kiedy mam ta owu?

Już nie wiem kiedy mam owulację. Wczoraj rano miałam temperaturę 36.4, dopiero o godz. 17-tej wyszedł mi pozytywny test owulacyjny, czyli według testu w ciągu 24h powinnam miec owulację, czyli owulacja powinna być dzisiaj. A tu rano temperatura skoczyła do 36.6. Jesli się nie mylę nterpretując temperaturę to owu była wczoraj? Natomiast dzisiaj mam jeszcze śluz i lekko boli mnie lewy jajnik. To jak jest z ta owu? Czy wystepuje w dniu najniższej tempki czy może w dniu gdy tempka skacze? Pouczcie mnie please…

15 odpowiedzi na pytanie: kiedy mam ta owu?

karolakoj Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy mam ta owu?

hmmmmm…
Temperatura wzrasta zaraz po owulacji. Natomiast czy skok z 36,4 na 36,6 można nazwac skokiem?? U mnie jest to większa róznica! – do ok 37,0, ale u innych kobiet moze jest inaczej. Śluz ciagliwy a la białko kurze pojawia sie natomiast przed owulacją. Kiedy jeszcze mialam normalne cykle obserwowalam go przez jeden do dwoch dni, pozniej zanikał, ale podobno może się utrzymywać do kilku dni.
Nie wiem, czy masz owulację, czy mialaś, czy bedziesz miec…. Na 100% tego nikt nie wie.
Ale przytulaj się ile wlezie!!!!!!!!!!!!
Powodzenia!!!!!!!!!

karkoj

renetka Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy mam ta owu?

Ale przytulaj się ile wlezie!!

dobra rada 😆

kathrin78 Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy mam ta owu?

Pozytywny wynik testu owulacyjnego oznacza zazwyczaj, iż owulacja wystąpi w ciągu 24-48 godz. Skok temperatury, który zaobserwowałaś nie musi oznaczać, że owulacja już była, ponieważ dopiero 3 dni wyższej temperatury od poprzedzających je kolejnych 6 pozwalają potwierdzić owulację. Dokładniej nie da się określić dnia owulacji przy pomocy temperatury, ponieważ różnie u różnych kobiet bywa (u niektórych następuje skok już w dniu owulacji, u większości dzień po owulacji, ale są i takie, u których skok następuje dopiero 2, 3 dni po owu).

[Zobacz stronę]

sylvike Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy mam ta owu?

dzięki to teraz już wiem jak to jest u mnie, wychodzi że mi lekko wzrsta tempka w dniu owu, tak miałam też w tamtym cyklu i wtedy reszta objawów by pasowała 🙂

taju Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy mam ta owu?

a jak jest dalej z ta temperatura, kiedy po owu tempka wzrosnie, to dla tej fazy cyklu pozostaje jeszcze na wyzszym poziomie, ile dni? czy przed menstruacja powinna ponownie opasc, na ile przed menstruacja? Pytam, bo staralam sie w tym cyklu i jestem ciekawa, kiedy bede mogla podejrzewac – patrzac na temperature – ze jestem w ciazy. Bo przeciez jesli ciaza bedzie, to tempka bedzie caly czas wysoka. Kiedy wiec przy nieskutecznej probie, powinna opadac>

paszulka Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy mam ta owu?

u zdrowej kobiety temperatura po owu musi byc wyzsza przez 3 dni by potwierdzic owu. Potem zazwyczaj jest tez wyzsza bez wzgledu czy jestes w ciazy czy nie… jak spada i utrzymuje sie na niskim poziomie to oznacza to zbyt niski pozim progesteronu (chyba). A spada w pierwszym dniu miesiaczki…. drobny spadek temperatury tzw dip pomiedzy 5-12 dpo moze oznaczac implantacje ale nie koniecznie, gdyz implantacja moze zajsc a on sie nie pokaze a z drugiej strony mimo jego zaistnienia nie bedzie implantacji. Nigdy po temperaturze nie bedziesz wiedziala czy jestes w ciazy czy nie…. jest kilka tzw objawow, ale sa ani konieczne ani wystarczajace…..poczytaj na FF tam duzo (aczkolwiek tez bez sensu pisza) wszystko to czego mozna sie naczytac i dowiedziec to zwykly belkot… dopoki nie zrobisz testu, ktory wyjdzie pozytywnie nie bedziesz miala nigdy 100% potwierdzenia ze jestes w ciazy. Szkoda, prawda? Tez bym chciala… najlepiej dzien po owu wiedziec ze juz jestem w ciazy albo nie… a tu lipa.. trzeba sie uzbroic w cierpliwosc.
Dobrze sobie mierzyc temperaturke dla potrzeb owu, ale co do potiwerdzenia ciazy to nalezy pozbyc sie zludzen!
Pozdrawiam

taju Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy mam ta owu?

no to mnie nie pocieszylas paszula… ale ciesze sie, ze pomimo takiego niejasnego sposobu w jaki zadalam pytanie, umialas zrozumiec o co mi w nim chodzilo. Oczywiscie Twoja odpowiedz nie ucieszyla mnie. Bylam przekonana, ze dzieki obserwacji temperatury mozna “mniemać”, ze jest sie w ciazy. Ze na przyklad jak ciazy nie ma, tempka utrzymuje sie przez trzy dni od owu na wyzszym poziomie, a potem spada, gdy ciaza jest, tempka jest caly czas na pozycji wyzszej. A tu takie rozczarowanie… 🙁 Pozostaje mi czekac na mozliwosc testowania, ale to jeszcze tak dlugo…

paszulka Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy mam ta owu?

