kolejna afera jest

[url=”https://wiadomosci.onet.pl/1507060,11,item.html>https://wiadomosci.onet.pl/1507060,11,item.html

co”]www.filip-jakub.bloog.pl[/url]

7 odpowiedzi na pytanie: kolejna afera jest

  1. Re: kolejna afera jest

    kolejne “bicie piany”… Nic z tego nie wynika…. nic to nie zmienia…. te wszystkie “afery” już mnie nie ruszają…. no może pozostaje niesmak…. takie jest życie… taka jest polityka….

    W.

    • Re: kolejna afera jest

      taka jest chyba polityka wogóle…. wg mnie jedno wielkie bagno.

      W.

      • Re: kolejna afera jest

        bagno to chyba dobre okreslenie…

        Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

        • Re: kolejna afera jest

          a mi sie nasuneło po tym wszystkim, ze juz mi brakuje słów i określeń…szambo i wielki smród? chyba nawet to za delikatnie powiedziane:(
          zastanawiam się jak długo jeszcze i co jeszcze sie wydarzy…
          ile można pierdzieć w stołki, brac grubą kasę i nic nie robić, a dookoła bieda, bezrobocie i wiele innych tragedii…
          a oni zamiast się tym wszystkim zająć wymyślają tematy zastepcze do pogadania i debaty publicznej… sztuczne problemy…
          rzygać mi się chce jak przypadkiem włączam wiadomosci…

          bruni
          blog synka [Zobacz stronę]

          • Re: kolejna afera jest

            pola polityka w duzej mierze wszedzie jest bagnem
            moze w stanach wyjatkowo nie
            ale watpie
            wiekszym lub mniejszym bagnem jest

            • Re: kolejna afera jest

              polityka to bagno ale polityka w Polsce to czarna dziura
              pochłania wszystko co znajdzie sie w jej zasiegu

              Jonatan 20.04.2005

              • Re: kolejna afera jest

                rzygać mi się chce jak przypadkiem włączam wiadomosci…
                bruni,a ja w ogóle ich nie włączam. Po co tego słuchać,ręce opadają,człowiek jest bezradny w obliczu tych problemów,wolę tego nie słuchac,bo chcę dłużej zyć:-)

                Znasz odpowiedź na pytanie: kolejna afera jest

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general