Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

Zastanawiam sie kiedy bedzie WIDAC, ze jestem w ciazy? Duzo pewnie zalezy od indywidualnych uwarunkowan, ale moze na Waszym przykladzie uda mi sie wywnioskowac jakas srednia?

Napiszcie!

Bramka

27 odpowiedzi na pytanie: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

  1. Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

    u mnie typowy ciążowy pojawił sie około połowy 7 miesiąca

    a tak wogóle to od 5 się powiększał ale to nie było zauważalne jako ciąża poprostu tak jak zje sie zbyt obfity obiad

    basia i maleństwo(kwiecień/maj)

    • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

      Naprawde?? Myslalam, ze duzo wczesniej, tj gdzies w 4 miesiacu juz widac zaokraglenie 🙂
      Na tym sie definitywnie nie znam 🙂

      • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

        Hej, mi się zrobniło już porządnie ciasno w ok. 13 tc i musiałam kupić spodnie ciążowe, poza tym przez jakiś czas mó brzuchol wprowadzał mnie w błąd, bo zawsze miałam trochę smalczyku wystającego więc myślałam ze to tłuszcz, a to już też było dziecko, dopiero w to uwierzyłam i się zorientowałam jak na usg w 14 tc gin jeździł mi głowicą tak aż pod żebra prawie. Więc reasumując mój bębenek ujawnił się ok. 13 tc, pewnie przyjdzie Ci jeszcze poczekać dobrych kilka tygodni, ale każda z nas z tęsknotą wyczekuje aż coś się pojawi aż w końcu jest. Tak więc ja już od początku 4 miasiąca chodziłam z brzusiem, potem z brzuszkeim a teraz w połowie 7 mam niezły brzuchol, taki jak niektóe mamy mają przed samym terminem. Pozdrawaimy

        Kasia i Doriana

        13.06

        • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

          fajnie 🙂

          • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

            Witaj!
            Ja jestem w 18 tyg. a moj brzuszek wyglada jakbym byla w dziewiatym miesiacu.U mojej siostry to wogole nie bylo brzucha tak ze ogolnie rzecz biorac jest to sprawa indywidualna.

            • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

              Mój brzuszek ma 17 tygodni i jest raczej malutki 🙂
              Wygląda tak jakbym zjadła porządny obiad, spokojnie chodzę w moich ciuchach, no może poza obcisłymi dżinsami 🙂
              Osobiście nie mogę się doczekać kiedy będzie okrąglutki!!!!

              Iza i…

              • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

                Hej!
                U mnie zaczeło być widać brzuchol ok 10 tc !
                Z kazdym nastepnym był wiekszy :-)))
                Teraz kończe 16 tc i jest już widoczny na tyle, ze inne osoby widzą, ze jestem w ciąży a przytyłam dopiero 2 kg !
                Więc waga z wielkościa brzucha niewiele mam wspólnego :-)))
                Buziaczki

                • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

                  U mnie było już “coś” widać w 12tym tygodniu – ale zależy w jakich ciuchach – szczególnie było widac w spodniach ciążowych które miały podwyższony pas i pozwalały sie brzuchowi swobodnie uwypuklać.
                  Teraz zaczęłam 16 tydzień i teraz to już naprawdę widać – chciaż jak ktoś nie wie to może myśleć że się spasłam i mi bebzun utył 🙂 Ale brzuchol już jest wyraźny.
                  Agata

                  • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

                    Ja swój zaczęlam dostrzegać na przełomie 3 i 4 m-ca, ale tylko ja. Osoby postronne natomiast patrząc nawet teraz na mnie (połowa 8 m-ca) uważają, że to coś ok 5 m-ca. Przytyłam jak narazie 10 kilo więc może dlatego.

                    Joanna i malutki mężczyzna (03-05-2004)

                    • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

                      jak masz ochotę to podaję namiary na mój brzuszek

                      oprócz tych z 32 tygodnia ciąży jest tam jedno zdjęcie z 23 tygodnia wtedy dopiero mój brzusio stawał się zauważalny

                      basia i maleństwo(kwiecień/maj)

                      • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

                        Baska, ten brzusio w 23-cim tygodniu toz to plaski brzuszek! nawet bym nie zauwazyla ze to ciaza, a jesli juz to jakas bardzo wczesna..