tez tak myslalam, ale poczytalam troszke wiecej a dodatkowo mialam kilka cudownych i rokujacych wykresow a tu lipa… tak naprawde to metoda na zajcie jest: sprawdzenie hormonow testy owu i przytulanko intensywane w trakcie owu, a potem zajac sie trzeba szydelkowaniem, czytaniem lub jak ja remontem 🙂

taju Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy mam ta owu?

no tak, wiesz przed pierwszym cyklem staran (jaki mam za sobia, a wlasciwie w trakcie ktorego wlasnie jestem) zrobilam tylko podstawowe badania (pelna morfologia, przeciwciala toxo, rozyczka, cytomegalia, mocz, hormony tarczycy, elektrolity, proby watrobowe, cytologie), mierzylam tez tempke i zapisywalam na FF. Zgodnie z tym, co tam sie wyrysowalo – owu byla, przytulanko też – wszakze nie w sam dzien owu, tylko w przeddzien i troszke wczesniej i troszke pozniej, ale bylo! 🙂 Jak teraz nie wyjdzie, to zrobie w pierwszych dniach cyklu dopiero hormony kobiece oraz zakupie testy od ewy-analityk na allegro. Ale dzis nadal wierze, ze zaskoczylo za pierwszycm razem. Mam nadzieje, ze nikt i nic mi tej wiary nie odbierze…. Baaaardzo bym chciala, ale wiem, ze……….. zrszta niewazne, jestem dobrej mysli 🙂
TickerFactory.com/ezt/d/4;10711;87/st/20040731/e/naszego+slubu/k/8b86/event.png/images/obrazek.gif/images/obrazek.gif[/img]

karolakoj Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy mam ta owu?

tak sobie Was czytam…..w sumie dopoki sie nie zrobi testu i nie wyjdzie on pozytywny to nie ma Taju żadnych metod na stwierdzenie ciąży. Temperatura, samopoczucie, reakcje zarowno psychiczne jak i fizyczne – na tej podstwie nie okresli się ciazy.
Taju…..musisz czekac!!!! A jak zrobisz za wczesnie test(bo na bank zrobisz) to pozniej go powtorz.
tez bym chciala, zeby przynajmniej 24 godziny po majstrowaniu bylo wiadomo, ze sie zmajstrowalo…..ech
do bani to wszystko

karkoj

taju Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy mam ta owu?

karolakoj…. TY potworze ;)))) ja wiem…wiem…, ja to wszystko wiem, ale myslalam, ze moze… no juz sie nawet zapytac nie mozna… A to, ze zrobie wczesniej, to tez oczywiste. Wiecie, jak czlowiek sie stara po raz pierwszy to chyba czesto testuje wczesniej, niezgodnie z logika i rozsadkiem… Potem moze przywykne do cierpliwego czekania. Nie szydelkuje, nie mam w domu remontu, ale dzis bylam juz rano na basenie, umylam dqwa okna i posprzatalam mieszaknie, przed chwila zawinelam golabki i wstawilam do piekarnika…jak dobrze, ze jutro mam zajecia i musze isc do pracy, bo zwariowac mozna… ;P

taju Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy mam ta owu?

znalazlam cos takiego na FF.
The best signs to see on a chart when you are hoping for pregnancy are: a clear thermal shift, well-timed intercourse in the days before ovulation, and temperatures that remain high past your usual luteal phase length.
Czyli niby pozstawanie tej temeratury na wyzszym poziomie podczas calej fazy lutealnej, to jakis znak, dobrze tlumacze?

paszulka Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy mam ta owu?

poczytaj dalej lub w innychopisach gdzie pisza cos w stylu “jednakze mimo wystapienia TYCH OBJAWOW nie ma pewnosci za zaszlas w ciaze i do tego nie nalezy sie spieszyc z testowaniem… gdyz wedlug nich 14 dpo dopiero ma to sens 🙂 FF to pomocne narzedzie. Mam wykupionego unich VIPa ale strasznym tam czesto belkot jest…. mdlosci moga oznaczac ze jestes w ciazy albo nie jestes w ciazy….. wysoka temperatura moze byc dowodem ciazy alenie musi…. szlag czlowiek trafic moze…..
To co Ci radze to sie nie wkrecaj, bo zbyt duzy stres wywolany staraniem dziala jak najlepszy srodek antykoncepcyjny… dodatkowo czytanie zbyt intensywne i doszukiwanie sie u siebie chorob tez nie pomaga….. tia….. powodzenia…. 🙂

karolakoj Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy mam ta owu?

hahahaha…. Alez ja doskonale rozumiem brak logiki i rozsądnego podejścia do tematu. Jak nie wytrzymam to pewnikiem sama zrobie wcześniej test…

karkoj

taju Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy mam ta owu?

teraz to sie ciesze, ze temperatura utrzymujace sie w “wysokich rejestrach” to oznaka ciazy, a spadajaca to jej brak. Bo dzisiaj w 4 dniu po owulacji (na podsatwie FF), po trzech niach wysokich wykresow, tempka spadla. Dobrze, ze to nic nie znaczy…. heheheeee….

Znasz odpowiedź na pytanie: kiedy mam ta owu?

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Co myslicie o syropie z cebuli?
Co mysliscie o jego dzialaniu, skutecznosci i ewentulanych przeciwwskazanich? Oli ma kaszel (kilka razy w ciagu dnia) i jak zasnie to okolo godziny kaszle, a potem przestaje. Zastanawiam sie czy
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
brak kupki
Martynka nie robi kupki juz 9 ty dzien. Pediatra nie widzi powodu do zmartwienia, w obczytanych przeze mnie dzieciowych gazetach pisza, ze dzieci karmione tylko piersia nie maja zatwardzenia. A
Czytaj dalej