Kiedy Motylki

Kiedy moge zaczac sie spodziewac czucia “Motylkow” dodam ze jestem w drugiej ciazy.

20 odpowiedzi na pytanie: Kiedy Motylki

olga-s Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez mentusia:Kiedy moge zaczac sie spodziewac czucia “Motylkow” dodam ze jestem w drugiej ciazy.

Ja czułam w drugiej później niż w pierwszej, w 20-tym tygodniu.

-aga Dodane ponad rok temu,

Ja w pierwszej ciąży czułam już od ok 16 tyg. choć lekarz mi nie dowierzał, że tak szybko 🙂 Łożysko było na tylnej ściance macicy, więc ruchy maluszka były super wyczuwalne. Motylki z czasem tylko się wzmagały, więc wierzę, że mam rację 🙂
Potem fajnie bawiliśmy się z Olkiem, bardzo lubił jak smyrałam go po nóżkach i na przemian mi je wystawiał. Do tej pory to lubi 🙂 Ale tak się bawiliśmy już w zaawansowanej ciąży 🙂

—–

Dodane ponad rok temu,

ja dokladnie w 17tc poczułam pewny ruch, ale od 15-16tc coś czulam, ale nie bylam pewna co to jest.
A z synem też dokładnie w 17tc.

martal Dodane ponad rok temu,

Pierwsze musniecia poczulam w 16 tc.

guga0827 Dodane ponad rok temu,

Ja dosyc wcześnie,bo w 13 tyg. Ale to moje trzecie dzieciątko:)

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez guga0827:Ja dosyc wcześnie,bo w 13 tyg. Ale to moje trzecie dzieciątko:)

ja w trzeciej najpóźniej, bo po 18tc
ale łożysko miałam z przodu

agatom Dodane ponad rok temu,

ja w pierwszej poczułam równo w 19 t.c
ah…. pamiętam to do dziś 😀
a teraz ten “motylek” kopie mnie właśnie po plecach,

toffika Dodane ponad rok temu,

w pierwszej i jedynej jak dotąd ciąży poczułam w 18 tc tyle ze ja to określiłam jak rybkę puszczającą bąbelki 🙂

karola Dodane ponad rok temu,

W pierwszej ciąży w 16tc, w drugiej w 14tc. W obu łożysko miałam z tyłu a dodatkowo jestem szczupła 🙂

Dodane ponad rok temu,

w 23 tygodniu, ale lożysko na przedniej ścianie więc wtedy podobno czuje się później… A może poprostu nie wiedziałam czego dokładnie się spodziewać..

poziomka81 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez martynka7979:w 23 tygodniu, ale lożysko na przedniej ścianie więc wtedy podobno czuje się później… A może poprostu nie wiedziałam czego dokładnie się spodziewać..

Oj takie wiadomości to mnie cieszą:) Bo ja jeszcze nic nie czuję

k-j Dodane ponad rok temu,

ja poczulam mojego synusia w 17tc podcza jazdy autem,tak mega nisko,mysle ze wczesniej juz go czulam tylko nie wiedzialam ze to “to”…dodam ze to moja pierwsza ciaza i jestem b.szczupla

nala Dodane ponad rok temu,

Szczupłość nie ma tu nic do rzeczy, tkanka tłuszczowa gromadzi się przecież pod skórą. Jedyna różnica jaka moze być to taka, ze u kobiet szczupłych w zaawansowanej ciąży lepiej widac ruchy dziecka patrząc na brzuch niż u kobiet tęższych, natomiast przy wyczuwaniu ruchów przez kobietę tusza nie ma znaczenia.

k-j Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez bunny111:Szczupłość nie ma tu nic do rzeczy, tkanka tłuszczowa gromadzi się przecież pod skórą. Jedyna różnica jaka moze być to taka, ze u kobiet szczupłych w zaawansowanej ciąży lepiej widac ruchy dziecka patrząc na brzuch niż u kobiet tęższych, natomiast przy wyczuwaniu ruchów przez kobietę tusza nie ma znaczenia.

