Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

Chciałam się pochwalić że dokładnie 2 tygodnie temu w 37 tygodniu na świat przyszły moje dwie cudowne córeczki,Klara z wagą 2790 i Martyna 2910.Zdrowe i śliczne.Od 1,5 tygodnia jestesmy już w domu,i dziewczny dają nieźle popalić! Małe głodomorki 🙂 Pozdrawiam wszystkie przyszłe Mamy.W.

17 odpowiedzi na pytanie: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

olinja Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

Nic dodać nic ujać. Gratulacje!!!!!!

Olinka
<><

anetkaanetka Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

Witaj ! Właśnie dzisiaj myślałam o Tobie patrząc na naszą listę marcóweczek !!! Z tego co wiem bliźnięta szybciej przychodzą na świat, a Ty się nie odzywałaś. Teraz wiem co było powodem Twego milczenia. Gratuluję Ci podwójnego szczęścia czyli dwóch zdrowych, dużych dziewczynek !!!
Pozdrawiam i życzę Ci zdrówka !!!

Aneta i Amelka

Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

Gratuluję!! Jezu jak Ci zazdroszczę, że już możesz je przytulic!!!

Koralka

g-issima Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

WIELKIE GRATULACJE!

mery Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

Wielkie gratulacje!!! To super, że jesteście już w domku i że wszystko jest z Wami ok. Zazdroszczę, że masz już to za sobą. Ja już umieram z niecierpliwości i strachu.
Pozdrawiam

mery+synuś

wkalinka Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

Dziękuję! Już niedługo będziesz mieć dzięciątko przy sobie.Nie denerwuj sie bo nie ma czym,bycie mamą to cudowny stan,chociaż nie powiem,ale czasami jest cięzko.Ale Ty będziesz miała „tylko” jedno 🙂 to napewno łatwiej.Moje panny właśnie spią UFFFF 🙂

efcia2004 Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

Jeszcze my się dołączamy! Podwójne gratulacje!! Kurcze cieszę się każdą marcówką jakbym to ja sama już urodziła… Ależ te dni powoli mijają….

Ewcia i Natalka

cat Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

Gratulacje!
Pozdrowienia i… powodzenia!

Kasia i…

Łukasz i Karolinka [~03.03.05]

asmi927 Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

Z calego serca gratulujemy!!!
Ja juz nie moge doczekac sie na swoje robaczki:)
Pozdrawiamy cieplutko,
Asia i Dwa Okruszki

wkalinka Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

Asmi927 odpoczywaj teraz jak najwięcej 🙂 Naprawdę warto nabrać troszkę siły leniuchując podaczas trwania ciązy ( chociaż w bliźniaczej,szczególnie w późniejszych tygodniach trudno mówić o odpoczynku,bo w podwójnym brzuchem nie jest łatwo) Ale dziękuję jeszcze raz.I życze Ci pomimo wszystko jak najdłuższego pozostania Twoich Maluszków w brzuszku 🙂

anita33 Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

Wielkie gratulacje ! Czytałam twoje posty na forum bliźniaki ,fajnie,ze juz masz dzieci w domku.Duże te twoje dzieciaki,nie wierzę aby mnie się udało urodzić takie dorodne dzidziuśki ! Pozdrowienia,Ania

beatek Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

Wielkie, podwójne gratulacje!!!
Ja jeszcze sobie poczekam z miesiac a moze nawet dluzej :/
Beata i Julcia

Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

Gratulujemy!!!


Ola i Ulcia (prawie 11m)

aneci Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

Gratuluję Ci serdecznie:-)
Cieszę się, że nareszcie dałaś znak życia. Wiele dziewczyn się o Ciebie martwiło. Wkońcu byłaś jedyną marcówką ” bliźniaczką”;-)
Życzę Ci samych pięknych, niezapomnianych chwil spędzonych z córeczkami:-)
Ale Ci zazdroszczę!
Aneta + Igor
P.S: Dodam Cię z dziewczynkami do naszej listy w marcu.
Jesteś drugą marcówko – lutówką która urodziła, hihi:-)

halusia Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

Gratulacje podwójne!!!!!! Życzymy dużo zdrowia i siły. Jeśli uda Ci się znaleźć jakąś wolną chwilę – odpoczywaj!!!!!!

halusia,Pawcio21m i Kropka25.3.05

edycja Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

qrcze, ale fajnie
jak ci zazdroszcze, przedemna jeszcze dluga droga bo jestem dopieroa (albo i az) w 22 TC a juz sie moich chlopakow doczekac nie moge
caluski dla dziewczynek

ps. jak rodzilas? naturalnie czy cc??

edycja i 2 bąbelki

wkalinka Dodane ponad rok temu,

Re: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!

EDYCJA! Ja rodziłam przez CC,pomimo że mój lekarz wczesniej chciał bym rodziła naturalnie bo dziewczyny były główkami do dołu.W 36 tyg.wylądowałam w szpitalu z powodu nadciśnienia,i dlatego lekarze zdecydowali sie na CC,nie miałam ani rozwarcia ani żadnych skurczy,także gdyby nie to cisnienie to może do tej pory chodziłabym z brzuszkiem 🙂 Ale naprawdę cieszę się że mam to za sobą,bo dziewczyny są SUUPPEERR.Jakbys miała jakieś pytania to pisz 🙂 Pozdrawiamy 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: Kolejna Marcówka!Urodziłam Bliźniątka!?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jedno- i dwulatki
gleboka trauma u dziecka
Przed chwila zadzwonila moja Mama... ach, kolejne nieszczescie ... jestem taka zla, wsciekla, rozgoryczona i ... smutna ... Chcialabym sie wam wyzalic ... mam nadzieje , ze moge ...
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Będziecie w szoku-polarki Werizy:)
Jak wiecie, Marzena od jakiegoś czasu postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce i zaczęła szyć. Dziś dotarły do mnie nowe polarki w ciekawych kolorach i różnych fasonach:) Próbowałam zrobić jak
Czytaj dalej