, je tez sie stosuje do 5 dni, stosowałam długo długo i też chodziłam z zapchanym nosem i całe lato się m ęczyłam, i wyglądało to tak że wszedzie chodziłam z kroplami bo nie mogłam bez nich oddychać, odstawiłam, i rzeszło po jakims czasie.

pozdrawiamy

animarka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Redyna:U mnie od samego początku ciąży mam zapchane zatoki, teraz się to nasiliło, nie jest to katar hormonalny, bo nie przechodzi, lekarz twierdzi, że alergia, laryngolog przepisał euphoribium – lek homeopatyczny, na początku, owszem, było lepiej, teraz nocy bym nie przespała, gdybym nie zakropiła nosa xylorinem. Laryngolog mówił, że raz na jakiś czas można.

Xylorin, to domyślam sie, ze cos na bazie xylometazoliny, ta oskymetazolina w kroplach nasiwin to pewnie to samo. Ja uzywam jej raz na dobe, na noc wlasciwie, bo tez bym nie przespała nocy. Ten euphoribium też kiedys uzywałam, ale niestety nie pomagały. Napisz mi prosze czy już urodziłas zdrowego dzidziusia i czy te cholerne krople nie zaszkodziły mu. Ja mam poród za 3 tyg, tez Ci napisze co i jak. Pozdrawiam.

jogibabu Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez animarka:witam
mam pytanie – przez całą ciąze mam chroniczny katar, zresztą wcześniej także, zawsze używałam kropli xylometazolin, ale dowiedzialam sie ze moga byc szkodliwe dla płodu. stosowałam rózne krople ale nic nie pomagało. przez cała ciąze stosuje krople Nasivin (oksymetazolina)dla niemowląt (jedna kropla na dobe, na noc), by móc oddychac i troche spac. prosze czy ktoś mi doradzi czy te krople są szkodliwe dla płodu i co ewentualnie moze sie stac. miałam wykonywane badania prenatalne i wykazało, że z dzieckiem wszytko ok. czy te krople mogą w jakis szkodliwy sposób wpłynąc na rozwój mojego dziecka????

Hej!
Ja mam problemy z zatokami.
W drugiej ciąży brałam Sinupret i Bioparox. zarówno lekarz 1-go kontaktu jak i gin zezwolili.
Teraz też mam zatkany nos i zatoki… jestem w ciąży i biorę sinupret 3×2 tabletki i bioparox
pomaga 😉
Porozmawiaj ze swoim lekarzem.

anetka0206 Dodane ponad rok temu,

Witam.Jestem w 30 tyg ciazy i wlasnie mnie zlapalo jakies okropne przeziebienie,bol gardla ( płuczę woda z sola) i katar.Pije mleko z miodem i cytryna a do kanapek dodaje czosnek.Żadnych innych środkow nie biore,bo sie boje o dzidzię.Mam nadzieje,ze mi wkoncu przejdzie:( Nietety przyszla jesien i musimy to jakos przezyc.Przyszłe mamusie ,ubierajcie sie grubo i życzę dużżżżo zdrówka 🙂

a-gniesia Dodane ponad rok temu,

Mnie tez dopadlo :(. Zwykle choruje tylko raz w roku – na wiosne – bylam wiec pewna, ze mi przeziebienie nie grozi… Najwieksza ulge przynosi mi plukanie gardla woda z sola, pije tylko rumianki, herbatke z cytryna i miodem (i miodem, i miodem, i miodem… bardzo duzo tego miodu :)), napar z majeranku, a dzis zamierzam zdobyc herbatke lipowa. Poza tym syropek z cebuli i kanapki z czosnkiem. Posmarowalam sie wlasnie pod nosem kropelka olejku Olbas i lepiej mi sie oddycha. Zamierzam przelezec weekend w lozku (niestety musze jeszcze dzis i jutro pracowac), a jezeli mi nie przejdzie to pojde do lekarza. Chcialabym uniknac brania jakichkolwiek lekow, tym bardziej ze mieszkam w UK i juz wiem co mi przepisza – paracetamol -cudowny lek na wszystkie dolegliwosci… Mam tylko nadzieje, ze zadne bakterie nie zaatakuja Maluszka.

Znasz odpowiedź na pytanie: katar w ciąży?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
wracam po latach :)
Witajcie, mam nadzieję że to Forum przyjmie z powrotem byłą forumowiczkę , wcześniej byłam zalogowana jako agnieszka24 , byłam lipcówką 2003 ale zupełnie zapomniałam hasło i w ogóle maila
Czytaj dalej
Szkolniaki
Gadżety - rozpieszczanie malucha?
Witam, ostatniow w sklepach pojawiło sie mnóstwo produktów z przeróżnymi gadżetami zarówno dla chlopców jak i dla dziewczynek. Moje dziecko kiedy widzi taki produkt zawsze mówi" mamusiu kup mi...przeciez to
Czytaj dalej