Kiedy obniza sie brzuch przed porodem?

No wlasnie. Kompletnie nie wiem. Jestem w 36 tyg. Mam naprawde nadzieje urodzic wczesniej niz pozniej (PONIEWAZ NIE MOGE JUZ WYTRZYMAC!), ale podobno powinien obnizyc mi sie brzuch i dzidzia przestac wierzgac, a u mnie nic sie nie obniza. Czy rzeczywiscie musi???I jak bardzo, czy bedzie to zauwazalne??

Moja kolezanka ktora urodzila, twierdzi ze jak sie brzuch obnizy to jest nacisk na pechez i inne..miejsca i trzeba chodzic w nocy do ubikacji czesciej. Ja juz tak mam od ok. tygodnia (wstaje -choc z trudem) po trzy razy.

Opowiedzcie jak to u was.
Ruchy dzidzi sa bardzo silne – chociaz tylko z jednej strony, a z lewej wyraznie wyczuwalna pupa. Glowa wiem od lekarza ze juz dawno w dole, ale jeszcze nie w miednicy….

Napiszcie co z tym opuszczaniem sie brzucha, blagam,
Zosia

2 odpowiedzi na pytanie: Kiedy obniza sie brzuch przed porodem?

  1. Re: Kiedy obniza sie brzuch przed porodem?

    Zaczynam dzis 37 tydzien i z tego co wiem brzuszek juz mi sie obniza. Czuje coraz silniejszy ucisk na pecherz i mimo ze wcale nie chodze czesciej do toalety to jednak to czuje. Ciagle wydaje mi sie ze chce mi sie sikac jednak pecherz robi mi psikusa i to tylko ucisk nie powodujacy czestego sikania (ale ja przez cala ciaze sikalam malo-w nocy nie wstawalam i nie wstaje wogule). Ale brzusio coraz nizej-ja srednio to widze,ale wszyscy mowia ze jest nizej niz byl, zreszta jak siedze czy leze to czuje ze “opiera” sie bardziej na udach niz kiedys-wczesniej wogule ud nie dotykal. Poza tym czuje ruchy dzidzi nisko-a wczesniej tego nie bylo….
    We czwartek bylam u lekarza i powiedzial ze dobrze byloby gdybym donosila do 13 wrzesnia-wtedy to wlasnie mam wizyte…tak wiec ciesze sie z obnizajacego sie brzusia,marze urodzic wczesniej ale nie przed 13 wrzesnia…(planuje na 16 wrzesnia-wtedy ja mam imieniny a moja mama urodziny-byloby REWELACYJNIE-no ale zobaczymy jak bedzie chciala moja dzidzia… CORECZKA:)) (albo Wiki albo Julka)

    Pozdrawiam

    KiKi

    • Re: Kiedy obniza sie brzuch przed porodem?

      Kiki,
      dzieki za odpowiedz, chociaz spodziewalam sie lawiny odpowiedzi od mam, ktore juz sa po. Czekam wiec cierpliwie na obnizenie brzucha (oby w 37 tygodniu, tak jak Ty). Ja planowalam urodzic 7-go (urodziny meza), albo 12-go wrzesnia (urodziny mojego ojca), zeby tez komus zrobic prezent hihi :-), ale cos czuje, ze skoro sie nie opuszcza to bedzie w terminie (25.09).Abym tylko nie pekla, brzuchal jest jak beben!!!
      Ja mam synka (myslalam ze coreczki juz nikomu sie nie rodza, tylu bylo chlopcow na Forum ;-)).

      Pozdrawiam serdecznie,
      Zosia

      Znasz odpowiedź na pytanie: Kiedy obniza sie brzuch przed porodem?

      Dodaj komentarz

      Mozarella w ciąży

      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

      Czytaj dalej →

      Ile kosztuje żłobek?

      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

      Czytaj dalej →

      Dziewczyny po cc – dreny

      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

      Czytaj dalej →

      Meskie imie miedzynarodowe.

      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

      Czytaj dalej →

      Wielotorbielowatość nerek

      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

      Czytaj dalej →

      Ruchome kolano

      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

      Czytaj dalej →
      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
      Logo
      Enable registration in settings - general