Kobieta wrobiona w macierzynstwo

Artykuł.

Ma kilka podstron, ale warto przeczytać. Nie tylko sama istota sprawy, ale także to, jak się rozwijała…
kuriozalne
szokujące
smutne
i niewiarygodne zarazem

szkoda tego dziecka…

A na marginesie zdanie autorstwa PANI dyrektor Archidiecezjalnego Ośrodka Adopcyjno-Opiekuńczego w Łodzi:

W odpowiedzi na:


No, bo przecież po porodzie każda kobieta jest podobna zupełnie do nikogo.


(I tu przypominaja mi sie piekne zdjecia pieknych matek z porodow i tuz po umieszczane na forum…)

27 odpowiedzi na pytanie: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

figa Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

Matko… niewiarygodne…

Figa z Ptylą
[obrazek]dziś mam lenia – foty brak[/obrazek]

lilavati Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

Rany , opowieść jak z filmu, wzruszyłam się
Szkoda mi tek kobitki a najbardziej szkoda mi tej małej istotki….która musi czekać na zakończenie całego wariactwa, które znając życie szybko się nie skończy

Ania & Mati & Wojtek

kateczka Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

niewiarygodne i smutne…zal mi tej wplatanej w to dziewczyny i tej biednej malutkiej:(,nierozumiem jak jej prawdziwa matka mogla tak podle postapic:/

Katka&Krzys(26.01.06)

marchewkowa Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

słyszałam o tym kilka miesięcy temu, jakoś w okolicach tej pierwszej sprawy sądowej. myślałam, ze już dawno wszystko się wyjaśniło 🙁

gabrycha Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

Niewiarygodne i bardzo smutne:( Szkoda dziewczyny ale najbardziej tej małej istotki:(

Dorota i Antoś(24.03.2005)

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

Sposob na udowodnienie, ze to nie jej dziecko sprawil, ze ostatecznie opadla mi szczeka…

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

Nie zamierzam jej tlumaczyc, ale jedno trzeba przyznac – na 100% by nie pomyslala, ze ktos to potraktuje tak powaznie, ze ta wskazana jako matka osoba bedzie musiala miesiacami sie z tego tlumaczyc i ze tak trudno bedzie to odkrecic…
Tego by chyba nikt nie przewidzial…

Gdyby powstal o tym film, wydalby mi sie smutną groteską, a nie historią opartą na faktach 🙁

moni2003 Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

o matko kochana… biedne maleństwo… dziewczyna się umęczy – tego nie zaprzeczam, ale szczerze powiem, ze szkoda mi tak naprawdę tej biednej Kasieńki…
a jej biologicznej matki nie rozumiem… nie tego że dziecka nie chciała… bo do macierzyństwa trzeba dojrzeć i bycie matką ‘na siłę’ nie ma sensu… ale tak kłamać, nie rozumiem

moni i ‘słoniki moniki’

helenb Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

No właśnie,
dane osobowe z głowy, bez dokumentu
i ta naiwna wiara na słowo.

lilavati Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

mnie oprócz całej tej spawy przeraża jeszcze jedno- w jaki sposób można zgromadzić komplet czyiś danych osobowych

Ania & Mati & Wojtek

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

Kurcze- trzeba dobrze przemyśleć zanim się udostepni swe dane!

Ale tak poza tym, to jakaś nieludzka ta matka biol.:(
Czemu tak ludzie robią?
No ale z drugiej str. nie wyrzuciła jej na śmietnik!


iMat2,7l

lilavati Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

na smietnik nie wyrzuciła ale tak pogmatwała sytuację prawną, że biedna kropeczka zanim trafi do nowej rodziny dzięki wybrykowi mamusi sobie poczeka 🙁

Ania & Mati & Wojtek

Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

ja mysle ze wystarczylo ksero dowodu osobistego (a te np. zostawiasz w urzedzie przy przemeldowainu, przy wyrabianiu paszportu czy prawa jazdy)

Ewa i Krzyś

dorota27 Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

az sie wierzyc nie chce..szkoda dzieciaka:(

claudia

Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

Tragedia.
I wlaśnie czymś takim mogliby się zająć Pisowcy, którzy tak naprawiają prawo…..
Niestety, takich spraw może być więcej skoro tak wygladaja procedury.

Gdy ja rodziłam to też przyszła kobieta bez dokumentów urodzila dziewczynkę i wypisała się zaraz po porodzie ze szpitala 🙁 Położne same nazwały małą Sylwia – nikt do niej nie przychodził, nikt się nią nie zajmował 🙁

Ulka i listopadowy miś

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

szok.

k8 &

gosik Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

Nie wiem co napisać.
Brak mi słów…

[i]Gosia

Filip i Igor

cudak7 Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

Coś okropnego. Najgorsze jest to że może sie do powtórzyć.

Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

niewiarygodne to wszystko….
szkoda małej, jeszcze bardziej gmatwa to jej sytuację – i biedna ta dziewczyna, ciągnie się to wszystko tyle czasu – no paranoja jakaś po prostu :/

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

szok

Monika i Basia

Znasz odpowiedź na pytanie: Kobieta wrobiona w macierzynstwo

Dodaj komentarz

Tematy, których nie znalazłam w forum
kto mowi po hiszpansku, pomocy!
potrzebuje jedno slowo despedida robie tlumaczenie i zaplatalo w nim sie kilka hiszpanskich slowek, wszystkie jakos zalapalam, tylko to jedno... bede wdzieczna [img]https://i142.photobucket.com/albums/r98/kantalupa/morningbrothers.jpg[/img] Alek&Adach
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
przepuklina pępkowa??
Mój maluszek ma przepuklinę pępkową. Ma obecnie założony specjalny plaster. Dziewyczyny czy któraś z was wie po jakim czasie ta przepuklina znika??? Aga i Kuba (19.02.2002)
Czytaj dalej