Kiedy pierwsza wizyta?

Przede wszystkim witam Wszystkie Oczekujęce, przeskoczyłam do Was kilka dni temu i teraz będąc w ok. 4 tyg od zapłodnienia zastanawiam się kiedy uderzyć do gina aby mógł juz potwierdzić tę radosna nowinę. Najgorsze jest to że w następny piątek jadę na urlop i po nim mogę iść do gina dopiero na koniec sierpnia. A może uderzyć do niego w następnym tygodniu, tylko czy to nie za szybko?

letka +Justynka 17.10.1999 + 7 cykl starań i…fasolka!

10 odpowiedzi na pytanie: Kiedy pierwsza wizyta?

  1. Re: Kiedy pierwsza wizyta?

    Przede wszystkim GRATULUJĘ!!!

    Możesz jak najbardziej iść do ginekologa teraz i może już nawet zobaczysz na USG tętno swojej fasolki. Ja poszłam w 5-tym tc licząc od OM i wszystko już ślicznie było widać.

    Natalia i Ingusia (01.12.2005r.)

    • Re: Kiedy pierwsza wizyta?

      my byliśmy ok. 6 tc

      Juleczka (Puchatek) 12.12.04

      • Re: Kiedy pierwsza wizyta?

        W takim razie pójdę w czwartek przed wyjazdem
        Dzięki za informacje

        letka +Justynka 17.10.1999 + 7 cykl starań i…fasolka!

        • Re: Kiedy pierwsza wizyta?

          nie wiem co ma być widać, bo na badanie ręczne za wcześnie – jedne co widać to na USG. “wymacywalna” ciąża dla ginekologa jest koło 9 tygodnia. Ja bym nie ryzykowała badania na tym etapie innego niż USG

          • Re: Kiedy pierwsza wizyta?

            A z usg należy uważać. To że ktoś widział tętno tak szybko to fajnie, ale jak ty nie zobaczysz (a prawdopopodobieństwo jest bardzo duże), to co sobie pomyślisz?
            Byłam na usg w 6 t.c. i nie dość że nie zobaczyłam tętna to i nie było widać zarodka. Maleństwo zobaczyłam dopiero 2,5 tygodnia później. Sprzęt do usg by był bardzo dobry, ale każda ciąża jest inna i inaczej się rozwija.
            Zdajesz sobie sprawę, co ja czułam jak czytałam, że 5 t.c. i już tętno a u mnie nawet zarodka nie było widać?
            A jak jeszcze trafisz na mądrego lekarza, który powie, że to puste jajo płodowe….
            Najlepiej skontaktuj się z lekarzem, chociaż telefonicznie i on dalej ci powie co robić. Nawet jeśli nie będzie w stanie stwierdzić ciąży, to da ci skierowanie na potrzebne badania.
            Co do usg, to sama już nie wiem, ale nawet lekarze nie zalecają robienia tego badania za często. Niby jest bezpieczne, ale po co męczyć bez potrzeby nasze Maleństwa.
            Powodzenia.

            • Re: Kiedy pierwsza wizyta?

              witam:)jak ja poszlam na pierwsza wizyte to mialam robione usg dopochwowe i lekarz stwierdzil ze jest to 4,naciagany 5 tydzien ciazy:)dal mi nawet zdjecie na ktorym widac ta mala kropeczke:)tak wiec mysle ze mozesz juz isc:)dlaczego nie:)pozdrawiam serdecznie/kasia

              Katka

              • Re: Kiedy pierwsza wizyta?

                Ja poszlam do lekarza pierwszy raz w 6 tygodniu i to tylko dlatego ze mialam stycznosc z dzieckiem chorym na rozyczke. Tez mialam robione USG i bylo widac zarodek.Ale gdyby nie strach przed rozyczka to wstrzymalabym sie z wizyta.W pierwszej ciazy poszlam w 10 tygodniu jezeli to cie uspokoi.Dlatego uwazam ze mozesz spokojnie isc po powrocie z urlopu,ale wybor nalezy do ciebie.
                Anita,Patrick 22.04 2001 i wrzesniowe malenstwo.

                • Re: Kiedy pierwsza wizyta?

                  Wielkie gratulacje!
                  Naprawde bardzo sie ciesze! Sledzilam Twoje losy na starajacych sie 🙂 Alez fajnie!
                  Idz do lekarza i to koniecznie! Warto zrobic usg, aby sie przekonac, ze jest to ciaza wewnatrzmaciczna, a nie ektopowa. A jest tez szansa, ze bedziesz juz mogla zobaczyc zarodek. Usg na pewno potwierdzi twoje malutkie szczescie :):):)
                  Rozmowa z lekarzem powinna rozwiac ewentualne pytania i niepewnosci, a takie zawsze sie pojawiaja 🙂

                  Masz urlop w doskonalym czasie 🙂 Odpoczywaj ile sie da!!!!
                  Pozdrawiam!

                  Alpaga

                  • Re: Kiedy pierwsza wizyta?

                    Witam… i składam gratulacje… zdaje sie,że mamy kruszynki o tym samym czasie poczęte… Wielkie gratulacje i spokojnej ciązy…!!! Składam tu bo na starających sie nie moglam nie wiem dlaczego… !!! Zdaje sie że jestesmy Kwietniówki… Albo Marcówko -kwietniówki…!!!

                    Izulek 26

                    • Re: Kiedy pierwsza wizyta?

                      Heja! To Ty tez kwietniowa? ja popedzialam zaraz jak tylko zrobilam testy. Przyjaciolka sie ze mnie smiala jak norka, bo robilam trzy, dzien po dniu. no i tego trzeciego dnia poszlam. Dostalam skierowania na badania (krew, mocz). Na wyniki czeka sie okolo tygodnia, wiec jesli pojdziesz teraz to po urlopie bedziesz miala komplet i zaloza Ci karte ciazy.
                      ALE FAJNIE, PRAWDA???

                      Zukowa

                      Znasz odpowiedź na pytanie: Kiedy pierwsza wizyta?

                      Dodaj komentarz

                      Mozarella w ciąży

                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                      Czytaj dalej →

                      Ile kosztuje żłobek?

                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                      Czytaj dalej →

                      Dziewczyny po cc – dreny

                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                      Czytaj dalej →

                      Meskie imie miedzynarodowe.

                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                      Czytaj dalej →

                      Wielotorbielowatość nerek

                      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                      Czytaj dalej →

                      Ruchome kolano

                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                      Czytaj dalej →
                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                      Logo
                      Enable registration in settings - general