kiedy powiedziec

zastanawiam sie kiedy o ciazy powiedziec szefowi i jak. Stasznie sie denerwuje na sama mysl o tkiej rozmowie, a jakie sa wasze doswiadczenia. Kiedy powiedzialyscie i od kiedy poszlyscie na zwolnienie.

aga

9 odpowiedzi na pytanie: kiedy powiedziec

  1. Re: kiedy powiedziec

    Ja mam bardzo dobrego Prezesa, więc powiedziałam mu jeszcze przed ciążą, że planujemy dzieciaczka. Jeżeli szef chciałby Cię zwolnić, to powiedz po 3 m-cu ciąży, jeżeli nie – najlepiej powiedz od razu, taki stres w ciąży nie jest wskazany.
    Ja przed rozmową ze swoim szefem prawie nie spałam, denerwowałam się strasznie, a nie było czym, rozmowa była bardzo ciepła i serdeczna. Życze Ci powodzenia.

    Joanna

    • Re: kiedy powiedziec

      Ja wiedziałam jaka będzie reakcja mojego szefa wiec to mi ułatwiło sprawę, mimo tego i tak się stresowałam, zrobiłam to szybko bo na początku drugiego miesiąca. Upiekłam ciasto kupiłam szampana i zaprosiłam wszystkich by obwieścić radosną nowinę. Zachowanie mojego szefa zaskoczylo mnie bo przyjal to niesamowici ecieplo i miło.

      • Re: kiedy powiedziec

        Zastanów sie jak długo chcesz chodzic do pracy. Nie wiem jakiego masz szefa – jeśli spodziewasz sie reakcji nieprzychylnej to powiedz mu przed planowanym zwolnieniem i nie idź wiecej do pracy. Nie wolno Ci sie denerwować!!! Ciąża to Twoja prywatna sprawa z której nie masz się tłumaczyć, tylko o której masz poinformować i to wszystko! Ja jestem w piątym miesiacu ciąży i tez jeszcze nie powiedziałam, poieważ z pewnych wzgledów odnoszonę dodatkowe korzyści z chodzenia do pracy (samochód służbowy, telefon). Ale w przyszłym miesiacu już powiem i idę od razu na zwolnienie.
        Serdecznie pozdrawiam,
        Gosia.

        • Re: kiedy powiedziec

          Ja o poprzedniej ciazy powiedzialam szefowej juz wtedy, kiedy ona sie dowiedziala z dzialu kadr. Bylam na zwol. lek. i moja szefowa nie zapytala mnie dlaczego jestem na zwolnienieu tylko pszla do dz. kadr i wymusila informacje, czy na zwol.lek. jest znaczek B. Bylam wtedy w 6 tyg. ciazy. Mimo zwol.lek. chodzilam do pracy, bo tak trzeba bylo. Niestety zwolnienie sie usialo przedluzyc i przestalam chodzic do pracy. Niestety Aniolek poszedl do nieba w 13 tygodniu (na poczatku). Mialam duzo nieprzyjemnosci po powrocie do pracy….
          Teraz jestem w czternastym tygodniu i wcale nie przejmuje sie tym, ze nie wiedza. Nie musza. To moja sprawa. Czuje sie dobrze i chodze do pracy. Ale jak bede czula sie gorzej to pojde do domu na zwolnienie lekarskie i tyle!!!!

          Joas

          • Re: kiedy powiedziec

            teraz nie trzeba czekac do konca 3 miesiaca, i tak nie moga cie zwolnic wystarczy ze pokarzesz zaswiadczenie lekarskie
            ja mam fajnego szefa wiec nie bylo problemu ale poniewaz czesto bylam na zwolnieniu wiec w koncu powiedziano mi zebym wziela je do konca ciazy i zatrudnili kogos na moje miejsce na umowe zlecenie
            w sumie to chyba nawet niezly uklad bo czysty

            • Re: kiedy powiedziec

              Gaba, to fakt wszystko zalezy od ukladow. U mnie w pracy obecnie (w dziel zatrudniajacym 8 osob) dwie sa na urlopie wychowawczym, jedna planuje powrot na urlop wychowawczy, a jedna jest na zwolnieniu lekarskim do konca ciazy (ciaza blizniacza) i watpie, aby moj aciaze szef przyjal oklaskami. Wiec poczekam, a po co mam sie denerwowac, ze jestem sola w oku.

              Joas

              • Re: kiedy powiedziec

                cześć ! ja powiedziałam w 13 tygodniu a od 21 tygodnia jestem na zwolnieniu, już do końca ciąży (teraz zasczyna się 31 tydzień )
                pozdrawiam
                magda

                • Re: kiedy powiedziec

                  Powiedziałam już w 5 tygodniu, bo w mojej pracy często nosi się ciężary.
                  A na zwolniniu jestem od początku 19 tygodnia i juz na nim zostanę bo nieżle dawali mi w kość po informacji o mojej ciąży.

                  Pozdrawiam.
                  smoki

                  • Re: kiedy powiedziec

                    JA POWIEDZIALAM W 2 MIESIACU. SZEF ZAPYTAL JAK DLUGO ZAMIERZAM PRACOWAC. ZGODNIE Z PRAWDA ODPOWIEDZIALAM, ZE TAK DLUGO JAK BEDE MOGLA. POGRATULOWAL I OGOLNIE BYLO MILO. JESTEM W 32 TYG. I JAK DOTAD BYLAM RAZ NA ZWOLNIENIU Z POWODU PRZEZIEBIENIA. MOZE UDA SIE DO KONCA PRACOWAC? POZNIEJ MOZE MI TEGO BRAKOWAC, ZWLASZCZA KONTAKTU Z LUDZMI… W KAZDYM RAZIE WSZYSTKO ZALEZY OD TEGO JAKIM CZLOWIEKIEM JEST SZEF.

                    Jolik

                    Znasz odpowiedź na pytanie: kiedy powiedziec

                    Dodaj komentarz

                    Mozarella w ciąży

                    Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                    Czytaj dalej →

                    Ile kosztuje żłobek?

                    Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                    Czytaj dalej →

                    Dziewczyny po cc – dreny

                    Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                    Czytaj dalej →

                    Meskie imie miedzynarodowe.

                    Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                    Czytaj dalej →

                    Wielotorbielowatość nerek

                    W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                    Czytaj dalej →

                    Ruchome kolano

                    Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                    Czytaj dalej →
                    Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                    Logo
                    Enable registration in settings - general