                        • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

                          Mój jest podobny do twojego w 23 tyg ale ja zaczelam 16ty 🙂

                          • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

                            Brameczko !
                            to sprawa indywidualna. ja juz w 3 miesiacu musialam kupic spodnie ciazowe (rozmiar S) i dalej mi sluza, wlasnie koncze 7 miesiac. nie zeby bylo cos widac, ale zawsze mialam plaski brzuch, wiec jak ok. 12 tygodnia troche sie uwypuklil (niewidocznie dla otoczenia) ja chodzilam z rozpietym rozporkiem. byl listopad, wiec od razu kupilam spodnie ciazowe. podaje namiary na moj brzuszek, zdjecia sa na 2 stronach, na dole trzeba kliknac “2” zeby zobaczyc te najaktualniejsze:

                            [Zobacz stronę]

                            Maja +

                            • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

                              To zalezy min. od figury sprzed ciazy, od mięsni brzucha…
                              U mnie nawet pod koniec 1 ciazy nie bylo widac brzucha
                              (przez miesnie wlasnie). Teraz mam juz troche sflaczale i juz w 19 tyg. mam wiekszy bebenek niz z Igorem w 35. tyg. 🙂
                              Ty pewnie chcesz, zeby jak najszybciej bylo widac, prawda?. Jeśli tak, to szczerze Ci tego zycze

                              • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

                                wiesz może masz dosyć tych komentarzy ale nie potrafię się oprzec, żeby nie powiedzieć,że strasznie ci ta ciąża służy(szczerze)

                                a i te pierwsze zdjęcie z 31 tygodnia 🙂 mój mąż nazywa je pułapką na dzidziusia, zawsze jak zbyt mocno kopie to robię mu taką pułapkę!

                                basia i maleństwo(kwiecień/maj)

                                • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

                                  czesc!
                                  mnie dopiero w zeszlym tygodniu pazdziernikowki uswiadomily ze juz moze byc cos widac! i szok przezylam jak sie sobie blizej przyjrzalam- fakt ignorowalam to wczesniej zrzucajac na zla przemiane materii, ale malenki brzusio wielkosci pomaranczy juz mozna zauwazyc! ale jeszcze we wszystkie ciuszki wchodze, choc juz paska od dzinsow nie zapinam tak mocno 🙂 ale dziewczyny maja racje, ze to bardzo indywidualna sprawa…
                                  pozdrowionka

                                  • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

                                    dziekuje za komplement 🙂
                                    jednak martwie sie, bo mam tylko 91 cm w pepku…. czy moja dzidzia nie ma za malo miejsca…. na szczescie w czwartek ide na wizyte, to wypytam

                                    Maja +

                                    • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

                                      no malutko, ja miałam tak gdzieś 96 cm ale większość to tłuszczyk a on wcale dzidzi nie daje miejsca tylko zabiera,
                                      ale spokojnie byłaś bardzo szczuplutka na początku więc nie masz tłuszczyku i napewno dzidzia ma tyle miejsca ile trzeba u mnie zresztą te 96 cm długo się utrzywywało a teraz nagle wyskoczyła setka

                                      basia i maleństwo(kwiecień/maj)

                                      • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

                                        Dziewczyny, czy Wy sie jeszcze mozecie ruszac majac 100 cm w talii? I prosze nie odbierajcie tego zle, ale calkiem serio pytam, bo ja bede taka wielka w lecie i obawiam sie, ze sie nie bede w stanie ruszac..
                                        Bramka

                                        • Re: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

                                          Brameczko !
                                          ja wlasnie w 31 tygodniu i mam 91 cm, do setki jeszcze troche. ale zaczynalam od jakichs 66 cm. moja dzidzia wazy juz pewnie z poltora kilo – tak podaja ksiazki. gdyby mi ktos jednego dnia przywiazal poltora kilo cukru i poszerzyl mnie w pasie, to bym sie nie ruszyla. ale dzidzia rosnie z kazdym dniem, a moje ruchy przystosowuja sie do tego. maz mi ostatni powiedzial, ze chodze jak kaczka, a ja nawet tego nie zauwazylam 🙂 wbrew pozorom mozna sie normalnie ruszac, brzuszek daje mnostwo radosci !

                                          Maja +

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Kiedy zaczyna rosnac brzuch?

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general