kiedy wyjsc z domu?

Zastanawiam sie, kiedy uda mi sie spokojnie wyjsc z domu bez malej… Mija mnie bokiem kolejne sympatyczne towarzyskie spotkanie, slub i wesele a ja mam silne argumenty za pozostaniem w domu. Nie chce meza wiezic razem ze mna ale przykro mi bedzie gdy dzis pojedzie do przyjaciela na okragle urodziny a my znow zostaniemy same w domku. Brakuje mi towarzystwa chyba, spotkania znajomych ledwo miesiac nie widzianych (do samego pordu zylismy raczej towarzysko, w koncu sa wakacje 🙂 Ale nie wezme Malutkiej z nami do obcego domu na impreze, a poprosic kogos o zostanie z nia jeszcze sie boje. Choc po wieczornym karminiu spi nawet 4 godziny

Jak to bylo u Was?

kAhA i Lipcowa Malinka

2 odpowiedzi na pytanie: kiedy wyjsc z domu?

wasia Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy wyjsc z domu?

A nie możesz poprosić mamę albo teściową?? Napewno się zgodzą, a Ty będziesz mogła wyjść na kilka godzin… Albo zostaw męża z dzieckiem, ściągnij mleczko do butelki i wyjdź z koleżankami…Wiem, że się boisz zostawić dziecko z kimś innym, ja też się bałam, do tego stopnia, że pierwszy raz wyszliśmy sami chyba po 3 m-cach… Ale później jakoś się przełamałam, przekonałam się, że moaj mama świetnie daje sobie radę i nawet w środę zostawiłam jej Olę na noc a sami z Łukaszem świętowaliśmy naszą drugą rocznicę. Nie mówię, że to było łatwe, w kinie non stop sięgałam po telefon, żeby sprawdzić, czy przypadkiem nie dzwonią z domu, ale fantastycznie było gdzieś wyjść tylko we dwójkę, spokojnie spać i rano nigdzie się nie spieszyć :)) Jeśli tylko się przełamiesz, to napewno uda Ci się to jakoś zorganizować 🙂

Asia i Ola (6 i 1/2 m-ca!)

pluto Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy wyjsc z domu?

My zapraszaliśmy znajomych do nas…przez około dwa miesiące…..potem byliśmy tak zmęczenii odwiedzinami, że przez następne pół roku wogóle odcięliśmy się od świata…..wtedy wyszliśmy z domciu góra dwa razy….

Poczekaj aż maleństwo skończy 6 tygodni….wtedy możesz sporadycznie dać butlę… Ale raczej nie rób tego wcześniej, bo wcześniej dziecko nie umie ssać dwoma technikami i może się pogubić i oduczyć od piersi…….jeśli Malinka spi po wieczornym karmieniu 4 godzinki to spokijnie będziecie mogli wyskoczyć “chociaż”” na 3 godzinki……..

Julka i 14 miesięczny Karolek

Znasz odpowiedź na pytanie: kiedy wyjsc z domu?

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
krzesełko do karmienia - jak długo
Witam Czytam posty o krzesełkach do karmienia, notki producentów o krzesłach i nie mogę znaleźć informacji na jak długo wystarcza krzesełko (np. firmy Peg Perego, Polak, czy Chicco). Kosztuje sporo i
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
potrzebuje pracy
Przepraszam was dziewczyny ze taki temat porusza na tym sympatycznym dzieciaczkowym forum, ale moze wy mi cos podpowiecie. Tak jak wiele rodzin w naszym kraju mamy problem z utrzymaniem naszej
Czytaj dalej