Kiedy USG?

Cześć.
pewnie to pytanie padało wiele już razy ale może odpowiecie na nie jeszcze raz:-)
Otóż chciałąbym się dowiedzieć kiedy najlepiej zrobić pierwsze usg? jestem w 7 tygodniu ciąży (dzidzia ma 5 tygodni) , pewnie jeszcze za wcześnie?…dziękuję z góry za odpowiedzi.
iwonka i maleństwo

12 odpowiedzi na pytanie: Kiedy USG?

usianka Dodane ponad rok temu,

Re: Kiedy USG?

Moim zdaniem nie jest za wczesnie – a co Ci powiedział lekarz?
pozdrawiam 🙂

Usianka i Bąbelek (9.XI.2003)

iwonka Dodane ponad rok temu,

Re: Kiedy USG?

Lekarz powiedział, że za wcześnie. Zapisałam się właśnie na usg, a on mnie tylko zbadał i powiedział to co słyszałam od swojego lekarza.
Ze objawy wczesnej ciąży, no i musiłam zapłacić za kolejną, niepotzrebną wizytę .! a ja umawiałam się na usg!

Dodane ponad rok temu,

Re: Kiedy USG?

ja pierwsze usg mialam jak moja córcia miała 6 tygodni i 6 dni.
Pozdrawiamy. Kasia i KAMILKA.

dna Dodane ponad rok temu,

Re: Kiedy USG?

ja pierwsze usg mialam w 12 tygodniu i wtedy juz widzialam nozki i raczki, i oczywiscie serduszko.. Nastepne w 19 tygodniu, a teraz bede miala kolo 28 tygodnia..
Ja na twoim miejscu bym poczekala i zrobila usg po 10 tygodniu… Im wiecej bedzie widac tym bedzie wiecej radosci.

Dana&Dominik(13.09.03)

redka Dodane ponad rok temu,

Re: Kiedy USG?

eeeee bez sensu:((( co za lekarz, moj od razu mnie zbadal i zrobil moje pierwsze USG, bylo to w 6 tygodniu::)
Redka i dzidzius (17.11)

tigger27 Dodane ponad rok temu,

Re: Kiedy USG?

moim zdaniem możez już robić, zobaczysz pewnie małą fasolkę i bijące serduszko, co jest fantastycznym przeżyciem. Jesli to możliwe, weź ze sobą tatusia i też mu pokaż -niesamowite, jak faceci sie wzruszają!
Pozdrawiam
Tigger

usianka Dodane ponad rok temu,

Re: Kiedy USG?

U mnie było dokładnie tak samo jak u Redki, dlatego napisałam ze moim zdaniem nie za wczesnie…. Poza tym kiedy lekarz chce sprawdzic czy wszystko tam w środku ok, czy nie jest to przypadkiem ciąża blixniacza którą od początku trzeba troche inaczej prowadzić itp.?
Dodam że mój gin ma w zwyczaju kontrolnie “rzucić okiem” co tam sie w srodku dzieje praktycznie na każdej wizycie – takie szybciutkie usg, z którego jak sie domyślacie bardzo sie ciesze. Może dlatego ze miałam drobne plamienia, a teraz z kolei wyszło ze łożysko jakby przoduje…
Była tu kiedys dyskusja na temat usg – czy nie jest dla dziecka szkodliwe. Otóż wyczytałam że w całym cywilizowanym świecie jest taka praktyka i ogólna tendencja ze przy każdej wizycie robi sie takie króciutkie usg kontrolne, mój gin to potwierdził. Pamietam ze dziewczyny z USA pisały ze im nie robili jednak tego usg – to ja juz nie wiem…. Co lekarz to obyczaj….
pozdrawiam 🙂

Usianka i Bąbelek (9.XI.2003)

ningal Dodane ponad rok temu,

Re: Kiedy USG?

Ja również myślę, że nie jest za wcześnie. Pierwsze USG miałam w 6 tygodniu ciąży, a wtedy maleństwo mieszkało we mnie od 4 tygodni. Było już widać bijące serduszko. Cztery tygodnie później mała miała już zrobione pierwsze pomiary.

——————————-
Pozdrawiam serdecznie.
Kamila i Justynka (8.10.03)

usianka Dodane ponad rok temu,

Re: Kiedy USG?

To chyba nie chodzi o radość tylko o sprawdzenie czy wszystko ok…. Serduszko bije juz dużo wczesniej, natomiast rączki i nózki rzeczywiscie chyba dopiero po 10 tygodniu zaczyna być widać… Jak juz pisałam – wszystko zależy od lekarza i przebiegu ciąży….
pozdrawiam 🙂

Usianka i Bąbelek (9.XI.2003)

redka Dodane ponad rok temu,

Re: Kiedy USG?

:)))Moj lekarz tez przy kazdej wizycie robi kontrolne USG:)))), przy czym moje lozysko tez jakby przodujace:(
Redka i dzidzius (17.11)

usianka Dodane ponad rok temu,

Re: Kiedy USG?

No to sie pokonsultujemy ;)))
pozdrawiam serdecznie 🙂

Usianka i Bąbelek (9.XI.2003)

kamkar Dodane ponad rok temu,

Re: Kiedy USG?

ja jestem własnie po wizycie (wczoraj ) moja niunia ma 4 tygodnie i 6 dni i 9 mm ,miałam usg i nawet mam zdjęcie:)))))))))). i mi ginka nie mówiła że za wcześnie za cztery tygodnie powiedziała żeby przyprowadzić męża jak chce bo będzie już troche lepiej widać dzidziusia:)))))))))

Aga+niunia

Znasz odpowiedź na pytanie: Kiedy USG??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
pytanie o cerazette
własnie w koncu udało mi się kupić i czytam te dłuuugaśną ulotkę mam pytanie - czy skoro zacznę je brać nie mając jeszcze miesiączki, to te nieregularne plamienia, jakie sa z
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
kilka pytan nowej mamy..
..od tygodnia jestem mama :D cudnego Kacperka.. ..i juz mam kilka pytan.. prosze o pomoc Was rodzice ze stazem :) 1. ile spi noworodek miedzy posilkami.. moj ma tydzien.. najczesciej budzi sie
Czytaj dalej