no to by wychodzilo ze tabuny gazet które przeczytałam się mylawszedzie napisane ze przy pierwszej ciazy ruchy mozna poczuc w 20-22tc chyba ze kobitka szczupla to wczesniej,przy kazdej nastepnej ciazy mozna ruchy poczuc juz od 16-18tc bo wiedza czego sie spodziewac itd

k-j Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez bunny111:Szczupłość nie ma tu nic do rzeczy, tkanka tłuszczowa gromadzi się przecież pod skórą. Jedyna różnica jaka moze być to taka, ze u kobiet szczupłych w zaawansowanej ciąży lepiej widac ruchy dziecka patrząc na brzuch niż u kobiet tęższych, natomiast przy wyczuwaniu ruchów przez kobietę tusza nie ma znaczenia.

jeden z artykułów
Spóźnione ćwiczenia dziecka
A to informacja do tych mam, które z zegarkiem w ręku dokładnie wszystko obliczają i zamartwiają się, że nie jest tak, jak napisano w podręczniku. Bo nie musi. Jedne mamy odczuwają ruchy koło 20. tygodnia, inne dopiero po 22. To normalne. Czasami nic nie czują, co jest spowodowane małą wrażliwością zakończeń nerwowych. Jeśli jesteś szczupła, zapewne szybciej?usłyszysz? brzdąca, niż gdybyś była właścicielką zbędnego tłuszczyku (jeżeli wcześniej rodziłaś, to zapewne maluszka poczujesz już w 18. tygodniu). Wiele też zależy od ułożenia smyka, łożyska i objętości płynu owodniowego. Widzisz? Nie ma się czym martwić. Ale dla świętego spokoju poproś lekarza o badanie USG i ocenę stanu dziecka. Serduszko bije? Nie ma powodów do niepokoju.

gosik Dodane ponad rok temu,

o ile mnie pamięć nie myli:

1 ciąża – 18 tydzień
2 ciąża – 16 tydzień
3 ciąża – 13 tydzień
4 ciąża – 15 tydzień

a łożyska wszędzie na wszystkich po kolei ścianach miałam

beasia Dodane ponad rok temu,

ja poczułam w 16 tyg. 🙂
w pierwszej zorientowałam się, ze to ruchy dopiero w 20 tyg. 🙂

telimena Dodane ponad rok temu,

Ja na 100% poczułam że to nasz mały brzdąc w zeszłym tygodniu czyli w 18 tygodniu ciązy konkretnie w piatek 😉 Smażyłam naleśniki na 2 patelki i mój brzusio był blisko palników więc było mi cieplusio i Juniorowi chyba tez się milusio zrobiło bo zaczął wierzgać leciutko a teraz jak już wiem jakie to uczucie to czuje jego ruchy regularnie, bardzo delikatnie – ale są

ewcia123 Dodane ponad rok temu,

ja z poprzednim babelkiem w 17tc, taki motylek to byl wlasnie typowy…
ani jakas chuda nie jestem, moze z tych szczuplych normalnych przecietnych babeczek. A teraz czekam, ale to dopiero poczatek wiec jeszcze troche…

gosia-1983 Dodane ponad rok temu,

ja w 14 tc poczułam dziwne łaskotanie, a od 18-19 tc wyrazniejsze ruchy, takie delikatne pchnięcia

Znasz odpowiedź na pytanie: Kiedy Motylki

Dodaj komentarz

Książka kucharska
grzyby - przetwory
Nazbieraliśmy ok 2 kg kurek i zastanawiam się co z nich zrobić aby nie przejeść ich od razu. Czy macie jakieś sprawdzone przepisy na grzyby marynowane lub inne przetwory z
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Wrzask noworodka - zdrowe!
Cześć Forumowicze i Forumowiczki, Doczekałam się wkońcu Kajetanka, który ma już 6 tyg i chcę się poradzić Was. Chodzi o wrzask. Początkowo wydawało mi się,że to kolki, podaję Sab Simplex
Czytaj dalej